.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 00:28:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 17:23:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[a własnie nie 4 tylko piec garów mam tylko 2.0 a nie 2.3 moje oznaczenie PS 85kw 115 koni nie słyszałes pewnie o takim silniku ale niestety są 2.0 piec cylinderkow

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 17:26:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Diesla to słyszałem i naprwawiałem takiego ale o benzynie to rzadko. Sorki. Kurcze nie wiem kiedy ale wymienie swój parownik. Musze dac ogłoszenie na forum. pozdro.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Ostatnio edytowano 21.mar.2006 20:14:35 przez sebo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 20:05:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Nadal uważam że za cienkie o ringi powinny zubażać mieszankę a nie wzbogacać fałszywe powietrze wiec cos tu jest nie tak i sprawdzałem czy w obudowę cos przepuszczają i jest szczelne. Odebrałem samochodzik od gaziarzy uszczelnili odlot zamontowali kompensacje przed blosem do reduktora i bez problemu podobno ustawili mieszankę na biegu luzem i na podwyższonych obrotach na lambda = dokładnie 1,000 mam wydruk. Jutro to sprawdzę na swoim analizatorze czy to prawda. Dziś mało nim zrobiłem wiec nie mogę wydąć opinii jak się jeździ

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 20:57:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Ja dalej draze w temacie i kombinuje jak kon pod górke.a wiec zadaje sobie pytanie. A moze by tak zrobic jakis mały tuning tego parownika który mam. Moze tam cos mozna wymienic, zmienic cos rozebrac i zobaczyc? Moze tam cos idzie zakombinowac? Ktos cos tracał tam w tym parowniku poza kreceniem śrubki to w lewo to w prawo? Teraz pytanie do mego porzednika. Gdzie ci zamonytowali te kompensje? W którym miejscu dokładnie?

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 21:16:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sebo > parownik ma w sobie jakąś tam dyszę i jakąś tam powierzchnie do ogrzewania i rozprezania gazu i ma okreslone maxymalne zdolnosci do przepuszczania i rozprezania gazu. Moim zdaniem tego nie przeskoczysz, jak dajesz w palnik to parownik dochodzi do skrajnej wydajności i nie jest w stanie przepuszczac przez siebie tykiej ilosci gazu jakiej od niego oczekujesz i spada cisnienie tego gazu, a niestety blos (ma idealną charakterystyke il powietrza/il podawanego gazu) potrzebuje parownika ktory nie zmienia wlasciwosci w calym zakresie obciazen i wymagan twojego silnika, czyli najlepiej jak parownik bedzie mial wydajnosc z nawiązką do mocy silnika. jesli bedziesz zmieniał to wstaw 200 konny reduktor np brc at90e.

Na razie przed wymianą, sprobuj usunąć wszelkie "ograniczniki" przepływu, czyli nowy filterek gazu, przeczyscic reduktor (wylac syf) i upewnic sie czy nie ma zadnego zwezacza na odcinku reduktor-blos.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 21:25:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Nie ma zadnego syfu. Filterek przeczyszczony. Mam reduktor 100kw BRC i zmienie chyba na 140kw. Myśle ze starczy. Dzieki. Hej chłopaki a moze by tak gąbke gdzies włozyc w dolot tak jak kiedys mi jakis gaziarz zapodał hi hi. oczywiscie zartuje. Czytałem to ten parownik chyba około trzech stówek kosztuje.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 07:21:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sebo napisał(a):
Nie ma zadnego syfu. Filterek przeczyszczony. Mam reduktor 100kw BRC i zmienie chyba na 140kw. Myśle ze starczy. Dzieki. Hej chłopaki a moze by tak gąbke gdzies włozyc w dolot tak jak kiedys mi jakis gaziarz zapodał hi hi. oczywiscie zartuje. Czytałem to ten parownik chyba około trzech stówek kosztuje.


brc 140kW el-fuego kupowal z tego co pamietam za 250zł. jak ktos ma znizki to jeszcze taniej mozna wyszarpnąć.

P.S. filterek proponuje wymienic, bo moze miec pory zatkane grafitem. kosztuje chyba ~3 zł w sklepie z filtrami, u gaziarzy nie zdziw sie jak zaspiewają 10zeta.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 07:32:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
sebo napisał ze wyczyscił filterek do dazu hi hi :D tego sie nie czysci to trzeba wymienic ja wymieniam co wymiane oleju wymieniam filtr powietrza ,oleju, olej filtr gazu i swiece co 20 tys to jest podstawa

traker zapodaj zdjecia jak ci wpieli tą kompensacje nie wiem czy ona jest potrzebna ale sie okaże i jak wrazenia z jazdy lepiej jak ta kompensacja

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 08:14:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jesli juz wpinac kompensacje, to gdziekolwiek pomiędzy przeplywomierz a blos.
***
dodane:
przy k-jetach i ke-jetach podpiecie kompensacji pomaga
przy silnikach z wtryskiem elektronicznym kompensacjia nie jest potrzebna
***



P.S. jesli chodzi o blokowanie przepływu przez przepływomierz, to jest ono znikome przy pracy na gazie (nie ma w ukladzie cisnienia benzyny). Na benzynie owszem, przeplywomierz jest pchany w dół przez cisnienie benzyny ktore napiera na tłoczek w rozdzielaczu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 25.maja.2006 06:25:52 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 11:34:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
raczej blirzej blosu bo wachania klapy zakłucają

Namiary na montażystów na priv poszły. Tu chodzi o podciśnienie i jego wahania na biegu jałowym. Ponieważ blos działa na zasadzie różnicy ciśnień za i przed tą przesłona co się podnosi to na biegu jałowym przy dużym podciśnieniu może następować nadmierne uniesienie tej przysłony i nadmierne wzbogacenie mieszanki (trudności z regulacją na ubogo na biegu jałowym). Właśnie na biegu jałowym jest największe podciśnienie przed blosem bo powoduje je prawie całkiem zamknięta klapa przepływomierza paliwa, bo przepływ powietrza jest znikomy. Mam podpięta kompensacje zdjęcia zapodam chyba w piątek dopiero będę miał czas porobić. Jeździ całkiem nieźle dostałem od nich wydruk z analizatora dziś go sprawdziłem na swoim na mojej okręgówce i wszywko jest jak najbardziej OK wyregulowali na lambde bliską 1.Wsztko się okaże jak go zatankuje do pełna i przejeżdżę cały jeden zbiornik

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 12:00:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
mi sonda pokazujena jałowym od 0,5 do 0,75 i jak wchodzi na obroty to jest to sam

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 17:27:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Ah kuki wyczysciłem z tego powodu ze było ostatnio wymieniany ale poprostu sprawdziłem jego stan a przy okazji przedmuchałem troche sprerzareczka.pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 19:18:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[sebo chyba cie nie uraziłem jezeli tak to sorki -> a jak sobie radzisz z blosem są jakies postepy

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 21:36:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Kuki nic sie nie stało. Ja byłem dzis u gazoli ale tu w Bruxelii no i ku memu zdziwieniu oni sie nie zdziwili widzac u mnie blosa. Chcaiłaem zeby zrobili mi analize spali ale odesłali mni tylko i powiedziali zebym najpierw wpioł ten przewód który ziwsa z boku parownika czyli kompensje a jeszcze przed tym to najlepiej zebym zmienił parownik na wiekszy np 140kw. Stwierdziłem ze maja racje wiec wezme sie za wymiane parownika a pozniej sie zobaczy.Wymienie go za trzy tygodnie jak bede w Polonii. pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 06:27:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
To Ty masz fajnie możesz sobie serwisować w kraju gdzie są cywilizowane warsztaty. U mnie fachowiec zostawił nóż pod maską (na szczęście na podszybiu w "bezpiecznym miejscu") i nie mogę go nawet namierzyć żeby mu ten nożyk oddać. A umawialiśmy się na podregulowanie gazu na wtorek czyli 2 dni temu. To się nazywa podejście do klienta.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 07:36:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[ja poczekam na wasze relacje co do tej kompensacji ,jak wszyscy bedą podpinać to ja też podepne.Traker a uciebie jak sie sprawuje z kompensacją jak z obrotami na jałowym noi ile ci pali bo miałes ustawiane na analizatorze

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Gdzie w Warszawie zaloza mi BLOsa???
PostNapisane: 23.mar.2006 09:53:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Gdzie w Warszawie zaloza mi BLOsa??? Panowie szukam jakiegos dobrego gazownika w wawie ktory mi zalozy blosa i wszystko wyreguluje??

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gdzie w Warszawie zaloza mi BLOsa???
PostNapisane: 23.mar.2006 13:45:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[bylemu gazownikówi nastepująco kompensacji nie musze wpinać chociaż mialem dzisiaj na prube wpietą kiepsko sie wkrecał na obroty ale yo kwestia regulacji,ustawiłem na analizator przy blosie nic nie krecił tylko w parowniku powiedział mi jak zrobic tunning parownika lovato proste czeba rozwiercic jedną dziurke i jeszcze jest istotne wymienić rurke od gazu od filterka do parownika z 6mm na 80mm

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 21:29:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
kuki23 napisał(a):
[ja poczekam na wasze relacje co do tej kompensacji ,jak wszyscy bedą podpinać to ja też podepne.Traker a uciebie jak sie sprawuje z kompensacją jak z obrotami na jałowym noi ile ci pali bo miałes ustawiane na analizatorze


Obroty na biegu jałowym stoją jak zamurowane i lambda jest OK, wkręca się na obroty modelowo na benzynie i na gazie. Osiągów nie miałem czasu sprawdzić jeszcze. Przed kombinacjami zatankowałem do pełna wiec jeszcze powinno być około 1/2 zbiornika wiec z kontrola spalania to chyba jeszcze trochę zejdzie (jak nigdzie w weekend nie pojadę dalej). Na razie jestem bardzo zadowolony zobaczymy jak będzie na trasie. Zdjęcia z zamontowaną kompensacją powinny być jutro wieczorem lub w sobotę rano.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 22:05:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Kuki która dziurke trzeba wiercic? Mow mi tu zaraz szybko hihi. Trzeba jechac w niedziele sie poscigac z chłopakami wiec musze miec pełen zakres obrotków. Jakie wiertło co? gdzie?jak? I tak parownik do wymiany wiec jeden h....

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: