.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 15:47:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: POMOCY!!! Kłopoty z turbiną sil. AAN
PostNapisane: 23.lut.2006 13:11:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 12:48:10
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Witam wszystkich!
Od niedawna jestem w posiadaniu S6 z sil. AAN skrzynia aut.(niestety) i od początku zakupu mam kłopoty z tym sam.
1. Falujące obroty (czasami jest dobrze).
2. Brak mocy przy pr.obr.3000 a 4000 tyś (myślałem na początku że skrzynia jest walnięta bo sam. nie przyspieszał) są momenty że wszystko jest OK.
3.Od pewnego czasu słyszę szum z turbiny i przy dodawaniu (zasysaniu powietrza) silnie drga guma łącząca turbinę z filtrem. Ten dziwny szum jest jakby związany właśnie z tymi drganiami.
Może ktoś mi pomoże, bo testuje kolejnych mechaników i swoją kieszeń.
PS. Wymienione świece, paskii, oleje.
-Nowa lambda
VAG nie wykazuje żadnych błedów!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 13:42:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Na mój gust masz gdzieś przedmuch.
Zacznij sprawdzać od tej drgającej rury.
Plastikowe odcinki potrafią pekać "bezśladowo".
Dopiero pod ciśnieniem pęknięcie się otwiera,
po wymontowaniu zaś cieżko znaleźć,
trzba zaginać, skręcać by to dostrzec.

Gorzej jak przytkany gdzieś dolot, intercooler itd.

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 13:46:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
rozebrać cały dolot, sprawdzić turbinę, N75, podpiąć wskaźnik doładowania, sprawdzić ile ładuje... sprawdzić ilość oleju w IC, o ile coś będzie, sprawdzić wężyki podciśnienia, wszystkie, czy nie pęknięte przetarte.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 17:22:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 12:48:10
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Jeszcze jedna ciekawostka, po zdjęciu kostki z zaworu magnetycznego (chyba- coś z cienkimi rurkami koło turbiny z kostka na 3 piny) audica łagodnie przyspiesza bez szarpnięć i ładuje do 1,4 bara a zapietą kostką do max. 1,7 z szarpaniem.
Może to ten zawór jest uszkodzony ???

Dzieki za wszystkie podpowiedzi !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 17:41:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Dalej uważasz, że VAG nie pokazuje błędów czy diagnosta h.owy :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 18:00:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 12:48:10
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Niestety tak.
Byłem u jednego co ma szafę jak w serwisie i u takiego co ma laptopa.
W obu przypadkach to samo; zaro błedów i gadka że komputer dopiero coś pokaże jak jakiś element całkiem padnie (stary typ kompa.) czy coś takiego.
Jedyna rzecz to, że lamda pokazuje stałe napiecie i nowa niestety też bo komp. prubuje coś tam sobie zrobić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 18:34:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Pamiętaj, że diagnostyka na VAG`u to nie tylko zczytanie wygenerowanych błęów... to także sprawdzenie parametrów według tabel wartości mierzonych - i tu leży Twój problem...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 19:47:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Vag wcale nie musi pokazać że n75 jest padnięty ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 21:14:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
A kto powiedział, że wydrukuje błąd :?:. Przecież cały czas o tym piszę :!:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 22:22:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
podepne sie do tematu,ma moze ktos z was wartosci blokow jakie powinny byc do s4

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 22:25:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 12:48:10
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Czy ten zaworek N75 może mieć wpływ na falujace obroty i na te drgania????
Może ktoś napisze coś o tym N75 jakie ma zadanie itp.
Mając ten sam. widzę że musze sie od was dużo nauczyć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 08:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
henio napisał(a):
Czy ten zaworek N75 może mieć wpływ na falujace obroty i na te drgania????
Może ktoś napisze coś o tym N75 jakie ma zadanie itp.
Mając ten sam. widzę że musze sie od was dużo nauczyć


nie. sprawdź, bo na moje wyczucie masz gdzies sporą dziurę w dolocie skoro ci świszczy, prawdopodobnie w tej karbowanaj od dołu przy intercoolerze.

P.S. wkocz na strone www.sjmautotechnik.com, tam masz caly sinik w szegolach opisany + rozwiazania problemow 20v troubleshooting. N75 tez tam jest opisany ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 17:35:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 12:48:10
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Właśnie dzisiaj za waszą radą porozkręcałem wszystkie gumy od strony dolotu, powymieniałem pordzewiałe opaski, sprawdziłem N75(działą) wszystkie gumy, rurki całe. Turbina cichutko się kręci, luz może 1 mm
EFEKT
Jest trochę lepiej bo ładuje czasami do 1,8 bar. (na zegarach) i rzadziej szarpie pomiędzy 3000 a 4000 obr.
Mam takie wrażenie jakby coś czasami się zatykało przy tym szarpaniu i nagle odpuszczało a poczym jedzie jakby ktoś go kopnął.
Jeszcze jedna dziwna rzecz, częściej równo pracuje na wolnych jak stoi pod górę?
Wyczytałem na forum, że za pracę turbiny odpowiada także zawór zwrotny. Może to ten zawór się przycina? Jak można go sprawdzić?
Dzięki za wszystkie sugestie!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 12:31:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
czy problem się wyjaśnił?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: