cetyr napisał(a):
1. Najpierw sprawdź, czy ucieka prąd. Wyłącz wszystkie odbiorniki, zdejmij dowolną klemę z aku i podłącz amperomierz. Jeśli coś wykaże - ucieka prąd. Bez amperomierza - wstaw w jego miejsce małą żaróweczkę lub trąć klemą o styk aku czy są jakieś iskierki (najlepiej w ciemności).
2. Jeśli nie ma upływności sprawdź ładowanie.
3. Możesz też podładować prostownikiem a klemy założyć za dzień lub dwa i próbować zapalić. Jeśli nie będzie miał mocy, to skorzystać z gwarancji.
To sie nazywa konkretna odpowiedz
Zaraz pójde do garazu to sprawdzic wg tych wskazówek.
Pytanie 1: Mam w Audi aku 45Ah (strasznie mały). Auto wiecej stoi w garazu niz jezdzi i robi bardziej za szafe grającą hehe. Często doładowywałem aku prostowniekiem, kiedy podłączałem pod prostownik wskaznik pokazywal ze aku ładuje sie najpierw 4A pozniej 3A...2A i w koncu spadał do 0. Teraz zauwazylem ze aku ładuje sie ciagle 2,5A i nie chce spadac jak poprzednio do 0

Ładuje sie ciagle 2,5A a jak chce odpalic auto to wskaznik napiecia wewnatrz kabiny pokazuje mi 8V i auto ledwo pali. Co to moglo sie stać?? Samo z siebie zrobilo sie jakies przebicie czy zwarcie
Pytanie 2: Jak ładowac aku

Sciagac klemy czy nie trzeba ich sciagac przyładowaniu
Pytanie 3: Ostatnio wyciekł mi płyn chłodniczy (pisałem juz o tym na forum) spod króćca pod ktorym jest termostat, czy mogło to zalać jakieś urzadzenie i dlatego jest jakies zwarcie
