.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 19:29:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABK] Co to za błąd?
PostNapisane: 08.mar.2006 22:38:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Witam! Dziś u znajomego podpiołem autko pod kompa i najpierw długo nie chciał sie połączyc a potem jak juz zaskoczył to pokazywał różne dziwne rzeczy! Obroty mi wskazał - 47.000 temperature powietrza zasysanego - 37 stopni, i wyświetlił 1046 jako kod błędu! Ale kumpel mial w błedach do audi numery od 1111 w góre więc nie mam pojecia co oznacza taki numer! Moze ktoś jest w stanie pomóc??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2006 07:22:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Masz uszkodzony czujnik temperatury, podający sygnał na sterownik.
Diagnoza :Wymienić.

Ewentualnością jest jeszcze coś takiego.
4 wtryskiwacz uszkodzony obwód zasilający


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2006 07:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
A moge wiedzieć o jaki czujnik chodzi i gdzie go szukać? Jak rozszyfrowałeś ze to o to chodzi? A jaka jest szansa ze to komputer jest do wymiany??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2006 08:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Czujnik temperatury z reguły mieści się przy kolektorze ssącym.Ale nie dam sobie palca uciąć czy na 100%.

Jak rozszyfrowałem? Bo niedawno miałem podobny przypadek w innym aucie i też temperaturę pokazywałna - 45 stopni C.
Co do kodów błędu.Kod 1046 to jest właśnie to oczym Ci pisałem uszkodzony obwód wtryskiwacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2006 09:34:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
A czyli kod nie dotyczy czujnika tylko wtryskiwacza! A czujnik to miales takie same objawy i stad diagnoza ;) A dlaczego w spisie błędów nie ma takiego numeru?
A czy awaria tego wtryskiwacza moze byc zwiazana z pompą? Bo wydaje mi sie że po zgaszeniu silnika jeszcze przez około minute pracuje mi pompa paliwa dalej pompując paliwo!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2006 10:07:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
FAROW napisał(a):
A czyli kod nie dotyczy czujnika tylko wtryskiwacza! A czujnik to miales takie same objawy i stad diagnoza ;) A dlaczego w spisie błędów nie ma takiego numeru?
A czy awaria tego wtryskiwacza moze byc zwiazana z pompą? Bo wydaje mi sie że po zgaszeniu silnika jeszcze przez około minute pracuje mi pompa paliwa dalej pompując paliwo!!


Trzeba mieć odpowiedni program pokazujący nie tylko błędy MIL ;) .
Skoro nie rozłącza pompy to może byc przekaźnik wywalony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2006 11:05:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
No to jeszcze raz podręcze pytaniami! który to przekaźnik i gdzie go szukać, i drugie pytanie który wtrysk jest 4?! Tzn do którego wtrysku odnosi sie ten błąd i jakiej usterki szukac?! Co najprawdopodobhniej mu dolega?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2006 16:13:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Gniazdo przekaźnika nr 10 .Przekaźnik o nr OE 443 951 253L.
Co do błędu. Ujmę to tak jak najprościej sie da :Nie ma prądu lub napięcie jest zbyt niskie.
Sprawdź w koststkach do którego nie dochodzi prąd lub jest zbyt niskie napiecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 11:12:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Przekaźnik wygląda na dorby, nie jest spalony ani nic... Moze jakies inne pomysły co z ta pompa? Ide pomierzyc mu wtryski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 14:34:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Wtryski pomierzone, i pierwszy od strony kabiny ma 3,1 a reszta po okolo 2,3, wiec moze za duze napiecie a nie za małe i dlatego jest błąd? Co myslicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 06:11:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
A czy na wtryskach nie powinien byc impuls 12 volt normalnie? czemu mi tak mało pokazuje?! No i dreczy mnie jeszcze odpalanie. Obojetnie czy cieply silniki czy zimny musze d.ługo krecic zeby odpalil! No chyba ze zgasze i zaraz odpale to wtedy łapie zaraz! Moze to miec zwiazek z przepływomierzem czy raczej gdzies indziej szukac usterki?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 09:07:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Z opisu w autodacie wychodzi mi że powinno być 12V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 15:33:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
No i juz nie wiem co mu dolega... :/ Moze cały komp jest do wymiany?!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: