.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.sty.2025 00:22:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zagotowalem silniczek
PostNapisane: 04.mar.2006 16:47:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 12:08:44
Posty: 55
Lokalizacja: Barlinek
Wbrew wszelkim teoria mechanikow ktorzy powymieniali mi doslownie wszystko i skroili niemilosiernie z pieniazkow zapewniajac ze tak ma byc jak jest i nic sie nie stanie, dzis zagotowalem silnik tak ze przez zbiorniczek caly plyn mi ulecial i wielka kaluza jest teraz pod nim, wiatraki sie zalaczyly i nie wylaczaly przez dluzszy czas dlatego mnie to zaniepokoilo i podnioslem maske ale bylo juz zapozno.

Nie zamiezam nic wiecej wkladac w ten samochod a sprawe z mechanikami zalatwie osobiscie...

Audiczka fajna bryka ale ja juz jej temat koncze, jezeli uda mi sie ja zrobic w ramach reklamacji to sprzedam ja na kolach jesli notomiast nie udasie reklamacja to sprzedam ja na czesci.

pozdrawiam i przestrzegam przed twierdzacymi opiniami fachowcow mechanikow.

_________________
Audi B4 ---- ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 17:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 17:41:58
Posty: 74
Lokalizacja: Szepietowo
Tacy są nasi mechanicy zero pojęcia a duży apetyt na kasę
Byłbym za tym aby takich oblać smołą i piórami oblepić
Ostatnio też mam problem z naszymi specami
współczuję MaxiBB :peace:

_________________
C 4 2,3 AAR '92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 15:43:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 18:22:21
Posty: 66
Lokalizacja: Otwock/wawa
a mozesz napisac co sie dzialo i co bylo wymieniane
??
moze pomoge
jakos:)pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 14:09:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 12:08:44
Posty: 55
Lokalizacja: Barlinek
Rolecs napisał(a):
a mozesz napisac co sie dzialo i co bylo wymieniane
??
moze pomoge
jakos:)pzdr


Wymienilem:
- pompe wodna
- wiatraki
- chlodnice klimy i plynu chlodzacego
- termowlacznik
- wszystkie przewody wodne i opaski
- trojnik wraz z dwoma czujnikami (niebieski i bialy)
- termostat
- zegary

wszystko orginalne czesci

ten mechanior (najlepszy u nas w miescie) powiedzial ze musze sie przyzwyczaic do wysokich wskazac temperatury bo kazda audi tak ma i niczym to niegrozi.


Napiszcie jak mozecie ile mniej wiecej wyjdzie mnie (pozadna) naprawa takiej usterki i na jakich czesciach to robic nom i na co zwrucic uwage, bo jakos w slowa mechanikow nie chce mi sie wiezyc :)

Szczeze przyznam ze sam nie wiem co teraz robic, czy zrobic go pozadnie i zostawic dla siebie czy opchnac...

_________________
Audi B4 ---- ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 14:59:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
MaxiBB napisał(a):
Rolecs napisał(a):
a mozesz napisac co sie dzialo i co bylo wymieniane
??
moze pomoge
jakos:)pzdr


Wymienilem:
- pompe wodna
- wiatraki
- chlodnice klimy i plynu chlodzacego
- termowlacznik
- wszystkie przewody wodne i opaski
- trojnik wraz z dwoma czujnikami (niebieski i bialy)
- termostat
- zegary

wszystko orginalne czesci

ten mechanior (najlepszy u nas w miescie) powiedzial ze musze sie przyzwyczaic do wysokich wskazac temperatury bo kazda audi tak ma i niczym to niegrozi.


Napiszcie jak mozecie ile mniej wiecej wyjdzie mnie (pozadna) naprawa takiej usterki i na jakich czesciach to robic nom i na co zwrucic uwage, bo jakos w slowa mechanikow nie chce mi sie wiezyc :)

Szczeze przyznam ze sam nie wiem co teraz robic, czy zrobic go pozadnie i zostawic dla siebie czy opchnac...


Chrzanił głupoty i tyle. Temperatura nie powinna być za wysoka szczególnie w zimie bo w lecie to dopiero będą jaja.... Ja przy tych - 6 mam wskaźnik temperatury 2 kreski poniżej maximum a jeżdżę jak emeryt (max to 2200 obrotów ale mój samochód to już wyłącznie dzięki modlitwom jeździ :diabel: :): :peace: ). W moim dawnym Seacie wskaźnik temperatury stał zawsze pionowo czyli w połowie (czy to lato, czy to zima). Wiem, że kiedyś to można było zaprogramowac czujnik temperatury tak, by uruchamiał wiatrak przy osiągnięciu określonej temperatury płynu. Sprawdź przy jakiej temperaturze u ciebie włączany jest wiatrak. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 16:33:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 17:41:58
Posty: 74
Lokalizacja: Szepietowo
Według mnie to masz albo uszczelkę pod głowicą padniętą albo głowica ci pękła innego wyjścia nie ma . Po tym co piszesz to powymieniał ci wszystko co tylko mógł -bo pewnie sklep miał.
Zmień mechanika. Niech ci ściągną głowicę sprawdzą ją i założą . Koszty to uszczelka koło 100 zł + sprawdzenie głowicy ewentualnia planowanie jej +robota mechanika myślę ,że maks 300-400 zł
pozdrawiam

_________________
C 4 2,3 AAR '92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 17:08:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 12:08:44
Posty: 55
Lokalizacja: Barlinek
kurde ale lipa - dzwonilem do tego mechaniora i powiedzial ze to moja wina - chyba nie wytrzymam normalnie.

Nastepstwa przegzania sa takie: plyn po bardzo dlugim postoju gotuje sie i wywala zbiorniczkiem (ale to normalne raczej) wiatraki sie nie wlaczaja do samwgo konca (czyli do wrzenia) sadze ze od temperatury poszedl temik (pomomo ze byl nowy), druga rzecz temostat wali calyczas na duzym obiegu, pozatym zadnych oznak ze z glowica lub uszczelka cosik nie tak.

_________________
Audi B4 ---- ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 19:10:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A czy jesteś w stanie sprawdzić jak Ci się zachowuje ogrzewanie w aucie a jak wskazówka od temperatury silnika?

Całkiem możliwe, że masz zapowietrzony układ wodny.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 19:51:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 17:41:58
Posty: 74
Lokalizacja: Szepietowo
MaxiBB napisał(a):
kurde ale lipa - dzwonilem do tego mechaniora i powiedzial ze to moja wina - chyba nie wytrzymam normalnie.

Nastepstwa przegzania sa takie: plyn po bardzo dlugim postoju gotuje sie i wywala zbiorniczkiem (ale to normalne raczej) wiatraki sie nie wlaczaja do samwgo konca (czyli do wrzenia) sadze ze od temperatury poszedl temik (pomomo ze byl nowy), druga rzecz temostat wali calyczas na duzym obiegu, pozatym zadnych oznak ze z glowica lub uszczelka cosik nie tak.


to ,że miałbyś przegrzany motor to tyle co by ci olej wiadrami brał, płynu by ci nie wywalał
zapowietrzony układ hm... z tego co wiem to raczej we wszystkich autach potrafi sie sam odpowietrzyć
obstawiam głowicę lub uszczelkę pod nią

_________________
C 4 2,3 AAR '92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 07:51:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 18:22:21
Posty: 66
Lokalizacja: Otwock/wawa
Maxi BB mowisz ze to normalka ze plyn wywala po dluzszym postoju. u mnie zalozmy nie tworzy sie cisnienie w ukladzie chlodzacym.po calym dniu jazdy na chodzacym silniku moge odkrecic ci korek od zbiorniczka i nic sie nie stanie.
a powiedz mi czy byla robiona glowica tzn uszczelka pod glowica??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 16:02:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 12:08:44
Posty: 55
Lokalizacja: Barlinek
Rolecs napisał(a):
Maxi BB mowisz ze to normalka ze plyn wywala po dluzszym postoju. u mnie zalozmy nie tworzy sie cisnienie w ukladzie chlodzacym.po calym dniu jazdy na chodzacym silniku moge odkrecic ci korek od zbiorniczka i nic sie nie stanie.
a powiedz mi czy byla robiona glowica tzn uszczelka pod glowica??


normalne jest to ze na odpalonym silniku po dluzszym okresie postoju (czytaj mocno dlugim) przy nie zalaczajacych sie wentylatorach zecza naturalna jest ze wkoncu silnik osiagnie taka temperature ze plyn zacznie wyciekac z pod korka...

Nie byla robiona uszczelka i chyba nie bedzie bo mechanicy mowia ze jest cala ale co jest walniete to jeszcze nie doszli, moze jutro...
pozdrowka

_________________
Audi B4 ---- ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 21:38:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 17:41:58
Posty: 74
Lokalizacja: Szepietowo
MaxiBB napisał(a):
Rolecs napisał(a):
Maxi BB mowisz ze to normalka ze plyn wywala po dluzszym postoju. u mnie zalozmy nie tworzy sie cisnienie w ukladzie chlodzacym.po calym dniu jazdy na chodzacym silniku moge odkrecic ci korek od zbiorniczka i nic sie nie stanie.
a powiedz mi czy byla robiona glowica tzn uszczelka pod glowica??


normalne jest to ze na odpalonym silniku po dluzszym okresie postoju (czytaj mocno dlugim) przy nie zalaczajacych sie wentylatorach zecza naturalna jest ze wkoncu silnik osiagnie taka temperature ze plyn zacznie wyciekac z pod korka...

Nie byla robiona uszczelka i chyba nie bedzie bo mechanicy mowia ze jest cala ale co jest walniete to jeszcze nie doszli, moze jutro...
pozdrowka


Ciekawy jestem jak oni to sprawdzili .... na słuch , czy na oko a może byli u wróżki...
Moim zdaniem nie jest możliwa taka ocena ,że jest na 100 % sprawna
To na prawdę super fachowcy
pozdrawiam i życzę powodzenia

_________________
C 4 2,3 AAR '92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 10:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 12:08:44
Posty: 55
Lokalizacja: Barlinek
Narescie chodzi jak powinien...

Moim meczarnia nastal koniec - diagnoza:

wszystko od poczatku jak kupilem samochod chodzilo tak jak powinno i nie potrzebnie zostalo mi wszystko wymieniane, problem polegal na braku masy i przetartej wiazki do wentylatorow wynikiem czego byla zalaczanie sie wentylatorow wtedy kiedy chcialy a nie wtedy kiedy bylo potrzeba, dlatego wywalalo plyn zbiorniczkiem...

Uszczelka cala, silnikowi nic nie jest, nie ponioslem zadnych dodatkowych kosztow naprawy, a teraz mam tak:

przy jezdzie na trasie mam temp. 82 stopnie
na miescie srednio mam 94 stopnie
na postoju temp. dochodzi do 98 stopni i wlaczaja sie wentylatory ktore zbijaja temp. do ok 95 stopni po czym temp znowu powoli rosnie do 98 stopni i znowu wlaczaja sie wentylatory, a w czasie jazdy sie nie wlaczaja bo temp jest zbyt niska...

p.s sama naprawa instalacji chyba nie zarazdila wszystkim problemom - mysle ze zostal tez odpowietrzony uklad bo zawsze wczssniej mialem flakowate weze nawet przy bardzo wysokich temp. silnika a teraz ma dosyc twarde weze nom i to chyba normalne...

uffff jak narazie jestem happy :):


chyba wkoncu mam wszystko tak jak nalezy ??

_________________
Audi B4 ---- ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 11:25:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
To teraz do starego mechaniora i awanture mu srzelic by popamiętał.
Co do temp. na trasce, to chyba jednak termostat niedomaga.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 14:45:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Niedomaga?! Znaczy sie że co? powinna byc wyzsza temperatura na trasie?! Mi sie tak wacha około 90 i na trasie i w miescie, do max 95 i bałem sie ze to za dużo!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: