.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 07:28:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: akumulator do Audi B4
PostNapisane: 04.sty.2006 14:58:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2005 12:04:56
Posty: 59
Lokalizacja: Kętrzyn
Jaki akumulator najlepszy jest do Audi B4 2.0 90KM?? Wcześniej miałem jakiś niemiecki akumulator Bosch i trzymał 7 lat :D On był 45 Ah może lepszy będzie 55Ah??

_________________
AUDI b4 92r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 18:12:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
wydaje mi się, że im większy tym lepszy

tylko jak będziesz kupował to kup jakiś firmowy, a nie jakiś tam z hipermarketu w promocji. Mój znajomy pracuje w sklepie motoryzacyjnym i mówił mi, że robili jakieś testy odnośnie tych Ah - co się okazało, że mało który miał tyle ile podawali. Mi polecił Exide i muszę przyznać, że nigdy nie miałem problemów z odpaleniem autka.

_________________
_________________________
A4 B6 TDI Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 18:17:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:35:30
Posty: 62
Lokalizacja: radom
musisz miec 60 ah taki powinien być . nie kupuj wiekszego bo bedziesz miał zawsze nie doładowany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2006 18:30:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2005 18:48:11
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrołęka
WItam! Mój przedmówca ma rację powinien być w orginale 63Ah. Możesz sobie kupic aku np. 55Ah, wszystko kwestia kasy. Polecam Centrę :D

_________________
OOOO B4 ABK '93r Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2006 00:29:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
kieruj sie prede wszystkim miescjem (w obudowie), a potem typem alternatora, ja mam alternator 120A wiec postanbowilem troche poszerzyc osłonę przez wyciecie jej bocznej scianki, i sciecie bocznej krawędzi podstawy, zeby wszedl wiekszy niz firmowy. i ciesze sie zapasem ladunku ;) - oczywiscie forma termo przyklejona na aku to pdstawa, bo blizej silnika jest

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2006 09:26:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2497
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
posiadam akumulator o mocy 72Ah i wymieniony 3 lata temu alternator z 90 na 70, niestety jest on niedoladowywany co objawilo sie kilkukrotnym zawodem podczas zimy po tygodniowej przerwie w jezdzie. O dziwo tej zimy nie zawiodl jeszcze ani razu.

Fakt jest jeden jak masz orginalny i sprawny alternator to mozesz ladowac nawet 72Ah jak masz mala moc alternatora wstaw 45Ah lub 55Ah.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 10:59:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
jaki akumulator hmm to po pierwsze zalezy jak jezdzisz niunia czy wiecej dlugie trasy robisz wtedy mozesz dac nawet 60ah, ale jezeli jezdzisz wiecej na krotkich trasach to kup mniejszy kolo 50ah POZDRO polecam centre future i jak bedziesz kupowal patrz na strony bieginow POZDRO

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 12:05:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
coś tu się nie zgadza

jeżeli wydatek energetyczny jest pokrywany wydajnością alternatora to po zamontowaniu naładowanego akumulatora (obojętnie jakiej dużej pojemności ) nigdy nie powinien być on niedoładowany.
Winy niedoładowania trzeba szukać gdzie indziej.
Tym bardziej że na jalowych obrotach silnika alternator produkuje 3/4 swej znamionowej mocy.

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 12:15:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
maxkonin napisał(a):
coś tu się nie zgadza

jeżeli wydatek energetyczny jest pokrywany wydajnością alternatora to po zamontowaniu naładowanego akumulatora (obojętnie jakiej dużej pojemności ) nigdy nie powinien być on niedoładowany.
Winy niedoładowania trzeba szukać gdzie indziej.
Tym bardziej że na jalowych obrotach silnika alternator produkuje 3/4 swej znamionowej mocy.

podczas rozruchu alternator nie pokrywa wydatku energetycznego ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 12:17:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
wery fany :/
a czy ktoś tak napisał (że podczas rozruchu...)
praw fizyki nie oszukasz...

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 12:43:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:54:44
Posty: 109
Z benzyną nie ma takiego problemu, może być 50, 60 ale w Dieslu akumas musi miec jebnięcie. Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 13:12:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
akumulator mozna tylko doladowac do powiedzmy 100% swojej pojemnosci na dlugich trasach, gdzie nie zmienia sie zbyt czesto obrotow silnika, i obroty sa w granicach 2000-3000 obr/min, a jezeli chodzi o ruch miejski to alternator wtedy laduje akumulator na maxa 60% pojemnosci, wiec dobor akumulatora zalezy od swojego stylu jazdy czy sa one dlugie, czy krotkie i czy po miescie czy po trasie. Im mniejszy aku wtedy szybciej sie laduje i jest bardziej doladowany na krotkich wyjazdach, a jezeli zastosuje sie wiekszy aku to wtedy jest go trudno doladowac, jest za niskie napiecie rozruchu i wtedy prostownik ratuje bo co z tego ze jest prad w aku jak nie ma wystarczajacego napiecia. Mysle ze w benzynie zastosowal bym 45 - 55 ah, nie ma co szalec to nie silnik diesla, ani jakies wesole miasteczko na kolkach.
A przy rozruchu silnika nie jest mozliwe ladowanie alternatora poniewaz nie ma produ na uzwojeniu wtornym, bo caly prad rozruchowy jest przekazywany rozrusznikowi, ukladowi zaplonowemu, czujnikom i jednosce centralnej. Jezeli by takie cos by bylo mozliwe to po co by byl silnik spalinowy, jak mozna by bylo jezdzic na silniku elektrycznym ktory by byl ladowany i roznica pradow byla by rowna 0.
POZDRO

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: