jesli chcesz tymczasem na testa, to mozna znalezc przy tym zaworze, ktory pin jest masą, a ktory idzie od ECU i nim steruje. ten pin od ecu podlaczyc przez przekaznik, tak zeby w spoczynku szło do zaworu, a jak przelaczysz przekaznik (np. przyciskiem w kabinie) to zeby zapodalo na zaworek na sztywno +12V , wtedy bedziesz mial 100% otwarcia, i cisnienie w rozdzielaczu pod membranami wyjsc na wtryskiwacze spadnie na min i dawke zwiekszy sie na max przy danym wychyleniu.
Kontrola tego zaworka jest wpisana w ecu takze trzeba by zmienić program, niestety nie bawilem sie i nie wiem w ktorym miejscu jest to wpisane, wiem tylko ze oryg. jest na 68%.
P.S. mądra głowa napisała, ze przeplywomierz w mc przy doladowaniu 0,8bar osiaga max wychylenie przy ~5500obr, a przy 1.15bar doladowania przy 4400obr. wtedy dalsze przyspieszanie nie powoduje zwiekszenia ilosci paliwa i zubazanie mieszanki. No chyba ze dolejesz wiecej zupy, zwiekszajac otwarcie tego zaworka, tam jest spora regulacja mozna probowac np 80, 90% o ile uda ci sie znalezc wpis w epromie.
jest o tym info na
www.sjmautotechnik.com