.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 22:58:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 08:39:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam! Akurat w przypadku mechanicznego wtrysku w Audi, po odkreceniu korka wlewu oleju silnik zgasnie i jest to normalny obiaw - rozszczelnienie dolotu. Bylo pare dyskusji na ten temat. Blosa tez kupilem z Allegro, dalem 380 PLN . Teraz musze tylko samochod pod blosa kupic :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 10:10:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
tak to jest normalne w tych silnikach ze, gasną nawet jak wyciągniesz bagnet oleju ,ja tak zrobiłem niemca w konia powiedziałem, ze motor kaput i, tani kupiłem audiczke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 11:12:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Ok. zwracam honor :peace: , nie miałem za dużo do czynienia z audiczkami z tym układem wtryskowym. Opierałem się na spostrzeżeniach w silnikach na jednopunkcie i gaźniku, ewentualnie innych markach, gdzie takie zjawisko nie występuje.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 20:18:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
mam pytanko jak juz bede miałblosa w aucie to wąz od kompensacji gdzie ma byc wpiety tam gdzie jest zaslepiona dziura w gumie orginalnej, teraz idzie d o mixera


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 20.sty.2006 00:25:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Siemasz Kuki.Mialem kompensacje do starego mixera ale ja wywalilem bo niejest potrzebna w blosie.Do blosa dostawilismy kolanko i tam jest podpiety waz gumowy od silnika krokowego.POZDRO.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 20.sty.2006 07:37:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
ale mi chodzi ot co wychodzi z parownika gruby wąz z boku parownika i jest wpiety w mixer a teraz gdzie go wpiąc parownik lovato może on zostac do blosa czy zasłaby


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 08:36:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Kuki - Kompensacje mozesz zlikwidowac, dajac trojnik na wezu gazowym do blosa, a wydajnosc reduktora musi byc wieksza od mocy silnika, bo inaczej blos bedzie zubazal mieszanke przy wysokich obrotach.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 20.sty.2006 12:43:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Kuki odkrec ten przewod od konpensacji od reduktora i tyle,on juz nie bedzie potrzebny a to kolanko( od kompensacji ) co wychodzi z reduktora zostaje nie zaslepione.Czyli kompen. idzie w powietrze.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 21.sty.2006 10:12:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[a odma zostaje po staremu jak na benzin ,a jeszcze jes w gumie zaslepiona dziura ja nie było gazu to cos tam było pdpiete tylko co


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 21.sty.2006 14:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Widzisz my gume zamienilismy na pojemnik bo nam sie tam wtedy nic nie miescilo.Odma jest wpieta w ten nowy pojemnik na przeplywke.Niewiem jakim cudem zmiescisz wszystko razem z ta guma na przeplywke???
U Ciebie odma idzie w gume ale silnik krokowy musi byc wpiety miedzy
blosa a przepustnice i dlatedo w blosa wstawilismy kolanko zeby wpiac sie krokowcem.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 21.sty.2006 19:37:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
witam ja tez bede robił taki pjemnik tylko musze sie wszystkiego dowiedziec,tak ja muwiłes kompensacja od parownika odpada,ma byc odpieta ,odma po staremu tylko krokowiec jeszcze dokładnie nie wiem miedzy ,blosem a przepustnicą bo on teraz jest wpiety w mixer a na benzynce był wpiety w gume od przepływki z ,boku a teraz jest ta dziura zaslepiona przez gaziaży.Jeszcze bym prosiło jakies fotki jak to dokładnie jest zamontowane w samochodzie jakies zblizenia ,a jeszcze pytanko komp od ,LPG do wyjebania nie potrzebny do blosa ,i od sądy wypiąc .Jakie macie spalanie na blosie ja na mixerze mam 12do 14 liter motor 2.0 85 kw R5 AUDI 90 POZDRAWIAM KUKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 19:21:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Witam od jakiegoś czasu śledzę wszystkie słuchy na temat blosu. Planuje w swojej bryce takie cudo zamontować bo jakoś strasznie zamulona jest na gazie i trapią ja jakieś dziwne przypadki. I jest chyba dokładnie tak jak kuki 23 napisał co do podpięcia blosu. Co do silnika krokowego biegu jałowego to wydaje mi się ze musi być podpięty za blosem. Podczas pracy na benzynie na luzie czyli przy całkiem puszczonym pedale gazu (przepustnice zamknięte) ten właśnie zawór reguluje przepływ powietrza omijającego przepustnice (reguluje bieg jałowy, jego prędkość) i dostającego się do silnika mieszającego się z wtryśniętym paliwem przez wtryskiwacze (dawka paliwa wypracowana na podstawie zważenia przepływu na klapie). Podczas pracy na gazie na luzie przepustnice też są zamknięte a zasilanie benzyną jest wyłączone wiec jeżeli podepniemy silnik krokowy biegu jałowego przed blosem to będzie on podawał do silnika samo powietrze bez paliwa (nie będzie się miało co spalać). Wydaje mi się ze powinien być podpięty za blosem. Przez blos do powietrza dostaje się odpowiednia dawka gazu, omija zamknięte przepustnice przez zawór biegu jałowego i zasila silnik podczas pracy na biegu jałowym.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 23.sty.2006 22:30:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Witka.Napisalem ze krokowiec jest wpiety miedzy blosa a przepustnice.Kolanko ktore wstawilismy w blosa wychodzi dokladnie za klapka ktora jest w blosie.Czyli krokowiec jest za blosem

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 08:45:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
na dane odnosnie osiagow i spalania bedziecie musieli poczekac jakis czas, bo w taka pogode to nawet nie chce sie stroic, ani nic robic :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 08:52:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
spok poczekamy niem żadnego problemu pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 09:34:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
el-fego podeslal mi kolejne fotki zamontowanego blosa. na dzien dzisiaejszy wygląda to tak:

http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... owany1.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... owany2.jpg

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 24.sty.2006 18:54:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
El-Fuego napisał(a):
Witka.Napisalem ze krokowiec jest wpiety miedzy blosa a przepustnice.Kolanko ktore wstawilismy w blosa wychodzi dokladnie za klapka ktora jest w blosie.Czyli krokowiec jest za blosem


Czy jest możliwość żebyście zarzucili zdjęcia tego kolanka i jakiś szerszy plan umiejscowienia wszystkich przewodów elastycznych?

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 25.sty.2006 07:10:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Traker napisał(a):
El-Fuego napisał(a):
Witka.Napisalem ze krokowiec jest wpiety miedzy blosa a przepustnice.Kolanko ktore wstawilismy w blosa wychodzi dokladnie za klapka ktora jest w blosie.Czyli krokowiec jest za blosem


Czy jest możliwość żebyście zarzucili zdjęcia tego kolanka i jakiś szerszy plan umiejscowienia wszystkich przewodów elastycznych?


blos ma w sobie specjalnie naznaczone miejsca na odejscia m.,in. do krokowca, trzeba tam nawiercic otworek i nagwintować pod jakiś króciec. dodatkowo podcisnienie reduktora odczepiamy i wisi "w powietrzu"
***
dodane:
przy k-jetach i ke-jetach podpiecie kompensacji pomaga
przy silnikach z wtryskiem elektronicznym kompensacjia nie jest potrzebna
***

. jedynie opary z odmy wprowadzamy miedzy przepływką i blosem. u el.fuego jeszcze zrezygnowalismy z zaworkow do wciągania oparów z baku benzyny (czyt. wywalilismy je).

wazne jest miejsce z ktorego bedzie brane do silnika krokowego, tak jak wczesniej bylo napisane > to co leci przez silnik krokowy (stabilizator wolnych obrotów) to MUISI być juz MIESZANKA powietrzno-gazowa , czyli musi byc brane pomiedzy blosem a przepustnicą. Jesli ktos wepnie zle, czyli przed blosem, to S.K. bedzie puszczał samo powietrze na wolnych obrotach i silnik zgasnie, a w najgorszym przypadku takie zubozenie mieszanki spowoduje widowiskowe BUUUM! i piekny blos pójdzie sie czesać.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 25.maja.2006 06:07:35 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 25.sty.2006 13:26:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
a u was na tym zdjeciu z tego waszego czajnika co dorabialiscie to jest wpieta odma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 26.sty.2006 23:11:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
wlasnie odma jest wpieta w czajnik,poniewaz czajnik jest miedzy przeplywka a Blosem.Pomysl troche zanim zapytasz o cos co jest jak byk napisane.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: