.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 23:40:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 22:47:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
oto kolejne zdjęcia zamontowanego blosa. wersja v.2.0 ulepszona ;)

http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... %20001.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... %20002.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... %20003.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... %20004.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... 200052.jpg

P.S. tym czasem na przewodzie gazowym do blosa jest kilka łączówek, trzeba je wywalić.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 13:08:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
No ładnie ładnie ciekawe jak to u mnie będzie wyglądać i czy blos się zmieści w pionie. Chyba jest mniej miejsca niż tu. Wszystko się okaże jak wywalę mikser z kolektora. Czekam na reportaż wrażeń z jazdy w wersji ostatecznej. Wreszcie się ktoś konkretny zajął tematem z fotorelacją gratulacje. :peace:

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 04.lut.2006 16:38:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Jak widac jest juz zamontowany Blos i reszta.Troche to trwalo ,kilka zmian planow i materialow zwiazanych z pelnym rezaniem.Co do przewodow gumowych do polaczenia blosa to byla mala wtopa bo ten niby od ciezarowego volva przecieral sie po tygodniu na zbrojeniu ktore mial wewnatrz.Dodatkowo wyszlo ze nie jest od volva tylko od stara.Panu ktory nam to sprzedal mowimy hu. ci w du..Znalazlem nowy i tym razem porzadny przewod gumowy,karbowany,elastyczny i jest ok.Zostaly jeszcze male przerobki z zapieciem tego czajnika i dospawanie pod katem rury ktora zmieni kat laczenia kolana z blosem.Teraz jest to jeszcze troszke na wcisk ale i tak nie jest najgorzej.Cala lista materialow z wymiarami,adresami bedzie podana jesli kogos to obchodzi. Pozdrawiam

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 04.lut.2006 16:43:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
ja słyszałem żę blos nie moż byc zamontowany w pionie jak kolega ,w czesniej napisał tylko musi być w poziomie tak tylko słyszałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 19:21:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
To zle slyszales.Instrukcja blosa jest prosto z BRC.Firmy ktora to produkuje,to chyba oni sie nie myla.Kontrola jakosci byla przeprowadzona w firmie MTM w 98 roku.Nie sluchaj tylko czytaj a jak nie chcesz to nie wprowadzaj w blad innych.90% odpowiedzi co do dzialania ,zamontowania,regulacji masz w instrukcji Blosa.Wez sie chlopie w garsc i nie czekaj ze ktos bedzie Cie prowadzil za reke z tym co chcesz zrobic :D

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 06.lut.2006 12:13:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Czesc Traker.Mowisz i masz.Ta karbowana rura od blosa do przepustnicy to jest lacznik antywibracyjny77mm/7 fald.Znajduje sie w kategorii filtry i powerury(adres- toptuner.pl).Kolano z czajnika do blosa nie jest z auta Lublin.Z tego auta mialy byc zamkniecia do czajnika.Kolano jest firmy BRC 80 mm na 70 mm.Pozdrawiam

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 12:42:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
witam brawo niezła robota!!! :D mam takie o to pytanie skad wytrzasnąłeś ta metalowa przykrywe na przepływomierz i jak jest ona zamocowana czyżby pasek ją trzymał?

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 06.lut.2006 13:41:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
El-Fuego napisał(a):
Czesc Traker.Mowisz i masz.Ta karbowana rura od blosa do przepustnicy to jest lacznik antywibracyjny77mm/7 fald.Znajduje sie w kategorii filtry i powerury(adres- toptuner.pl).Kolano z czajnika do blosa nie jest z auta Lublin.Z tego auta mialy byc zamkniecia do czajnika.Kolano jest firmy BRC 80 mm na 70 mm.Pozdrawiam


OK dzięki śliczne

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Blos
PostNapisane: 07.lut.2006 02:06:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Na przeplywke jest nalozony oring 120 mm na 3,5-jest tam miejsce na niego.Z tego wzgledu ze nie zrobilem jeszcze zamkow na czajnik to zostal on chwilowo wklejony na hermetik i zeczywiscie do momentu utwardzenia
przytrzymywal go pasek.W takiej temp. jak mamy teraz to by sechl chyba z tydzien.Pokrywa na przeplywke byla dorabiana z blachy kwasoodpornej 1,5 mm.Dzieki za dobre slowa.Pozdrawiam.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos
PostNapisane: 09.lut.2006 18:13:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
już nie długo wiosna i wkładam blosa,nie moge sie doczekac ,składam ,zbieram już przerużne gumy kolana itp i mam już plana jak zrobić pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2006 11:58:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
no ja też czekam jak się tylko ociepli i też mam chytry plan

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2006 16:41:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:56:47
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
no jako że sie ociepliło i temperatura oscyluiej koło zera to dziś rozpoczołem instalowanie blosa :D

_________________
zasadniczo zbieram stare fordy, ale... zawsze chcialem jakieś 4x4-podobno Audi ma najlepsze Quattro :D

http://www.m4garage.com/audi/1.jpg Coupe Quattro 2.3 10v - mało mocy , wsadzimy coś innego :)
LOTUS 7 - 1,6 r4 130ps
Ford ESCORT MK I RS2000 r4 170 ps
Ford Capri MK I - 5,0 V8 ~ 300 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2006 19:19:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
...wa mać. Założyłem nojke blosa i reduktor d turbo (wszystko BRC) BLOS_310zł :diabel: wpięte wszystko jak należy niestety fotek brak i qupa nie tyra. Może ma ktoś jakiś schemat instalacji może jakiś fatal error popełniłem HELP. AUdi 200 2.2t silnik KG 1987


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 10:23:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:56:47
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
ok, pospawałem sobie czajnik, teraz dwa pytania każde za 100 ptk. ze starego mixera w moim aucie wychodzily 3 rurki : wejscie gazu, sterowanie parownikiem, i chś trzeciego , może to odma, ale wobec tego czym jest przewod dotychczas wpiety w gumę ?? to raczej wygląda na odmę, ciec co mam ztobiś z tym przewodem od mixera ? :P

_________________
zasadniczo zbieram stare fordy, ale... zawsze chcialem jakieś 4x4-podobno Audi ma najlepsze Quattro :D

http://www.m4garage.com/audi/1.jpg Coupe Quattro 2.3 10v - mało mocy , wsadzimy coś innego :)
LOTUS 7 - 1,6 r4 130ps
Ford ESCORT MK I RS2000 r4 170 ps
Ford Capri MK I - 5,0 V8 ~ 300 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 10:41:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
diesel podaj wiecej informacji.Co sie dzieje?

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 11:02:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Perana napisał(a):
ok, pospawałem sobie czajnik, teraz dwa pytania każde za 100 ptk. ze starego mixera w moim aucie wychodzily 3 rurki : wejscie gazu, sterowanie parownikiem, i chś trzeciego , może to odma, ale wobec tego czym jest przewod dotychczas wpiety w gumę ?? to raczej wygląda na odmę, ciec co mam ztobiś z tym przewodem od mixera ? :P


no to tak jak juz pisalem 6 razy ... ;)

1.) wyjscie gazu z reduktora podlączasz jedną rurą po całości (bez łączówek i innych podobnych) z blosem.

2.) odme z bloku silnika podłączasz gdzieś w twoj "czajnik" zeby opary wciagalo wraz z powietrzem do silnika. albo puszczasz rurką pod silnik, zeby kapało olejem na kostke brukową.

3.) rurkę idącą do silnika krokowego (stabilizatora wolnych obr) należy wpiąć pomiędzy blosa a przepustnice, zeby sobie ssał MIESZANKE gaz-powietrze i regulowal wolne obroty. Tutaj producent blosa pomyslal o tym i w obudowie blosa sa miejsca na wstawienie króćca, wystarczy nawiecic i nagwintować.

4.) podcisnienie z reduktora (wczejsnie podlaczone do specjalnego króćca w mieszaczaczu) nalezy wywalić
***
dodane:
przy k-jetach i ke-jetach podpiecie kompensacji pomaga
przy silnikach z wtryskiem elektronicznym kompensacjia nie jest potrzebna
***

, a króciec wystający z reduktora zostawić zeby sobie dyndał ;) (ma byc do atmosfery, nie zaslepiać). P.S. nie jestem pewny jak bedzie w turbo silnikach, ale najprawdopodobniej trzeba to wpiąć miedzy IC a blosa do skompensowania nadcisnienia.


Tutaj przytaczam przykladowe zdjecie reduktora (made by wordeck ;) ) :

http://www.gciklodawa1.republika.pl/audi/3.jpg

po prawej stronie widac kompensacje, trzeba z niej zdjac rure gumową odlazyc włozyc do bagaznika na pozniej i zostawić króciec zeby sobie dyndał (w niektorych reduktorach nawet nie ma króćca tylko dziurka "wentylacyjna" , to tam wogole nic nie trzeba motać)
***
dodane:
przy k-jetach i ke-jetach podpiecie kompensacji pomaga
przy silnikach z wtryskiem elektronicznym kompensacjia nie jest potrzebna
***


Na górze parownika (ta rura ktora najblizej nas na zdjeciu) to wyjscie gazu z reduktora, podlaczyć bezpośrednio do Blosa.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 25.maja.2006 06:10:11 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 17:21:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
El-Fuego napisał(a):
diesel podaj wiecej informacji.Co sie dzieje?

A więc szanowny kolego El-Fuego wyglada to tak: silnik startuje i bryka sobie dość ochoczo na wolnych obrotach (już) ale nie wkręca się na wysokie obroty, jak się wkręci to powstaje dziura w obrotach (3500) i zdycha aby po chwili delirki znów pomrukiwać na wolnych. Jest to kwestja pewnie umieszczenia kompensacji i regulacji ale do tego drugiego brak mi już cierpliwości. Widziałem gdzieś fote na której kompensa była wpięta w wywiercony otwór w BLOSIE od strony przepustnicy. Nie chcę ryzykowac nie potrzebnych odwiertów w tym ustrojstwie. Brak mi konceptu. Inni mówią znowu że kompensacja jest zbędna ale to w jednostkach wolnossących a umnie zamieszkała turbina. Cóż czynić waszmości :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 02:56:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Jesli chodzi o konpensacje reduktora to napewno nie byla wpieta w blosa.W blosa byla wpieta rurka od silnika krokowego.Jesli chodzi o turbo to bardziej Ci pomoze lukasik.Odpowietrzenie wepnij w czajnik lub w powietrze ale wtedy nie bedzie zasysalo Ci korka oleju i jak masz slaba uszczelke pod wlewem oleju to bedzie wyganialo olej.Co do turbo to niewiem czy niebedzie jakiegos lewego powietrza jesli odpowietrzenie pojdzie na wolne.Najlepiej w turbo wypowie sie Lukasik.Pozdro.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 03:13:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Spi spokojnie diesel cos wymyslimy.Milo by bylo jakbys dal jakies fotki jak to u Ciebie wyglada.Jesli sie nie myle to nikt niema tego w turbo.Wiem jedno ze blos jest duzo lepszy od zwyklego miksera.Lubimy z Lukasikiem eksperymentowac.Cos wykumamy

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 17:18:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
witka mam kilka fotek. podcisnienie nie jest w tej chwili podłączone. mam eszcze jedna wąpliwość dotyczącą krokowego od wolnych od momentu kupna auta zawór był zdławiony taśmą inaczej obroty silniak liche a nim samym telepało na wszystkie strony o co cho :?: tak czi inaczej step by step jak to wszystko podłączyć ''pomozecie''
oto foty
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ove ... xzhso.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/gds ... usgoj.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/gzk ... 640as.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ey ... yicj4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/hdh ... o5d52.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ie ... yi3ui.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/anh ... ezasn.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/rnq ... yw1q3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/qk5 ... de7fq.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/kg0 ... p9hxx.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: