.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 05:36:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Korba wyszła mi bokiem :(
PostNapisane: 21.sty.2006 12:04:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 02:19:57
Posty: 30
Lokalizacja: Wakefield, UK
Auto: AUDI 100 S4 C4
No i stało się. Założyłem sobie nowy silnik do mojej awanturnicy. Jest to, a raczej był NG zamiast KK bo w KK miałem wżery na gładziach cylindrów. Wczoraj odpaliłem auto, a dzisiaj korba na 1 cylindrze mi się albo odkręciła, albo urwała i rozerwała pięknie blok po obu stronach :(

I znowu jestem bez auta :( 1500 zł poszło sobie w las bo tyle dałem za silnik z osprzetem + olej, panewki, uszczelki itp. itd.

Teraz rzucę sobie 1.6 TD bo taki silnik mi się jeszcze ostał, trochę słaby ale muszę uzbierać na 1.9 TDI 110KM / 130KM bo taki mi się marzy

_________________
Obecnie:
Audi 100 S4 C4 '92 2.2 20V Turbo
Kiedyś:
Audi 200 C3 '86 2.1 10V Turbo Quattro
Audi 90 B4 '91 2.3 20V Quattro
Audi S2 Avant '94 2.2 20v Turbo Quattro
Audi A6 C4 '96 2.5 TDi 140KM FWD Automatic
Audi 80 B3 '94 2.0 8V FWD
Audi 90 B2 '85 2.2 10V QUATTRO + LPG
Audi 80 B2 '83 2.1 10V QUATTRO + BLOS LPG
Audi 100 S4 '93 2.2T 20V QUATTRO + WTRYSK LPG
Audi 90 B3 '88 2.3 20V QUATTRO + LPG
Audi 200 C3 '88 2.2T 10V FWD + LPG
Audi 90 B2 '87 2.0 FWD + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 12:09:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
O staryyyy :( Współczuję :(

Nie dane Ci było nacieszyć sie silnikiem :( A może weź i zostaw tego dieselka na stałe? Niby słaby ale chyba bardziej ekonomiczny (no i OC będzie mniejsze) :):

Pozdrawiam i życzę powodzenia przy przekładkach :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 12:21:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 02:19:57
Posty: 30
Lokalizacja: Wakefield, UK
Auto: AUDI 100 S4 C4
1.6 TD to tylko 80 KM i to tylko jesli zrobię intercooler, a to troszkę mało jak na fajne zabawy z QUATTRO :-) a 1.9 TDI spalą najwyżej z 1.5 litra więcej, a różnica w mocy ogromna :-)

_________________
Obecnie:
Audi 100 S4 C4 '92 2.2 20V Turbo
Kiedyś:
Audi 200 C3 '86 2.1 10V Turbo Quattro
Audi 90 B4 '91 2.3 20V Quattro
Audi S2 Avant '94 2.2 20v Turbo Quattro
Audi A6 C4 '96 2.5 TDi 140KM FWD Automatic
Audi 80 B3 '94 2.0 8V FWD
Audi 90 B2 '85 2.2 10V QUATTRO + LPG
Audi 80 B2 '83 2.1 10V QUATTRO + BLOS LPG
Audi 100 S4 '93 2.2T 20V QUATTRO + WTRYSK LPG
Audi 90 B3 '88 2.3 20V QUATTRO + LPG
Audi 200 C3 '88 2.2T 10V FWD + LPG
Audi 90 B2 '87 2.0 FWD + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 12:26:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Wspolczuje, ja bym chyba zwariowal jak by mi sie taka przygoda przydarzyła.
Nie miales zadnej gwarancji na ten silnik?
Wazne ze sie nie poddałeś i juz myslisz o kolejnum przeszczepie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 12:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 02:19:57
Posty: 30
Lokalizacja: Wakefield, UK
Auto: AUDI 100 S4 C4
Za długo szuklałem mojej awanturnicy żeby się poddawać :)
Gwarancji nie miałem niestety i nic nie mogę z tym zrobić niestety :(

_________________
Obecnie:
Audi 100 S4 C4 '92 2.2 20V Turbo
Kiedyś:
Audi 200 C3 '86 2.1 10V Turbo Quattro
Audi 90 B4 '91 2.3 20V Quattro
Audi S2 Avant '94 2.2 20v Turbo Quattro
Audi A6 C4 '96 2.5 TDi 140KM FWD Automatic
Audi 80 B3 '94 2.0 8V FWD
Audi 90 B2 '85 2.2 10V QUATTRO + LPG
Audi 80 B2 '83 2.1 10V QUATTRO + BLOS LPG
Audi 100 S4 '93 2.2T 20V QUATTRO + WTRYSK LPG
Audi 90 B3 '88 2.3 20V QUATTRO + LPG
Audi 200 C3 '88 2.2T 10V FWD + LPG
Audi 90 B2 '87 2.0 FWD + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 14:05:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
PiJey napisał(a):
Za długo szuklałem mojej awanturnicy żeby się poddawać :)
Gwarancji nie miałem niestety i nic nie mogę z tym zrobić niestety :(
Strasznie ci wspolczuje to sie nazywa pech :zly: Nieda sie jakos reklamować tego silnika przeciez niemogl tak szybko paść :(:

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 14:36:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 02:19:57
Posty: 30
Lokalizacja: Wakefield, UK
Auto: AUDI 100 S4 C4
Wymieniałem w nim panewki na korbach, dokręciłem dobrze, ale może któraś puściła, albo mimo wszystko za słabo :( jak go rozbiorę to będę wiedział co się stało.

_________________
Obecnie:
Audi 100 S4 C4 '92 2.2 20V Turbo
Kiedyś:
Audi 200 C3 '86 2.1 10V Turbo Quattro
Audi 90 B4 '91 2.3 20V Quattro
Audi S2 Avant '94 2.2 20v Turbo Quattro
Audi A6 C4 '96 2.5 TDi 140KM FWD Automatic
Audi 80 B3 '94 2.0 8V FWD
Audi 90 B2 '85 2.2 10V QUATTRO + LPG
Audi 80 B2 '83 2.1 10V QUATTRO + BLOS LPG
Audi 100 S4 '93 2.2T 20V QUATTRO + WTRYSK LPG
Audi 90 B3 '88 2.3 20V QUATTRO + LPG
Audi 200 C3 '88 2.2T 10V FWD + LPG
Audi 90 B2 '87 2.0 FWD + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 14:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
1500zl za NG nawet z osprzetem to troche drogawo.
Jezeli poszukasz gdzies na szrotach albo znajdziesz kogos kto Ci taki silnik (mowie juz teraz o 1Z) sciagnie z dojczow to wyjdzie duuuuzo mniej.

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 14:57:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 02:19:57
Posty: 30
Lokalizacja: Wakefield, UK
Auto: AUDI 100 S4 C4
Sam silnik z osprzętem mnie kosztował 900 zł, ale do tego uszczelki, olek, płyn, panewki, przygotowanie wydechu (łącznik elastyczny), świece, kopółka, kable, palec.... ech... i jest 1500 :(

_________________
Obecnie:
Audi 100 S4 C4 '92 2.2 20V Turbo
Kiedyś:
Audi 200 C3 '86 2.1 10V Turbo Quattro
Audi 90 B4 '91 2.3 20V Quattro
Audi S2 Avant '94 2.2 20v Turbo Quattro
Audi A6 C4 '96 2.5 TDi 140KM FWD Automatic
Audi 80 B3 '94 2.0 8V FWD
Audi 90 B2 '85 2.2 10V QUATTRO + LPG
Audi 80 B2 '83 2.1 10V QUATTRO + BLOS LPG
Audi 100 S4 '93 2.2T 20V QUATTRO + WTRYSK LPG
Audi 90 B3 '88 2.3 20V QUATTRO + LPG
Audi 200 C3 '88 2.2T 10V FWD + LPG
Audi 90 B2 '87 2.0 FWD + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 17:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2005 19:58:10
Posty: 23
Lokalizacja: krajenka/piła
:( przykro mi stary ale życzę powodzenia :D
dla pocieszenia mogę ci powiedzieć że ja w swojej 4 razy wymieniałem układ wspomagania aż trafiłem na dobry na szczęście koleś ze szrotu wymieniał mi bez problemu na następną za każdym razem, miaałem się zamknąć w 200zł a doszło do 500zł (10000L płynu do wspomy wyciekło)no cóż ale wiem że było warto :diabel: ;-)

_________________
136 30 letnich koników


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 17:45:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dobrze że się nie załamałeś... wiem jak to jest - same kłody pod nogi

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 22:26:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
no to ja Ci oswiece co sie stalo
najprawdopodobniej zle zlozyles mostek z korba ktore powinienes ponumerowac przed rozlozeniem.
ja numerowalem zarowno mostki, korby jak i nawet SRUBY ktorymi je skrecalem
mogles tez zle zlozyc mostek z korba po zalozeniu panewki czyli nie zamek do zamka choc akurat ine wiem czy w tym modelu sa zamki (u mnie sa)

niestety mleko sie juz wylalo

nawet zastanawialem sie czy nie oplaca Ci sie spawac bloku ale jesli korba wyszla z obu stron jest to nieoplacalne niestety zarowno ekonomicznie jak i uzytkowo

niestety pozostaje Ci wymiana serca a ja osobiscie polecal bym takie jak miales oryginalnie w furce ..... moze oplaca sie zajrzec do starego silnika co ?? choc w sumie mowiles ze tam byly wzery na tulejach ......

ciezka sprawa i rozumiem Cie bardzo dobrze po mojej 8 miesiecznej walce :D

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 22:39:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 02:19:57
Posty: 30
Lokalizacja: Wakefield, UK
Auto: AUDI 100 S4 C4
Zamki są i złożone dobrze, mostki też bo były odkręcane po kolei a nie wszystkie na raz, śrub też nie pomyliłem, zawsze nawet patrzę na ślady którą stroną były przykręcone do mostków.

_________________
Obecnie:
Audi 100 S4 C4 '92 2.2 20V Turbo
Kiedyś:
Audi 200 C3 '86 2.1 10V Turbo Quattro
Audi 90 B4 '91 2.3 20V Quattro
Audi S2 Avant '94 2.2 20v Turbo Quattro
Audi A6 C4 '96 2.5 TDi 140KM FWD Automatic
Audi 80 B3 '94 2.0 8V FWD
Audi 90 B2 '85 2.2 10V QUATTRO + LPG
Audi 80 B2 '83 2.1 10V QUATTRO + BLOS LPG
Audi 100 S4 '93 2.2T 20V QUATTRO + WTRYSK LPG
Audi 90 B3 '88 2.3 20V QUATTRO + LPG
Audi 200 C3 '88 2.2T 10V FWD + LPG
Audi 90 B2 '87 2.0 FWD + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 09:26:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
jezeli masz mozliwosc patrzenia na slady czyli nakretka mogla przyjsc "i tak i tak" to znaczy ze byly one nie oryginalne
nakretka na korby moze przyjsc tylko w jeden sposob ... do gory nogami sie nie da wiec podejrzewam ze byly nieoryginalne dla tego puscily

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 09:38:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 02:19:57
Posty: 30
Lokalizacja: Wakefield, UK
Auto: AUDI 100 S4 C4
A tego nie wiedziałem. Dół silnika na pewno był robiony bo korby były opisane od wywarzania. Silnik jest z auta z niemiec więc chyba tam był robiony remont. Mam pecha i tyle.

_________________
Obecnie:
Audi 100 S4 C4 '92 2.2 20V Turbo
Kiedyś:
Audi 200 C3 '86 2.1 10V Turbo Quattro
Audi 90 B4 '91 2.3 20V Quattro
Audi S2 Avant '94 2.2 20v Turbo Quattro
Audi A6 C4 '96 2.5 TDi 140KM FWD Automatic
Audi 80 B3 '94 2.0 8V FWD
Audi 90 B2 '85 2.2 10V QUATTRO + LPG
Audi 80 B2 '83 2.1 10V QUATTRO + BLOS LPG
Audi 100 S4 '93 2.2T 20V QUATTRO + WTRYSK LPG
Audi 90 B3 '88 2.3 20V QUATTRO + LPG
Audi 200 C3 '88 2.2T 10V FWD + LPG
Audi 90 B2 '87 2.0 FWD + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: