.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 23:21:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ach ten blos
PostNapisane: 08.sty.2006 22:25:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Niestety ale musielismy na razie zakonczyc montaz Blosa.Wszystkie przerobki wychodza w trakcie roboty.Bedzie duzo zmian ktorych nie bede opisywal bo ciagle cos sie zmienia.Wyjelismy stary mikser (zwezke).
Auto odzylo zapier.... jak szalone.Calkiem inny samochod,inna praca silnika a z wydechu piekny ryczacy dzwiek.Bez zadnych problemow kreci sie po obrotach.Jesli tak bedzie chodzilo na gazie z Blosem to sukces.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 07:06:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ciezka sprawa z blosem w B3 i silniku 5cyl. napisze tyle : za ciasno :) trzeba robic zakręty, na krotkich odcinkach. ale... i tak blosa tam wstawimy, trzeb dorobic nowa rure specjalnie wyprofilowana, tą co nachodzi na przeplywomierz i do blosa. Blos praktycznie bedzie na samej przepustnicy, polaczony rura kolankiem.

Prosciej bedzie w audi 100 i 2,3. tam jest o wiele wiecej miejsca. na przepustnice wchodzi rura sr.80mm a na blosa rura sr.70mm. wystarczy dopasowac blosa do rury 80mm nakladajac na niego pierscien gumowy sr 70mm i sciankach grubosci okolo 5mm.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Blosik
PostNapisane: 09.sty.2006 14:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Swiete slowa panie Lukas i tak go wrzucimy. :D

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blosik
PostNapisane: 12.sty.2006 15:48:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
witam pqanowie jak tam postepy zamontowany już blos juz sie nie moge doczekac na jakies info


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 17:36:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
juz jest przerobiony dolot, tzn nie ma juz tej duzej gumy na przeplywomierz a jest dorobiona nowa metalowa wyprofilowana rura z wyjsciem 70mm, teraz jest o wiele więcej miejsca. czekamy na dostawe zamówionej przejsciówki BRC z BLOSA na przepustnice.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 18:08:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
jak juz zrobicie to ,dajcie jakies foty mozna na meila to nie ,wazne gdzie tylko zeby były jakies fotki zebym wiedził ja sie ,do tego zabrać no i, jakie bedzie spalanie ja mam silnik R5 2.0 oznaczenie PS AUDI 90


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 14.sty.2006 18:04:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Siemka.Nastepna sprawa jest taka ze nie ma miejsca zeby wsadzic reke pod blosa (do regulacji).Teraz wyglada to w ten sposob (do regulacji trzeba zdejmowac ta dorobiona obudowe przeplywki) .Jnaczej sie nieda poniewarz przeszkadza przewod od Blosa ktory jest tak zwiniety w kolano ze zaslania dostep do regulacji .Plan uszczelnienia polaczenia przeplywki z nowa obudowa(na przeplywke, jest tam takie wyfrezowane miejsce gdzie zaskakiwala oryginalna guma zalozymy gumowa uszczelke.Po zalozeniu nowej obudowy na przeplywke uszczelka od wewnatrz bedzie przylegala do obudowy).Zostanie dorobienie jakiegos zamkniecia,cos w stylu zamkniecia obudowy silnika od strony kabiny w Lublinie ,czy w Zuku.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 14.sty.2006 20:40:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[brawo panowie no ale kiedy te foty bedą zebym wiedziałjak to wszystko wygląda to, wtedy moge cos działac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 08:22:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
a gdzie można kupić blos'a i za ile
pozdrawiam

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 10:11:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[ w czakramie ja mieszkam koło tarnowa a w tarnowie główna siedziba czakramu mają po prawie 400 zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 15.sty.2006 10:17:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Witka.Blosa kupilem od goscia z Tarnowa.Na luzaku moge go polecic.Bardzo szybko mi go wyslal a
cala instrukcja Blosa tez jest od niego.Jak tylko ja gdzies znalazl przeslal nam.Fotki napewno beda .Pozdro

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Ostatnio edytowano 16.sty.2006 10:47:56 przez El-Fuego, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 15.sty.2006 10:44:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
a można wiedziec ile dałes za blosa u tego goscia i czynowy był bo jak nie to kupie w czakramie.a jak tam chodzi na blosie jezdzisz juz czy jeszcze małe dociągniecia muszą byc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Blos
PostNapisane: 15.sty.2006 23:08:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Siemka.Wieczorem bylo pierwsze odpalenie po zamontowaniu blosa.
1 przewod od blosa (przeszkadzal w zamknieciu maski) a ze byl karbowany i zbrojony druterm to go troche wgielem mlotkiem i maska sie zamknela.On ma srednice 80 mm,ponoc wystarczy 50mm.Jesli mialby 50 mm maska swobodnie sie zamknie.Ten 80mm po mlotkowaniu jest niestety pofaldowany co z pewnoscia ogranicza dolot.
2 slychac bylo ze gdzies ssa lewe powietrze
3 wtopa bo zapomnialem zdemontowac pokretlo na przewodzie gazowym(tylko je rozkrecilismy na maxa)
4 czekam na przewody BRC tz.kolano i przejsciowke z przepustnicy na Blosa
5 lekka zmola przy 4000 ale i tak bylo lepiej niz na zwezce
6 na bezynie bylo ok
7 poprawimy bledy i podamy juz wszystko to co wypali na 100%

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 15.sty.2006 23:19:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Acha a za blosa dalem 360 zl..Sprawdzalem u siebie w miescie w hurtowni BRC to by sciagneli za 450 zl( Drogo kasuja).Jak bylem u nich i szukalem kolana i przejsciowki do Blosa to dali mi katalog zebym sobie poszukal bo wogole nie kumaja a jak w reku trzymalem swojego blosa to pytal mnie co to jest ?Za przejsciowke z przepustnicy na blosa zaspiewl 6zl a za kolano z 80 mm na 70mm 18zl.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 17.sty.2006 13:33:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
oni sie nic nie znają czyste partacze tak jest w tarnowie sztuka i nic wiecej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 17:14:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
El-fuego zrobił kilka zdjęć.

jak ktos jest zaiteresowany to moze zobaczyc ogolny zarys rozmieszczenia elementow. to jeszcze nie jest wersja koncowa, ale co nieco widać:

polaczenie blosa z przepustnicą:
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... stnica.jpg

widok wewnątrz przepustnicy i blosa:
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... srodek.jpg

nakladka na przeplywomierz, zamiast oryginalnej gumy , nazwa robocza "czajnik":
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi1/czajnik.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... -rura2.jpg

kolanko czajnik-blos:
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... k-rura.jpg

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 17:22:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[a mugłbys zrobic zdjecie jak, jest całos zamontowana w samochodzie z gury dzieki za tamte zdjecia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Blos
PostNapisane: 19.sty.2006 00:50:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Witka.No i stalo sie.Blos zamontowany.Zostalo jeszcze dokladnie wyregulowac tylko pogoda nie pozwala na test z jazdy.Obroty jak nigdy-
plynne na lpg jak i pb.Dodatkowo odma zaczela zachowywac sie jakby nie bylo lpg w aucie czyli po odkreceniu korka wlewu oleju silnik gasnie.
Reszta fotek w najblizszym czasie.POZDRAWIAM.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 06:59:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
El-Fuego, jakoś nie wydaje mi się, by takie zachowanie silnika (gaśnięcie po odkręceniu korka wlewu) było normalne. Nie spotkałem się z takim zjawiskiem w żadnym ze znanych mi audi, ani innej marce, chyba, że silnik był już "kaput" :( . Moim skromnym zdaniem może to świadczyć o tym, że do komory korbowej są zbyt duże przedmuchy, ale mogę się mylić.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 08:38:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Danek napisał(a):
El-Fuego, jakoś nie wydaje mi się, by takie zachowanie silnika (gaśnięcie po odkręceniu korka wlewu) było normalne. Nie spotkałem się z takim zjawiskiem w żadnym ze znanych mi audi, ani innej marce, chyba, że silnik był już "kaput" :( . Moim skromnym zdaniem może to świadczyć o tym, że do komory korbowej są zbyt duże przedmuchy, ale mogę się mylić.


wezcie bez takich tekstow :/ danek, przesledz sobie droge jaka pokonuje powietrze przy odkreconym korku oleju i jaki ono ma wplyw na prace na benzynie w k-jetroniku:

odkrecasz korek > powietrze zaczyna wlatywac przez wlew nad zawory i wałek > dalej leci kanałami w dół do komory korbowodowej > z komory korbowodowej leci w kanal odpowietrzający (odme) > dalej tym kanałem wlatuje do gumy nad (ZA!!!) przeplywomierzem ... i tu sie zatrzymamy

co sie dzieje jak powietrze wlatuje ZA przeplywomierzem??? wlasnie to ze nie cale jest mierzone, klapa przeplywomierza nie unosi sie odpowiedino. to tak jakbys zrobił dziure w tej gumie za przeplywomierzem i ssało tamtędy lewe powietrze.

gasnięcie silnika (albo mocno nierówna praca na wolnych) przy pracy na BENZ. k-jetronika po odkreceniu korka wlewu oleju jest jak najbardziej prawidłowe!!!

P.S. przy pracy na gazie tego efektu nie bedzie, bo te "lewe" powietrze jest wprowadzane PRZED mieszacz.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 19.sty.2006 08:40:57 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: