kuki23 napisał(a):
wolał bym to zostawić bo lubie jak jest tip top a, narazie nic mi tam nie brakuje ,wszystko orginał .Wepne to w czajnik tak jak wy na to muwicie odma man zaslepione orginał miejsce w filtrze powietrza chyba bedzie i rezanko z blosem ,jak zrobie to dam foty.A jeszcze jak wstepnie wyregulowac gdzies czytałem,że dłuża sruba w blosie 2,5 obrotu wykrecona,mała 1,5 obrotu, jeszcze pytanko silnik krokowy wywiercieć dziure w blosie jest tam miejsce na to ,było na ten temat pisane ale wole s8ie jeszcze upewnić
tylko pod zadnym pozorem odmy (odpowietrzenia komory korbowodowej) nie zaślepiaj !!! bo popsujesz silnik. Jak nie masz gdzie wpiąć w "czajnik" (albo gdzies pomiędzy przepływomierzem a blosem) to puść ją rurą pod samochód , i nie podłączaj przed przepływką ani w filtr powietrza bo bedziesz miał filtr ufajdany olejem
Wyreguluj wstepnie tak jak napisales, u el-fuego tak pracował, potem tylko kwestia dostrojenia.
Odejsie do krokowca (zaworu stabilizacji obrotow biegu jałowego) trzeba wywiercic w blosie po stronie przepustnicy, tzn. na wyjsciu blosa gdzie juz bedzie powietrze zmieszane z gazem.
I pamietaj! rura gazowa od reduktora do blosa musi być z jednego kawałka, bez zadnych łączówek, kolanek, zwężek i attuatorów, na żywca jedną rurą po całości. Bo inaczej bedzie muliło na wysokich obrotach tzn. gazu brakowało, a to kibel, bo ani ciągu nie bedzie miał i szkoda motoru bo bedzie sie zagrzewał.