.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 21:36:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 100] Klimatronik - nie działa nic :( /NAPRAWIONE
PostNapisane: 09.sty.2006 18:45:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zgasiłem samochód, po 10 minutach go odpaliłem i klimatronik nie zaskoczył.
Zrobiłem następujące czynności:

Bezpieczniki - wszystkie okej.
Docisnąłem kostki - brak efektu.
Podmieniłem na panel ze szrotu o identycznych numerach katalogowych - milczy.
+12V stałe dochodzi; +12V po stacyjce dochodzi; masa na brązowych przewodach jest.

Nie świeci się nic prócz podświetlania przycisków (wyświetlacze już nie są nawet podświetlone).

Co można jeszcze sprawdzić? Nikt w Wawie nie chce się podjąć takiej roboty a w samochodzie zimno jak... hmmmmm, nie powiem co...



A teraz drugie pytanie - na czas aż znajdę magika który mi to uruchomi chcę na krótko spiąć dmuchawę. Klapę centralną przestawię bez problemu, prąd na silnik dmuchawy też podam bez problemu. Co jeszcze potraktować napięciem (i jakim) aby do środka leciało ciepłe powietrze?


Ostatnio edytowano 10.sty.2006 22:08:01 przez GrzesB, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 18:56:21 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie obrazta sie ludziki bo Ci co to do nich bedzie to sie powinni obrazic :P .,... ale w wawce to kupa pizd a nie specow ... malo tego nawet nie warszawiacy a imigranci :P ... przyjedz dpo mnie to CI to zrobie :) ... wez schematy kuknij gdzie zasilanie powinno byc .

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 19:21:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nie obrażę się Hans - masz po prostu rację w 100%!! Nie ma speców, a jak są to czekasz po 2-3 tygodnie i bulisz naprawdę dużą kasiorę! Pojechałbym do ASO, ale boję się o ich kompetencje ;-) A z tym zaproszeniem do Ciebie... IGLO w samochodzie mam więc obawiam się, że gdzieś w połowie drogi bym po prostu zamarzł :|

Te schematy co mam to siakieś nijakie - jeśli masz dobry humor i możesz poświęcić temu chwilkę to napisz na których przewodach i kiedy powinno być zasilanie. To co umiałem - sprawdziłem i jest... Oczywiście skrzynka browca jeśli uda się naprawić :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 22:04:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zvaguj koniecznie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 09:27:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ale jak ma z Vagiem pogadać skoro nie ma gdzieś zasilania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 09:35:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ale może jest jakiœ błšd zapisany
po za tym nigdy nie wiesz co spotkasz

patrzyłeœ na schemetach czy jest zasilanie tam gdzie ma być?

jest elektryk na wrocławskiej przed powstańców koło mitsubishi który
nawet moim się zajšł i zrobił wiec sšdzę ze sie nie przestraszy :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 09:46:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
No dobra... zVaguję go... ale jestem niemal pewien, że nawet sterownika nie znajdzie :/

Na razie czekam jeszcze na Hansa - jak się nie uda na czwartek jestem umówiony na Bokserskiej u kolegi Leszka - mówili, że Klimatrony naprawiają...

Mnie jeszcze zaciekawił temat bezpieczników na podszybiu obok złącza VAGa. Wyglądają na termiczne - wie ktoś od czego są poszczególne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 10:23:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
to nie bezpieczniki tylko switche rozlaczaja sie i zalaczaja
powinienes miec je rozpisane na nalepce

twoj to 93 rok?


masz do modułu AC 4 wtyczki: 12, 17, 16, 16 pinów

W tej przedostatniej 16 pinowej zasilanie po przekreceniu kluczyka
jest na pinie 13ym brane poprzez bezpiecznik numer 8 15A
przewód czerwony z niebieskim paskiem

masa na ostatniej 16 pinowej wtyczce piny 14 i 15 - bršzowy przewód

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 11:15:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Sprawdzone - wszystko jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 12:56:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
sprawdzałeœ zasilanie na tych pinach czy tylko bezpiecznik?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 14:33:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Na wszystkich. Gdzie powinny być masy oprócz tych dwóch brązowych?
Gdzie powinien być stały "+" ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 14:39:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
stały własnie na 13ym pinie o którym pisałem, dodatkowe po zapaleniou swiateł pojawia sie na 7mym w tej samej wtyczce szary z zielonym paskiem, bezpiecznik siódmy


ok powinno byc jeszcze zasilanie na 14ym w trzeciej i 9ym w czwartej wtyczce poprzez bezpiecznik 11y - czarny z niebieskim


tylko mierz zasilanie wzgledem masy na wtyczce a nie budy (tak na wszelki wypad :) )

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 14:51:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Mierzyłem względem masy w zapalniczce :P :)
Dobra, idę jeszcze raz sprawdzić... już mnie delikatnie łachocze po nerwach ;)

Który zaworek trzeba zasilić aby posłać cieplutką wodę na nagrzewnicę??

Kable do silnika z przekaźnikiem to 15 minut roboty :kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 15:08:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
w dokumentacji jest napisane że zawór się zamyka
po podaniu podcisnienia czyli domyslnie powinien byc otwarty...

a działa ci w ogóle dmuchawa? bo co z tego że się nagrzewnica
nagrzeje :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 22:07:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Silnik wcześniej sprawdziłem.

Problem rozwiązany!

Było to o tyle trudne, że na mierniku wyglądało pięknie, ale jak się mierzyło z podpiętym panelem brakowało +12V na czarno-niebieskim przewodzie z bezpiecznika 11. Okazuje się, że jest kostka łącząca ten przewód za bezpiecznikiem umiejscowiona na tunelu środkowym pod panelem klimatronika - tam było mocno zaśniedziałe. Wyczyściłem, docinąłem i DZIAŁA.

Hans - dziękoofka :) :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 22:52:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Przepraszam za off topic, ale jak sie dostac do climatronica w c4/a6???? Spalila mi sie zaroweczka od podswietlania temperatury i mam lipke......

Tak samo mam desce rozdzielczej z podswietlaniem temperatury oleju....



TO JEST WADA FABRYCHNA AUDI :P

PS: z gory dzieki za pomoc :D

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 23:05:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Podważasz ramkę (najlepiej płaskim śrubokrętem od góry przy radiu i ona "spada", dalej są dwie śruby ampulowe i wszystko na wierzchu. Było już o tym ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 09:06:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Lubię to w naszych Niuniach że często problemy które wydają się nie do przejścia rozwiązuje się przez wyczyszczenie/przesmarowanie elementu. Wystarczy tylko wiedzieć co ruszyć, ale bez szukania zycie byłoby nudne.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: