.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 06:02:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 19:15:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[ok jutro skrece parownik na maxa i odkrece z 2-3 obroty i do reguluje blosa na komputerek i miernik w sonde zobaczymy na wolnych jak ustawic na mierniku 0,5 v

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 19:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Ja nie mam skreconego na maksa parownika od maksa mam jakies trzy obroty odkrecony a blos tak półtora obrotu odkrecony.powodzonka

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 19:39:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
to czyli miałes rozkrecony na max i wkrecic z 3 obroty ,czy moze na odwrut skrecic i popuscic 3 obroty

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 19:45:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Skrecic i odkrecic ze trzy obroty. Jak miałem odkrecony na maksa to miałem strasznie bogata mieszanke.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 20:20:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 550
Lokalizacja: LBI
po kolejnych dniach z nowym mikserem czuję się :diabel:
Dopiero to auto zaczęło jeździć, obecnie na gazie chodzi jak z poprzednim miksereze na benzynie a może ciut lepiej. Nie czyć już takiej różnicy jazdy na gazie a benzyną. Po 8 miesiąch czuję jakbym miał inne auto ;-)

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 06:16:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
kuki23 napisał(a):
a wiec na jałowym nie moge ustawić optymalnej mieszanki cały czas bogata na wysokich swieci zielona i pomaranczowa dwie naraz parownik rozkrecony nie wiem co dalej :/


Mam ten sam ból
Wrezałem wczoraj blosa do mojej cupeji i wszyto fajnie do momentu regulacji. Rzeczywiście bieg jałowy nie pływa na gazie, na benzynie odmulił się na i na gazie gazie chyba też jest lepiej (na ustawieniach z instrukcji). Pojechałem na stację diagnostyczną na analizator ustawiać i kicha. Na wolnych obrotach staranie bogata mieszanka wszystko poskręcane na maska nie ma już więcej regulacji. A z kolei na wysokich obrotach jest za ubogo i też nie mogę się doregulować. Kręciłem i regulacjami blosa i redaktora też jestem zły. Później zapodam fotostory z walk,

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 06:52:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
FOTOSTORY BLOS
Po pracy wziołem się za robotę
Tak wyglądał kpl. części do montażu blos-a przygotowany dzień wcześniej opaski druga rura dolotowa do coupe

http://img215.imageshack.us/img215/3600/img07107qi.jpg


Totalna zamułka, normalnie profanacja; zamulony silnik audi coupe z mikserem:

http://img215.imageshack.us/img215/4733/img07170ww.jpg

Tu zbliżenie miksera, cholera przeraziłem się strasznie mało miejsca

http://img229.imageshack.us/img229/8927/img07211we.jpg

Akcja rzezamy prujemy co się da, na razie myślę sobie tak: wyprujemy stary gaz i zobaczymy co się da zrobić, części które wymontowałem i zamułka zwana mikserem, to nie miało prawa jeździć na takim minimalnym przelocie ale badziew

http://img215.imageshack.us/img215/326/img07269vh.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/6043/img07274no.jpg


Przymierzmy blosa o kurde będzie ładne rezanie

http://img229.imageshack.us/img229/6598/img07284rb.jpg

O kurka udało się. Po chyba całkowitym wykorzystaniu elastyczności gumy (rozciągnęła się jak kondom) już myślałem że nie założę na te przewody oryginalne od dolotu, po urwaniu 2 opasek, przy stracie palców (nie mogłem się później ich doliczyć) wepchnięciu wszystkiego na miejsce i dokręceniu wszystkich opasek (ta od odmy pod kolektorem to sam nie wiem jak dokręciłem) po wstępnym ustawieniu siedzi w aucie, teraz tylko pierwsza odpałka i regulacja

http://img215.imageshack.us/img215/2392/img07303rl.jpg


Po regulacji kicha musze się chyba skonsultować ze specjalistą ale jeździ naprawdę fajnie nawet na tych badziewnych ustawieniach.

http://img229.imageshack.us/img229/2435/img07336az.jpg

Pozdrawiam wszystkich piszących w tym temacie dzięki serdeczne za pomoc tylko dzięki waszym postom udało mis się ukończyć prace. Pozdrówka for all

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano 18.mar.2006 16:40:03 przez Traker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 08:11:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ten blosik tez fajnie wpasowany :peace:

z tego co piszecie to macie bardzo bogato na wolnych, potem w srednim zakresie normalnie, a na koniec na wysokich ubogo. sprobujcie zrobic taki myk zeby skrecic go na wolnych obrotach (wYkręcić skośną od podparcia klapki, i wKręcić tą cienką wewnątrz tej duzej od dodatkowj dawki na wolnych obrotach) . jak to nie pomaga to jeszcze skręcić w reduktorze (zalezy od typu, trzeba znalezc ktora od czego) tą od dodatkowej dawki na wolnych obrotach.

Jak uda sie zubozyc w zakresie malych obrotow, to wtedy dowalic gazu w calym zakresien wykręcając trochę tą dużą śrubę w blosie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 08:38:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[traker byłes gdzies na regulacji na analizatorze ja tez nie moge dojsc z jałowym bogato

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 13:30:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
No i pojechałem do modrych gości – gazowników. Pierwsi do których trafiłem w rozmowie proponowali mi odwrócenie blosu do góry nogami wiec wziołem od nich ładnie numerek telefonu i pojechałem dalej. Drudzy bardziej konkretni już bardziej wiedzieli o co chodzi (BRC firmówka) regulacja na analizator nie ma problemu wjeżdżamy. No i po godzinie kręcenia (poszło chyba z pół zbiornika paliwa) i kicha, wymontowali blos nic nie widać, zamontowali z moją pomocą bo już sami nie byli wstanie praktyka z rezania wczoraj się przydała i znów rozłożyli ręce. Jak przyjechałem do nich było lepiej niż jak wyjechałem. Ale są jaskółki: mówią że zrobią, mam zostawić auto w poniedziłaek i mają specjalistę od blosów który jest od poniedziałku i że nie takie rzeczy robił i że zrobi. Co najlepsze nic nie skasowali i mówią że się dogadamy wiec dalsze relacje w tygodniu

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano 18.mar.2006 16:48:06 przez Traker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 13:32:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
kuki23 napisał(a):
[traker byłes gdzies na regulacji na analizatorze ja tez nie moge dojsc z jałowym bogato


tak sam na analizatorze ale nic to nie dało nawet na wszystkim poskręcanym do oporu mam za bogato na wolnych podobno trzeba modyfikowac gwizdek żeby to działało

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 13:38:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[u mnie traker jest tak sam bogato na jałowym i nic nie poradzi czekam na twoje porady jak przyjedziesz z ustawien w poniedziałek

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 16:38:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
chyba w poniedziałek po pracy im auto dopiero zostawie i odbiore dopiero we wtorek popołudiu albo środę jak zrobia podobno to jakaś ostrzejsza jazda zobaczymy co wymyslą będę miał tele most przez komure

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano 18.mar.2006 16:49:47 przez Traker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 16:49:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Traker napisał(a):
mam zostawić auto jutro i mają specjalistę od blosów który jest od poniedziałku i że nie takie rzeczy robił i że zrobi.


Artek z 2B dosc sprawnie sobie poradzil u siebie w Golfie 1.8 z regulacja Blosa.Jesli chcesz namiary to uderzaj do emte'go
Podjedz tez do Grębałowa do gazowników, oni tez maja doswiadczenie z tematem

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 16:57:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
dzięki Marcin zobaczymy co brc-e zrobią, b2 i tych z grębałowa trzymam w odwodzie bo oni krótko pracują a ja w tygodniu dostępny jestem koło 18 dopiero a tak w ogóle to pozdrowienia musze kiedyś wreszcie wpaść na spota, a i ładne zdjęcie :peace:

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 17:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Kuki 23 ja jak regulowałem blosa na wolnych to złapałem uboga bez problemu tylko, ze ty mówiłes ze lepiej bogata to ustawiłem na bogatą, no i tak jeżdze z ta bogata , ale skoro mówicie ze lepiej z uboga to pójde i przestawie, zobacze co bedzie sie działo.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 18:30:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
nie całkiem bogatą tylko optymalną leko żeby wchodziła w bogatą wrazie ,jak by spadły obroty żeby nie było za u bogo bo może być bumm to takie zabespieczenie optymalna lekko wzbogacic na tym komputerku zeby mrugała pomarańczowa i czerwona na przemian ,na początku tak miałem

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 18:33:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Witam kolegow
Gdy regulacja na jalowych obrotach nic nie daje proponuje wyjac gwizdek z blosa i wymienic oring na miedzianej czesci wchodzacej do gwizdka ( po rozpieciu zabezpieczenia M ) . Osobiscie rozebralem blosa przed montazem i spolerowalem gwizdek zauwazylem wtedy ze miedziana regulacja siedzi dosc swobodnie w gwizdku poniewaz zastosowany tam oring ma za mala grubosc. Powinno to byc uszczelnione aby dziala regulacja mala srubka w srodku duzej. Wymienilem oring poskladalem i zero problemu przy regulacji. Dodam ze najwiekszy efekl daje regulacja samego parownika ( o ile ja posiada ). Zamontowany mam Omvl R40E i ten reduktor posiada wszelkie regulacje.
Pozdrawiam i polecam sprawdzenie tego przed drastycznym pilowaniem gwizdka. Do AAH 2.8 nie trzeba wcale tuningowac gwizdka wiec watpie aby do mniejszych pojemnosci taka potrzeba by zachodzila. Pozatym w silnkach z klapa spietrzajaca powinien byc nieco blos uchylony ( podniesiona w nim przepustnica ) poniewaz podcisnienie uchyla klape w rozdzielaczu wtrysku a gdy blos jest zamkniety powoduje to opuznienie oraz wachania podcisnienia. To oczywiscie moje zdanie jedynie :)

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 18:57:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
dzieki zrobie tak jeszcze może dlatego mi smierdzi gazem przy odpaleniu może z pod oringa cos sie wydostaje powiem że na początku dało rade wyregulować ale było dłużo krecone i może ten oring sie uszkodził i odrazu wypoleruje gwizdek
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


a jak u ciebie wygląda spalanie

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 09:53:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[witam wymieniłem oringi w blosie i teraz idzie ustawić na jałowym biegu mieszanke odrazu lepiej ustawiłem optymalną lekko bogatą jest git pdziekowania arekkbp te oringi orginalne są trocze ciekie czeba kupic grupsze zeby ciasno wccodziły to wtedy jest szczelnie musze sie rozglądnąć za takimi to podam wymiary

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: