Traker napisał(a):
El-Fuego napisał(a):
Witka.Napisalem ze krokowiec jest wpiety miedzy blosa a przepustnice.Kolanko ktore wstawilismy w blosa wychodzi dokladnie za klapka ktora jest w blosie.Czyli krokowiec jest za blosem
Czy jest możliwość żebyście zarzucili zdjęcia tego kolanka i jakiś szerszy plan umiejscowienia wszystkich przewodów elastycznych?
blos ma w sobie specjalnie naznaczone miejsca na odejscia m.,in. do krokowca, trzeba tam nawiercic otworek i nagwintować pod jakiś króciec. dodatkowo podcisnienie reduktora odczepiamy i wisi "w powietrzu"
***
dodane:
przy k-jetach i ke-jetach podpiecie kompensacji pomaga
przy silnikach z wtryskiem elektronicznym kompensacjia nie jest potrzebna
***
. jedynie opary z odmy wprowadzamy miedzy przepływką i blosem. u el.fuego jeszcze zrezygnowalismy z zaworkow do wciągania oparów z baku benzyny (czyt. wywalilismy je).
wazne jest miejsce z ktorego bedzie brane do silnika krokowego, tak jak wczesniej bylo napisane > to co leci przez silnik krokowy (stabilizator wolnych obrotów) to MUISI być juz MIESZANKA powietrzno-gazowa , czyli musi byc brane pomiedzy blosem a przepustnicą. Jesli ktos wepnie zle, czyli przed blosem, to S.K. bedzie puszczał samo powietrze na wolnych obrotach i silnik zgasnie, a w najgorszym przypadku takie zubozenie mieszanki spowoduje widowiskowe BUUUM! i piekny blos pójdzie sie czesać.