Witam muszę się wam czymśpochwalić
Ale pokolei
Na tych wakacjach zobaczyłem na RF (Rezującym Forum) że niejaki olo_gsm sprzedaje sterownik do AAT z wirusem. Cena była spora lecz nie wysoka jak za taki wynalazek. Zapytałem co i jak i na tym się skończyło.
W poprzednią środę zapytałem go z ciekawości czy nadal ma OBEKT MYCH WESTCHNIEŃ i okazało się że ma i że cena jest conajmniej dobra.
Po nieprzespanej nocy znowu wysłałem mu PRIVA z moją propozycją. Zgodził się i dobiliśmy targu.
W czwartek miała być kasa u niego ale nie dostałem karty zdrapki do konta i nic z tego nie wyszło.
W piątek przesłałem kasę ręcznie i po południu Olo wysłał DHLem kompa.
Sobaota i Niedziela byłem "niewstanie" we Wrocławiu.
Poniedziałek podłączyłem sterownik do auta. Mimo moich obaw odpalił elegancko ale po 1-2sekundach zgasł. Dzwonie więc do Ola i słyszę , że mi siękluczyki nie zgadzają ze sterownikiem. Olo mówi że to chwilka roboty. Szukam we wtorek w Bolesławcu fachowca. Pierwszy mówi mi, że muszę mu zostawić auto, oba sterowniki i komplet kluczy i wpaść po samochód w PIĄTEK!!!!! Wydaje mi się, że ten czas był mu potrzebny do zgrania zapisu z chipowanego FLASHA. Zwąchał interesik sku..... POwiedziałem, że jest GUPI i pojechałem dalej. Drugi magik mówi mi że zrobi jak mu powiem jak. Bo on nie wie. TRZASŁEM I WYSZŁEM. Dzwonie do Ola. Mówi mi, żebym zerwał plomby i przełożył kości z jego kompa do mojego. Troszkę wydygałem, bo te plomby były po to, żeby w razie czego można było sterownik odesłać. Jednak zdecydowałęm sięi pojechałem do Bardzo dobrego fachowca z BC który robi to w elektronice za co inni boją się zabrać. Rozebraliśmy kompy i przeżuciliśmy kości. Polazłem zamontować. Wyjeżdżam z pod zakładu jedynka delikatnie potem dwójka wyszedłem na prostą i pedał w podłogę 1400 obr zaczeło ciągnąć przy 2200 straciłem przyczepność (troszkę mokro)odzyskałem dopiero na trójce gdzie przy 3000obr znowu straciłem ją na chwilkę.
Ogólnie auto jedzie nieporównywalnie z serią. Ciągnie od 1500obr kończy przy 3700-3800. Na piątce od 80 już jest poważna jazda.
Teraz tylko muszę znaleźć jakieś 2,6 V6 żeby z nim się spróbować.
Wielkie dzięki dla olo_gsm za pomoc po zakupie i przed.
Większą relazcję zdam jak będzie jasno i sucho.
PZDR
--------------------------------------------------
Witam ponownie.
NAkręciłem dzisiaj telefonem dwa filmiki które jak myślę zobrazują nieco moc mojego Gnojka. Prosił bym właścicieli C4 A6 o zweryfikowanie czasów przyspieszenia swoich aut z moim i napisanie czy cokolwiek się u mnie zmieniło. AELowcy też mogli by napisać jakie czasy robią ich auta. To taka moja prymitywna forma sprawdzenie zmian jakie chyba zaszły w moim silniku.
Mierzyłem dzisiaj po 4 razy czasy:
40km/h-100km/h na III biegu
60km/h-100km/h na IV biegu
Droga była sucha idealnie równa (starałem się znaleźć idealną trasę ponieważ nie zależy mi na zaimponowaniu komuś lecz na zweryfikowaniu osiągów)
Zwalniałem do zadanej prędkości startowej wyrównywałem ją i wciskałem PEDAL TO THE METAL aż do 100km/h
Z moich obliczeń średnie przyspieszenie dla 40-100 na III biegu to 7,20s
a dla 60-100 na IV 6,75s.
Wiem że jest wiele błędów w tym "badaniu" ale to ma pokazać, czy jest np tak, że AAT fabryczne robi czas np 8s a mój po zmianie softu 6s.
O hamowni narazie nie piszę bo to kiedyś przy okazji.
Więc czekam na wasze opinie
Zawsze Kochający Oddany Miłośnik silników benzynowych Flavios
PS adres do filmików to
http://file4u.pl/plik-1062584769-temp1.rar.html
wybieramy serwer, pod nim jest pobierz plik klikamy na niego potem w drugim oknie klikamy na TEMP1 i ściągamy.
Zawsze Kochający Oddany Miłośnik silników benzynowych Flavios