.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 16:03:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 11:34:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 15:38:09
Posty: 86
Lokalizacja: sosnowiec
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

_________________
B3 1,6 PP 91' [98 - 04]

B4 2,8 AAH 92' [04 - .... ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 12:29:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
YAMATO napisał(a):
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

Zbyt słaby silnik do tak dużego samochodu ... :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 15:09:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
YAMATO napisał(a):
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

Wolałbym na piechotę chodzić :diabel: :diabel:
Ps Dla mnie wogóle porównywanie A6 C4 do A4 z tych samych roczników to jest jakaś pomyłka
C4 A6 jest o NIEBO lepiej wykoanne pod względem materiałów wewnątrz.
C4 A6 z AELem jest o niebo szybsze i bardziej dynamiczne
C4 A6 jest tańsze w utrzymaniu plai 0,5 litra więcej ale zawiecha może zrobić 200 000 na naszych drogach a to co ci durnie włożyli do A4 to jest jakaś pomyłka.
A do środka C4 A6 można zmieścić dwie Aczwórki bez przesuwania siedzeń.
Pozatym A4 kupują ci których nie stać na A6 a A6 ci których nie stać na A8. Ja zaliczam się do grona tych których nie stać na A8.
Lecz skoro mówisz że ceny są podobne no to ja już nie wiem nad czym ty się zastanawiasz??
To tak jakby powiedzeić że się szuka dużego silnego niedźwiedzia i zamiast Yogiego kupić BUBU. ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 15:14:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
flavios napisał(a):
YAMATO napisał(a):
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

Wolałbym na piechotę chodzić :diabel: :diabel:
Ps Dla mnie wogóle porównywanie A6 C4 do A4 z tych samych roczników to jest jakaś pomyłka
C4 A6 jest o NIEBO lepiej wykoanne pod względem materiałów wewnątrz.
C4 A6 z AELem jest o niebo szybsze i bardziej dynamiczne
C4 A6 jest tańsze w utrzymaniu plai 0,5 litra więcej ale zawiecha może zrobić 200 000 na naszych drogach a to co ci durnie włożyli do A4 to jest jakaś pomyłka.
A do środka C4 A6 można zmieścić dwie Aczwórki bez przesuwania siedzeń.
Pozatym A4 kupują ci których nie stać na A6 a A6 ci których nie stać na A8. Ja zaliczam się do grona tych których nie stać na A8.
Lecz skoro mówisz że ceny są podobne no to ja już nie wiem nad czym ty się zastanawiasz??
To tak jakby powiedzeić że się szuka dużego silnego niedźwiedzia i zamiast Yogiego kupić BUBU. ;-)

Nie do końca się zgodzę ...
AEL ma turbodziurę jak stodoła i AFN objedzie go z dołu jak chce .
Stać mnie na A6 AEL`a ale kupię A4 ... bo jest szybsze a 1,9 ma większy potencjał , więc nie siej farmazonów dude ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 15:18:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
baskecior napisał(a):
flavios napisał(a):
YAMATO napisał(a):
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

Wolałbym na piechotę chodzić :diabel: :diabel:
Ps Dla mnie wogóle porównywanie A6 C4 do A4 z tych samych roczników to jest jakaś pomyłka
C4 A6 jest o NIEBO lepiej wykoanne pod względem materiałów wewnątrz.
C4 A6 z AELem jest o niebo szybsze i bardziej dynamiczne
C4 A6 jest tańsze w utrzymaniu plai 0,5 litra więcej ale zawiecha może zrobić 200 000 na naszych drogach a to co ci durnie włożyli do A4 to jest jakaś pomyłka.
A do środka C4 A6 można zmieścić dwie Aczwórki bez przesuwania siedzeń.
Pozatym A4 kupują ci których nie stać na A6 a A6 ci których nie stać na A8. Ja zaliczam się do grona tych których nie stać na A8.
Lecz skoro mówisz że ceny są podobne no to ja już nie wiem nad czym ty się zastanawiasz??
To tak jakby powiedzeić że się szuka dużego silnego niedźwiedzia i zamiast Yogiego kupić BUBU. ;-)

Nie do końca się zgodzę ...
AEL ma turbodziurę jak stodoła i AFN objedzie go z dołu jak chce .
Stać mnie na A6 AEL`a ale kupię A4 ... bo jest szybsze a 1,9 ma większy potencjał , więc nie siej farmazonów dude ...

No to ja będe miał Yogiego a ty Bubu :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 15:26:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
flavios napisał(a):
baskecior napisał(a):
flavios napisał(a):
YAMATO napisał(a):
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

Wolałbym na piechotę chodzić :diabel: :diabel:
Ps Dla mnie wogóle porównywanie A6 C4 do A4 z tych samych roczników to jest jakaś pomyłka
C4 A6 jest o NIEBO lepiej wykoanne pod względem materiałów wewnątrz.
C4 A6 z AELem jest o niebo szybsze i bardziej dynamiczne
C4 A6 jest tańsze w utrzymaniu plai 0,5 litra więcej ale zawiecha może zrobić 200 000 na naszych drogach a to co ci durnie włożyli do A4 to jest jakaś pomyłka.
A do środka C4 A6 można zmieścić dwie Aczwórki bez przesuwania siedzeń.
Pozatym A4 kupują ci których nie stać na A6 a A6 ci których nie stać na A8. Ja zaliczam się do grona tych których nie stać na A8.
Lecz skoro mówisz że ceny są podobne no to ja już nie wiem nad czym ty się zastanawiasz??
To tak jakby powiedzeić że się szuka dużego silnego niedźwiedzia i zamiast Yogiego kupić BUBU. ;-)

Nie do końca się zgodzę ...
AEL ma turbodziurę jak stodoła i AFN objedzie go z dołu jak chce .
Stać mnie na A6 AEL`a ale kupię A4 ... bo jest szybsze a 1,9 ma większy potencjał , więc nie siej farmazonów dude ...

No to ja będe miał Yogiego a ty Bubu :diabel:

Uwazaj tylko na Bubu, bo Cię może wydymać niepostrzeżenie ... ;-)
Duży nie zawsze może więcej ... :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 15:31:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
baskecior napisał(a):
flavios napisał(a):
baskecior napisał(a):
flavios napisał(a):
YAMATO napisał(a):
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

Wolałbym na piechotę chodzić :diabel: :diabel:
Ps Dla mnie wogóle porównywanie A6 C4 do A4 z tych samych roczników to jest jakaś pomyłka
C4 A6 jest o NIEBO lepiej wykoanne pod względem materiałów wewnątrz.
C4 A6 z AELem jest o niebo szybsze i bardziej dynamiczne
C4 A6 jest tańsze w utrzymaniu plai 0,5 litra więcej ale zawiecha może zrobić 200 000 na naszych drogach a to co ci durnie włożyli do A4 to jest jakaś pomyłka.
A do środka C4 A6 można zmieścić dwie Aczwórki bez przesuwania siedzeń.
Pozatym A4 kupują ci których nie stać na A6 a A6 ci których nie stać na A8. Ja zaliczam się do grona tych których nie stać na A8.
Lecz skoro mówisz że ceny są podobne no to ja już nie wiem nad czym ty się zastanawiasz??
To tak jakby powiedzeić że się szuka dużego silnego niedźwiedzia i zamiast Yogiego kupić BUBU. ;-)

Nie do końca się zgodzę ...
AEL ma turbodziurę jak stodoła i AFN objedzie go z dołu jak chce .
Stać mnie na A6 AEL`a ale kupię A4 ... bo jest szybsze a 1,9 ma większy potencjał , więc nie siej farmazonów dude ...

No to ja będe miał Yogiego a ty Bubu :diabel:

Uwazaj tylko na Bubu, bo Cię może wydymać niepostrzeżenie ... ;-)
Duży nie zawsze może więcej ... :diabel:

Nie wydyma bo nie sięgnie.
Dobra starczy bo my tą samą krew mamy i to się nigdy nie skończy.
Szanuje twoje zdanie drogi OeNowy kolego więc TY Bubu JA Yogi ale dalej polujemy na te same koszyki w parku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 15:37:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
flavios napisał(a):
baskecior napisał(a):
flavios napisał(a):
baskecior napisał(a):
flavios napisał(a):
YAMATO napisał(a):
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

Wolałbym na piechotę chodzić :diabel: :diabel:
Ps Dla mnie wogóle porównywanie A6 C4 do A4 z tych samych roczników to jest jakaś pomyłka
C4 A6 jest o NIEBO lepiej wykoanne pod względem materiałów wewnątrz.
C4 A6 z AELem jest o niebo szybsze i bardziej dynamiczne
C4 A6 jest tańsze w utrzymaniu plai 0,5 litra więcej ale zawiecha może zrobić 200 000 na naszych drogach a to co ci durnie włożyli do A4 to jest jakaś pomyłka.
A do środka C4 A6 można zmieścić dwie Aczwórki bez przesuwania siedzeń.
Pozatym A4 kupują ci których nie stać na A6 a A6 ci których nie stać na A8. Ja zaliczam się do grona tych których nie stać na A8.
Lecz skoro mówisz że ceny są podobne no to ja już nie wiem nad czym ty się zastanawiasz??
To tak jakby powiedzeić że się szuka dużego silnego niedźwiedzia i zamiast Yogiego kupić BUBU. ;-)

Nie do końca się zgodzę ...
AEL ma turbodziurę jak stodoła i AFN objedzie go z dołu jak chce .
Stać mnie na A6 AEL`a ale kupię A4 ... bo jest szybsze a 1,9 ma większy potencjał , więc nie siej farmazonów dude ...

No to ja będe miał Yogiego a ty Bubu :diabel:

Uwazaj tylko na Bubu, bo Cię może wydymać niepostrzeżenie ... ;-)
Duży nie zawsze może więcej ... :diabel:

Nie wydyma bo nie sięgnie.
Dobra starczy bo my tą samą krew mamy i to się nigdy nie skończy.
Szanuje twoje zdanie drogi OeNowy kolego więc TY Bubu JA Yogi ale dalej polujemy na te same koszyki w parku.

Wpadnij kiedyś na zlto to zobaczysz co potrafi stary kondon z 1,9 ... regularnie zgarnia puchary, ostatnio jest coraz bliżej 1-st place ... :P

Gdybym miał AFN`a po modzie , byłoby łatwiej zgarnąć złoto ... ale co tam ja tylko amator ...

:D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 16:11:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2005 21:43:35
Posty: 35
Lokalizacja: Wrocław
Witam

Miałem okazję jeździć obydwoma tymi autami, A4-ke mam od parunastu dni a C4 co prawda nie w budzie A6 ale z silnikiem od A6 i 6 biegową skrzynią miał kiedyś mój ojciec. W zasadzie obydwa auta są super :) Kwestia tylko co kto lubi, ja z racji wieku nie potrzebuje większego auta jakim jest A6 i nie jest tu kwestia jak ktoś napisał tego, że kupuje sie A4 bo nie stać na A6 :/ Co do spalania to też się nie zgodze, C4 paliło nam około 10 l w mieście więc to nie jest pół litra różnicy a conajmniej 3. Pozatym tak jak napisał baskecior w tym silniku jest straszna turbodziura pamiętam do dziś 1, gaz do końca nic sie nie dzieje a nagle auto wyrywa i gumy zaczynają się "palić", w A4 tego nie ma. Poza tym do jazdy troche bardziej sportowej i modyfikacji z tym związanych A4 napewno bardziej się nadaje. Jeżeli jednak chodzi o komfort to tu nie ma co porównywać wewnątrz A6 z racji swojej klasy jest dużo dużo większe i łatwiej znaleźć wersję "w skórach" :D Podsumowując musisz wybrać to co Ci bardziej pasuje ja wybrałem A4 chociaż też myślałem nad A6, ale rodziny nie mam i narazie sie nie zapowiada :) poza tym to moje 1-sze auto i póki co jestem bardzo zadowolony. Komfortu jak w S-ce też nie musze narazie mieć tym bardziej, że A4 na wiosne idzie na glebe.... :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 16:13:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
flavios napisał(a):
Wolałbym na piechotę chodzić :diabel: :diabel:
Ps Dla mnie wogóle porównywanie A6 C4 do A4 z tych samych roczników to jest jakaś pomyłka
C4 A6 jest o NIEBO lepiej wykoanne pod względem materiałów wewnątrz.


a co konkretnie masz na myśli, ja miałem C4 co prawda 100, ale nie widzę jakieś specjalnej różnicy w materiałach, przynjamniej w plastikach, poszyciu siedzeń etc.

flavios napisał(a):
C4 A6 z AELem jest o niebo szybsze i bardziej dynamiczne

ścigałeś się z AFN'em ? chcesz się sprawdzić :?: :diabel: jeśli nie to skąd te wywody ?

flavios napisał(a):
C4 A6 jest tańsze w utrzymaniu plai 0,5 litra więcej ale zawiecha może zrobić 200 000 na naszych drogach a to co ci durnie włożyli do A4 to jest jakaś pomyłka.


co ty gadasz, jechałeś A4 albo A6 z wuielowahaczowym zawieszeniem ? Ci "durnie" projektowali to na normalne drogi, a nie na polskie. Jeśli chodzi o zawiechę, to w C4 może i nie trzeba było wymianiać, ale był straszny "ponton", za to A4 prowadzi się po prostu wyśmienicie, może i wahacze zużywają się szybciej, ale jesli chodzi o działanie wielowahaczowego zawieszenia, to dzień do nocy, moim skromnym zdaniem

flavios napisał(a):
A do środka C4 A6 można zmieścić dwie Aczwórki bez przesuwania siedzeń.


i ze 3 Matizy, ale co z tego jak np ja 90% czasu sam jeżdżę w samochodzie. Ty jak znam życie też, i co Ci po tym miejscu ?

flavios napisał(a):
Pozatym A4 kupują ci których nie stać na A6 a A6 ci których nie stać na A8.


a to to juz w ogóle straszne brednie jakieś. Znam ludzi których stać na A8 a jeżdżą A6 albo nawet czymś gorszym...

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 17:09:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
flavios napisał(a):
YAMATO napisał(a):
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

Wolałbym na piechotę chodzić :diabel: :diabel:
Ps Dla mnie wogóle porównywanie A6 C4 do A4 z tych samych roczników to jest jakaś pomyłka
C4 A6 jest o NIEBO lepiej wykoanne pod względem materiałów wewnątrz.
C4 A6 z AELem jest o niebo szybsze i bardziej dynamiczne
C4 A6 jest tańsze w utrzymaniu plai 0,5 litra więcej ale zawiecha może zrobić 200 000 na naszych drogach a to co ci durnie włożyli do A4 to jest jakaś pomyłka.
A do środka C4 A6 można zmieścić dwie Aczwórki bez przesuwania siedzeń.
Pozatym A4 kupują ci których nie stać na A6 a A6 ci których nie stać na A8. Ja zaliczam się do grona tych których nie stać na A8.
Lecz skoro mówisz że ceny są podobne no to ja już nie wiem nad czym ty się zastanawiasz??
To tak jakby powiedzeić że się szuka dużego silnego niedźwiedzia i zamiast Yogiego kupić BUBU. ;-)


ObrazekTo że stać mnie na stary autobus to nie znaczy że od razu musze go kupować tylko dla tego że jest duży i przestronny. Tutaj chodzi też o gust, dla mnie A4 jest bardziej zgrabne i pod względem wielkości zupełnie wystarczające (nawet niepotrzebny mi avant). Chyba że kupujesz duże samochody po to żeby inni ci zazdrościli :diabel:
A poza tym co będzie za kilka lat gdy twoje C4 będzie już naprawdę stare, nie zmienisz je na nic nowszego tylko ze względu na to "pomylone" zawieszenie :?:

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 17:53:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Bzdura z ta kasa. Stac mnie bylo smialo na c4 a6 ale wolalem mlodziej wygladajaca a4 z lepszymi osiagami i na pelnym wypasie.

Nie zmienia to faktu , ze posiaalem jedno jak i drugie auto. Obydwa mocno polecam :)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 18:06:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Waters napisał(a):
flavios napisał(a):
YAMATO napisał(a):
No a opcja C4/A6 z 1,9 TDI na pokładzie

pozdrawiam Marek

Wolałbym na piechotę chodzić :diabel: :diabel:
Ps Dla mnie wogóle porównywanie A6 C4 do A4 z tych samych roczników to jest jakaś pomyłka
C4 A6 jest o NIEBO lepiej wykoanne pod względem materiałów wewnątrz.
C4 A6 z AELem jest o niebo szybsze i bardziej dynamiczne
C4 A6 jest tańsze w utrzymaniu plai 0,5 litra więcej ale zawiecha może zrobić 200 000 na naszych drogach a to co ci durnie włożyli do A4 to jest jakaś pomyłka.
A do środka C4 A6 można zmieścić dwie Aczwórki bez przesuwania siedzeń.
Pozatym A4 kupują ci których nie stać na A6 a A6 ci których nie stać na A8. Ja zaliczam się do grona tych których nie stać na A8.
Lecz skoro mówisz że ceny są podobne no to ja już nie wiem nad czym ty się zastanawiasz??
To tak jakby powiedzeić że się szuka dużego silnego niedźwiedzia i zamiast Yogiego kupić BUBU. ;-)


ObrazekTo że stać mnie na stary autobus to nie znaczy że od razu musze go kupować tylko dla tego że jest duży i przestronny. Tutaj chodzi też o gust, dla mnie A4 jest bardziej zgrabne i pod względem wielkości zupełnie wystarczające (nawet niepotrzebny mi avant). Chyba że kupujesz duże samochody po to żeby inni ci zazdrościli :diabel:
A poza tym co będzie za kilka lat gdy twoje C4 będzie już naprawdę stare, nie zmienisz je na nic nowszego tylko ze względu na to "pomylone" zawieszenie :?:

Jak jest duży i przestronny to np można się w środku bez wysiadania przeciągnąć.
Pies np może się łatwiej obrócić.
Można naładować więcej worków ziemniaków
Jadąc w długą trasę pasażer może sobie wygodniej pospać na tylnej kanapie.
Jest jeszcze kilka rzeczy które przemawiają za tym, że większy środek to lepszy środek.
Nigdy nie kupiłem samochodu po to, żeby mi ludzie zazdrościli. Wtedy napewno kupił bym MB 300.
Moje C4 A6 już od 4 lat jest stare ale jak popatrzysz niżej to zobaczysz, żę C5 już jest garażu i śmiem twierdzić że ta zawiecha jest idealna ale jak nie zjeżdżasz z AUTOBANY. Ale ja mieszkam w kraju w którym w niektórych miejscach na drogach występują dziury. Nie wiem jak z tym jest u innych ale u mnie zdarzają się takowe. Więc jak ktoś mnie pyta (a autor posta pytał o utrzymanie) to musiał bym być strasznym hamem, żeby polecić mu zawieszenie wielowachaczowe biorąc pod uwagę że prawdopodobnie on tak samo jak ja czasami jeździ po dziurawych drogach. I wiem że jak kupi A6 C4 to nie będzie musiał co 30k robić któregoś elementu zawiechy.
Po drugie co do mojej wypowiedzi, kogo na co stać. Ja na to patrzę właśnie w ten sposób. I nic tego nie zmieni. Oczywiście wiem, że pewnie bardzo uraziłem tym włascicieli A4 (wiedziałem, że będzie dym) i wiem też że jest wielu takich któży mają dużo więcej kasy odemnie ale jeżdżą A4. Wogóle pomińmy ten temat bo tu nikt nikogo nie przekona. Może to za ostro zabnrzmiało ale jakiś sens w tym jest. Chyba??
SILENT.
Jeżeli ty naprawdę nie widziałeś jak wygląda (jaka jest w dotyku) konsola środkowa w A4 a jaka jest w A6 C4 czy 100 C4 to ja ju7ż nic nie poradzę. W skrócie jak naciśniesz palcem konsole w dowolnym miejscu np. przy podszybiu to ona poddaje się naciskowi jak taka twarda gąbka a A4 ma konsole taką jak wasze i mój czajnik bezprzewodowy. Taki tępy głupi kawałek plastiku.
Nie ścigałem się z AFN bo nie miałem kierowcy do niego. Poprostu jeździłęm do wczoraj takim i takie jest moje zdanie a czy on da radę AEL spod świateł do świateł to mnie nie interesuje bo nie taki jest mój styl jazdy.
C4 A6 to jest ponton jak ktoś oszczędza na amorach. Jak się założy porządne gazówki to też się dobrze prowadzi. A jak ktoś dąży do idealnego prowadzenia to niech zapoda glebę -80mm i po zakręatch będzie jak ta lala a zaiecha po glebie w C4 i tak wytrzyma dwa razy dłużej niż a A4
A co do spalania to 10l pali AEL a 7 AFN????????????????????
Jeżeli to jest wynik w mieście to ja zrobił bym tym AFNem 3 litry na trasie z wyprzedzaniem.
TEn wynik 3l różnicy jest dla mnie śmieszny.
Co ty człowieku piszesz. Albo ojciec ganiał go konkretnie albo ty masz PSJ.
Mi AAT pali 6,5 w cyklu mieszanym (odrazu mówię, że miasto miastu nierówne) A AFN jak jeździłęm po części to 6.
NIe pisz takich bzdur, że AEL i AFN przejeżdżając taką samą trasę 100 km będą miały tak różne spalanie!!!!!!!! 3L Dajcie spokój.
Acha i jeszcze turbodziura.
Owszem jest jak się chce ale jak się chce konkretnie polatać, to wyst epuje tylko na I biegu bo potem zmieniasz biegi przy 3800 czy 4000 i następny zaczyna się już od 2500 a tam turbodziury nie ma bo występuje ona do 2000. Więc temat turbodziury uważam za zamknięty.
To tyle z mojej strony na razie. Jak już czasami pisałem to wraz z kumplem z DBL sprowadzam,y różne auta (dzisiaj poszła do NOWOGRODŹCA A4 AFN z 96r.) i mam jakieś pojęcie o nich. Wieloma jeździłem, więc swoich wypocin nie biorę z nieba.
No takie jest moje zdanie tak samo jak to, że V6 TDI to drugie nieporozumienie zaraz po wielowachaczowym jakie spotkałem w tej marce.
Szacuneczek i jest was więcej więc jedźcie mnie dalej.
Powodzonka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 20:03:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2005 21:43:35
Posty: 35
Lokalizacja: Wrocław
Jakoś nie chce mi się wierzyć w te pół litra różnicy po mieście między taką różnicą pojemnośći 2.5 a 1.9... I uwierz, że ciężko po Wrocławiu było zejść tą C4 2.5 poniżej 8 l. A 10 to nie jest jakieś z księżyca, jak się chciało coś lepiej pojechać to i tyle potrafiła wypić co przy 1.9 jest raczej nie osiągalne...

Nie chce tu pisać o wyższości A4 nad A6 czy na odwrót bo moim zdaniem obydwa samochody są bardzo dobre i godne polecenia, kwestia tylko co kto potrzebuje i jaki ma gust. W przyszłości marzy mi się A6 w nowszej budzie 2.5 180 PS Quattro :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 20:13:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
baskecior napisał(a):
Nie do końca się zgodzę ...
AEL ma turbodziurę jak stodoła i AFN objedzie go z dołu jak chce .
Stać mnie na A6 AEL`a ale kupię A4 ... bo jest szybsze a 1,9 ma większy potencjał , więc nie siej farmazonów dude ...


A jestes pewien Basket ze taki wykrecony AFN obskoczy wykreconego AELa?
Nie pytam dlatego ze jezdze AELem ale dlatego ze kreconym AELem mialem okazje sie przejechac (wlasnie takim klasycznie wykreconym do 174km i chyba 340-350nm i powiem Ci ze wymiata to zdrowo)
Ale kreconego AFNa nie widzialem i nie wiem jak jezdzi...

Rozumiem ze Ty na oczy widziales jak jeden drugiego objechal (krecony AFN kreconego AELa) ?

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 20:19:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Robert_ napisał(a):
Jakoś nie chce mi się wierzyć w te pół litra różnicy po mieście między taką różnicą pojemnośći 2.5 a 1.9... I uwierz, że ciężko po Wrocławiu było zejść tą C4 2.5 poniżej 8 l. A 10 to nie jest jakieś z księżyca, jak się chciało coś lepiej pojechać to i tyle potrafiła wypić co przy 1.9 jest raczej nie osiągalne...


To uwierz ze ja swoim C4 w Q jestem w stanie spokojnie zjechac do 7l po miescie :)

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 21:48:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
flavios napisał(a):
Jak jest duży i przestronny to np można się w środku bez wysiadania przeciągnąć.
Można naładować więcej worków ziemniaków
Jadąc w długą trasę pasażer może sobie wygodniej pospać na tylnej kanapie.


ja tu widze, ze pomyliles samochody - Lublin bylby dla CIbeie idealny :peace: no offence

flavios napisał(a):
Pies np może się łatwiej obrócić.


a co to w ogóle za argument :?: :?: Tak na marginesie psy nie mogą zgodnie z prawem być przewożone w sposób, który by ijm to umozliwiał ;) [/quote]

flavios napisał(a):
Więc jak ktoś mnie pyta (a autor posta pytał o utrzymanie) to musiał bym być strasznym hamem, żeby polecić mu zawieszenie wielowachaczowe biorąc pod uwagę że prawdopodobnie on tak samo jak ja czasami jeździ po dziurawych drogach. I wiem że jak kupi A6 C4 to nie będzie musiał co 30k robić któregoś elementu zawiechy.


Ostro przesadzasz, piszesz jakby po prostu kilka razy do roku trzeba było zawiechę w A4 robić, bez przesady i teksty, że trzeba od razu wszystko na raz wymieniać też można między bajki włożyć. Dobry zamiennik najdrozszego wahacza kupisz za niecałe 200 zł, to nie są jakieś kosmiczne pieniądze, biorac pod uwagę fakt, że nie sypie się to tak jak piszesz co chwila.

flavios napisał(a):
SILENT.
C4 A6 to jest ponton jak ktoś oszczędza na amorach. Jak się założy porządne gazówki to też się dobrze prowadzi. A jak ktoś dąży do idealnego prowadzenia to niech zapoda glebę -80mm i po zakręatch będzie jak ta lala a zaiecha po glebie w C4 i tak wytrzyma dwa razy dłużej niż a A4.


ja w C4 miałem gazowe Sachsy i szczerze mówiąc raczej nei oszczędzam w samochodzie na bezpieczeństwie (czytaj maorach) - dla mnie to był "ponton". Poza tym popadasz w skarjności z tą glebą. Chodzi o zwykły ruch uliczny, konkludując, 4wahaczowe zawieszenie jest o NIEBO lepsze od jednego wahacza w C4, moze nie tansze, ale na pewno lepsze, lepiej wybiera i samochod lepiej sie prowadzi. Nie demonizowalbym tez z jego kosztem utrzymania. Wg mnie za tą cenę - warto

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 09:41:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Silent Bob napisał(a):
flavios napisał(a):
Jak jest duży i przestronny to np można się w środku bez wysiadania przeciągnąć.
Można naładować więcej worków ziemniaków
Jadąc w długą trasę pasażer może sobie wygodniej pospać na tylnej kanapie.


ja tu widze, ze pomyliles samochody - Lublin bylby dla CIbeie idealny :peace: no offence

flavios napisał(a):
Pies np może się łatwiej obrócić.


a co to w ogóle za argument :?: :?: Tak na marginesie psy nie mogą zgodnie z prawem być przewożone w sposób, który by ijm to umozliwiał ;)

Bo to były głupie odpowiedzi (argumenty) na głupie pytania ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 10:06:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
NemeretH napisał(a):
baskecior napisał(a):
Nie do końca się zgodzę ...
AEL ma turbodziurę jak stodoła i AFN objedzie go z dołu jak chce .
Stać mnie na A6 AEL`a ale kupię A4 ... bo jest szybsze a 1,9 ma większy potencjał , więc nie siej farmazonów dude ...


A jestes pewien Basket ze taki wykrecony AFN obskoczy wykreconego AELa?
Nie pytam dlatego ze jezdze AELem ale dlatego ze kreconym AELem mialem okazje sie przejechac (wlasnie takim klasycznie wykreconym do 174km i chyba 340-350nm i powiem Ci ze wymiata to zdrowo)
Ale kreconego AFNa nie widzialem i nie wiem jak jezdzi...

Rozumiem ze Ty na oczy widziales jak jeden drugiego objechal (krecony AFN kreconego AELa) ?

Neme

Stwierdzam na bazie fabrycznych silników. Jeździłem A4 AFN, jeździłem A4 1Z, jeździłem A6 AEL`em i na tej podstawie wysnułem takie wnioski.
Nie upieram się że AFN objedzie AEL`a , bo to raczej była dygresja na wywody flaviosa, ale różnica w v-max jest chyba rzędu kilku km/h z tego co pamiętam, a przyspieszenia prawie identyczne.
Porównywałem również jazdę moją B4 , ktora ma coś dłubnięte z AEL`em Piotrka , gdy wracaliśmy z Ustki, nie zauważyłem żeby jakoś mi mocno odjeżdzał ...
Nalezy pamiętać że nadwyżka mocy w AEL`u jest tracona na niekorzyść dużej masy samochodu ... v-max po chipie nie zmieni się praktycznie w ogóle bo te silniki kręcą się stosunkowo nisko , niżej niz 1,9 , które zresztą w rocznikach od 94 w górę już też zbyt mocno nie dają się kręcić po skali obrotomierza ...

[/i]

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 10:11:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
oj basket - poczekaj az kiedys spotkasz powaznie kreconego AELa ;-)
czemu niby AEL kreci sie nisko? skad znow taka teoria?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: