.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 22:32:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 17:25:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
witka mam kilka fotek. podcisnienie nie jest w tej chwili podłączone. mam eszcze jedna wąpliwość dotyczącą krokowego od wolnych od momentu kupna auta zawór był zdławiony taśmą inaczej obroty silniak liche a tym samym telepało na wszystkie strony o co cho :?: tak czi inaczej step by step jak to wszystko podłączyć ''pomozecie''
oto foty
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ove ... xzhso.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/gds ... usgoj.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/gzk ... 640as.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ey ... yicj4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/hdh ... o5d52.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ie ... yi3ui.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/anh ... ezasn.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/rnq ... yw1q3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/qk5 ... de7fq.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/kg0 ... p9hxx.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 22:43:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
diesel >
na tym zdjeciu widac stabilizator wolnych obr.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/hdh ... o5d52.html
dokąd leci rura z niego, ta po lewej? bo powinna być pomiedzy blosem a przepustnicą, w twoim przypadku nalezaloby zrobić króciec w blosie zeby ssało mieszanke.

dobrze byłoby wpiąć kompensacje, bo chyba membrana w reduktorze nie wytrzyma takich róznic cisnień. Od biedy można wpiąć w króciec w intercoolerze, a idealnie byłoby zrobić króciec w blosie od strony IC.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 13.lut.2006 05:56:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Prawda jest taka ze pewnie gwarancje po wstawieniu krucca w blosa przepada ale niema czym zbytnio sie przejmowac .Blos jest calkowicie rozbieralny na czynniki proste wiec zawsze bedzie mozna go wyczyscic lub tez w razie potrzeby wymienic jakas czesc.Wstawienie krucca w blosa to zadna filozofia.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 06:58:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
acha czili rozpinamy stabilizator i podpinka do blosa i tak samo z kompensą czyli dobrze na zdjęciu widziałem. odwiert mozna juz smiało robic mam kolesia który wrazie co zaspawa wszystkie zbedne otwory w alu. I co powinno działac?? miejmy nadzieję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 07:28:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
diesel napisał(a):
acha czili rozpinamy stabilizator i podpinka do blosa i tak samo z kompensą czyli dobrze na zdjęciu widziałem. odwiert mozna juz smiało robic mam kolesia który wrazie co zaspawa wszystkie zbedne otwory w alu. I co powinno działac?? miejmy nadzieję


tak. tylko pamietaj ze stabilizator w blosa od strony przepustnicy, a kompensacje w blosa od strony IC lub w sam IC.

P.S. jak u ciebie bedzie to w miare sensownie dizałać to chyba wstawie do siebie :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 09:12:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
to co mam byc kroolikiem doświadczalnym :?: ok niech i tak bedzie. ten wąż o dstabilizatora wolnych jest wpiety w icka w to miejsce wepne podcisnienie a stabilizator w blosa tak jak mowiłeś nie wiem kiedy sie odezwe mam nadzieje ze jak najszybciej bo administrator sieci jakies zmiany bedzie wprowadzał a to moze utrudnic skutecznie moj dostep do AKP :zly: ale bede sie starał dam znac co i jak pozdoro 4 all[/quote]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 10:35:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
diesel napisał(a):
to co mam byc kroolikiem doświadczalnym :?: ok niech i tak bedzie. ten wąż o dstabilizatora wolnych jest wpiety w icka w to miejsce wepne podcisnienie a stabilizator w blosa tak jak mowiłeś nie wiem kiedy sie odezwe mam nadzieje ze jak najszybciej bo administrator sieci jakies zmiany bedzie wprowadzał a to moze utrudnic skutecznie moj dostep do AKP :zly: ale bede sie starał dam znac co i jak pozdoro 4 all
[/quote]

tak powinno smigac. jak zrobisz to wpisz tu spostrzezenia.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 07:52:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
witam jutro odbiur blos noi montaż ale po niedzieli,mam pytanie jeszcze jedno do gumy mam jeszcze wpiete jakies pod cisnienie prawdo podobnie to jest od filtra weglowego ,cienki weżyk gdzie to w piąć tez do gumy jak załżę blos ,kupiłem blosa za 350 zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 08:34:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kuki23 napisał(a):
witam jutro odbiur blos noi montaż ale po niedzieli,mam pytanie jeszcze jedno do gumy mam jeszcze wpiete jakies pod cisnienie prawdo podobnie to jest od filtra weglowego ,cienki weżyk gdzie to w piąć tez do gumy jak załżę blos ,kupiłem blosa za 350 zł


jesli jestes na TY z naturą , to mozesz zostawić to wpięte tam gdzie jest teraz, tzn w tym samym punkcie. a jak nie to wywal cały ten filtr węglowy i zaworki, a rurkę odpowietrzającą bak paliwa pusc w kosmos, ale dla czystosci wcisnii tam kaweałek gąbki czy waty, zeby opary mialy ujscie i brudek sie nie dostawał.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 15:43:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
wolał bym to zostawić bo lubie jak jest tip top a, narazie nic mi tam nie brakuje ,wszystko orginał .Wepne to w czajnik tak jak wy na to muwicie odma man zaslepione orginał miejsce w filtrze powietrza chyba bedzie i rezanko z blosem ,jak zrobie to dam foty.A jeszcze jak wstepnie wyregulowac gdzies czytałem,że dłuża sruba w blosie 2,5 obrotu wykrecona,mała 1,5 obrotu, jeszcze pytanko silnik krokowy wywiercieć dziure w blosie jest tam miejsce na to ,było na ten temat pisane ale wole s8ie jeszcze upewnić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 16:57:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kuki23 napisał(a):
wolał bym to zostawić bo lubie jak jest tip top a, narazie nic mi tam nie brakuje ,wszystko orginał .Wepne to w czajnik tak jak wy na to muwicie odma man zaslepione orginał miejsce w filtrze powietrza chyba bedzie i rezanko z blosem ,jak zrobie to dam foty.A jeszcze jak wstepnie wyregulowac gdzies czytałem,że dłuża sruba w blosie 2,5 obrotu wykrecona,mała 1,5 obrotu, jeszcze pytanko silnik krokowy wywiercieć dziure w blosie jest tam miejsce na to ,było na ten temat pisane ale wole s8ie jeszcze upewnić


tylko pod zadnym pozorem odmy (odpowietrzenia komory korbowodowej) nie zaślepiaj !!! bo popsujesz silnik. Jak nie masz gdzie wpiąć w "czajnik" (albo gdzies pomiędzy przepływomierzem a blosem) to puść ją rurą pod samochód , i nie podłączaj przed przepływką ani w filtr powietrza bo bedziesz miał filtr ufajdany olejem ;)

Wyreguluj wstepnie tak jak napisales, u el-fuego tak pracował, potem tylko kwestia dostrojenia.

Odejsie do krokowca (zaworu stabilizacji obrotow biegu jałowego) trzeba wywiercic w blosie po stronie przepustnicy, tzn. na wyjsciu blosa gdzie juz bedzie powietrze zmieszane z gazem.

I pamietaj! rura gazowa od reduktora do blosa musi być z jednego kawałka, bez zadnych łączówek, kolanek, zwężek i attuatorów, na żywca jedną rurą po całości. Bo inaczej bedzie muliło na wysokich obrotach tzn. gazu brakowało, a to kibel, bo ani ciągu nie bedzie miał i szkoda motoru bo bedzie sie zagrzewał.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 25.maja.2006 06:12:40 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 17:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Mam kolejną podpowiedź, przy regulacji blosa. Jezeli pomimo podlaczenia blosa z reduktorem jedną rurą bez zwezek, na wysokich obrotach zaczyna mulić i blosa nie da sie naregulować znaczy to, że jest problem z cisnieniem gazu z reduktora. Wtedy mozna spróbowć "rozkręcić" reduktor, tzn zmniejszyc napięcie membrany poprzez czesciowe odkrecenie srubki regulacji napiecia membrany (w reduktorach brc AT90e jest to imbus 5 obok regulacji minimalnej dawki "bypasu")i jednoczesne "skręcenie" blosa tzn. wkrecenie duzej sruby i korekta mieszanki na wolnych obrotach małą srubką (tą wewnątrz tej duzej i ew skośną *) w blosie. wtedy bedzie wieksza liniowość, niezakłócona spadkiem ciśnienia gazu z reduktora.

P.S. reduktor musi być odpowiedniej wydajności, najlepiej z zapasem żeby nie dochodził do skrajnej wydajności. Oczywiscie filtr gazu nowy i odpowiednia ilość gazu w butli zybe zapewnić cisnienie gazu.

P.S. *W blosie jest od dołu taka skośna śrubka do podpierania przesłony w blosie, nalezy zwrócic uwage przy zakładaniu zeby za mocno przeslona nie była podparta, bo moze sie zdazyć ze bedzie zalewało silnik gazem na wolnych obrotach. Ona jest taką jakby dodatkową zeby w stanach nieustalonych klapka nie zamykała sie do końca. Trzeba poeksperymentować. Generalnie powinno śmigać jak jest nawet zupełnie wykręcona, ale mysle ze warto zmniejszyć ryzyko zupełnego zamkniecia i delikatnie podeprzeć.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 09:38:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
]witam ja nie chciałem zaslepiać odmy tylko wpiąć,ją do puszki z filtrem tam jest miejsce zaslepione orginalnie tylko bedzie gnoiło filter,lepiej w czajnik .Ddzieki za wszystkie rady jak cos nie bede wiedział to jeszcze bede pisał ,i jak założe to oczywiscie fotki wkleje.A jeszcze pytanko jak ze spalaniem mniej wiecej u was wychodzi pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 09:42:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
a jeszcze mam reduktor lovato jakies 130koni wystarczy czy musze myslec o czyms wiekszym autko ma 115koni


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 11:23:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kuki23 napisał(a):
a jeszcze mam reduktor lovato jakies 130koni wystarczy czy musze myslec o czyms wiekszym autko ma 115koni


dojdziesz do tego organoleptycznie. jesli nie bedzie wyrabial to przy duzym zapotrzebowaniu na gaz bedzie muliło, czyli na wysokich obrotach z gazem w podłodze. oczywiscie filterek gazu wymien.

Co do spalania to zalezy jak wyregulujesz. jesli bedziesz miał mieszanke w calym zakresie zblizoną do idealnej to nie powinno być niespodzianek. to co na benzynie plus 20-30%.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 16:00:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
lukasik powiedz mi jeszcze jedno czy moge blosa zaraz za przepustnicami zamontować,czy musze go troche odstawic od przepustnicy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 18:45:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
nie masz tam az takiego pola manewru wiec nic ciekawego nie wymyslisz.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 19:21:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[ja wiem że nie mam takiego pola do manewru ,ale blos bedzie chyba nasztywno do przepustnic tylko odejdzie 1 cntymetr,na kryzie dorobionej co ty na to ,ale to jeszcze wyjdzie w praniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 23:48:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Nic z tego Kuki nie wyjdzie.Jak polaczysz na odleglosci 1 cm owal 80mm po obw. z blosem ,okrag 70 mm.Niemasz najmnieszych szans.Juz to przetestowalem.Mialem nawet gotowa przejsciowke BRC 80 na 70 mm i tez sie nie dalo.Lacznik blosa z przepustnica musi byc karbowany(taki ktory pracuje razem z silnikiem) i daje sie odciagnac od nadkola w przeciwnym razie jak dasz na prosto Blos wlazi w nadkole.Wstawialismy kilka rodzai lacznikow Blosa z przepustnica i najlepiej wyszla ta ostatnia na fotkach.Bez tych przerobek ,lub z orginalna guma na przeplywke nie zmiesci sie.Bardzo wazne sa polaczenia.Musza byc pewne.Jak bedzie ssalo gdzies lewe powietrze beda problemy z odpalaniem na Cieplym silniku a i praca blosa bedzie zaklucona,nie wspominajac o falowaniu obrotow i spalaniu pb i lpg.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 07:43:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
cos bede kombinował ,ale może byc zaraz za przepustnicą,mam wojka złota rączka w przerubkach itp on juz nad tym myslał ale sie okaże dzieki za wszystko pozatym orginalną gume bede i tak cioł


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: