.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 04:28:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 22:00:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 14:22:11
Posty: 159
Lokalizacja: Riverside, California
Auto: 81 633csi
Hej,
Niedlugo sam wezme sie za montaz blosa do swojego 2,3, bo mam juz dosc problemow opisanych m.in tu http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

Wczesniej mam jednak kilka pytań:
czy ktoś z mazowieckiego zakładał już blosa, czy bede pierwszym? Chcialbym wiedziec czy jest jakas szansa zeby obejrzec na zywo jak to wyglada...Wydaje sie ze z samym montazem powinienem dac rade, ale boje sie tej pozniejszej regulacji itp. bo tym rzeznikom ktorzy zakladali mi gaz juz go napewno nie dam, wiec nie bardzo wiem gdzie to zrobic.

_________________
kiedyś były: S4 quattro convertible, Audi Coupe Quattro
teraz B7 A4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 22:11:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Głównie pózniej regulacje przeprowadza sie na analizatorze wiec nie ma wiekszych problemów. Napewno nie bedziesz pierwszy jeśli chodzi o bblosa w mazowieckim nie martw sie.Jak cos to wal tutaj kazdy cos nie cos wie to ci podpowie.pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 06:15:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
dobrze ze napisales sebo z ta kompensacją, trzeba bedzie przetestowac ten trick.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 06:38:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
witam ja juz mam wszystko przygotowane pod kompensacje tylko czekam na wasze wyniki spalania , a jak narazie to mam wpiete zamiast kompensacji odpowietrzenie z baku sciągam i zakładam kompensacje ,sebo mi gosciu powiedział że jak kompensacje wepne wtedy trzeba parownik rozkrecic ,rozkrecony masz,a jeszczeluknijcie n alegro jest blos jedyny na aukcji z kompensacją ma wkrecone zamiast sruby do podparcia przepustnicy w blosie kruciec na kompensacje co wy o tym myclicie

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 07:16:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kuki23 napisał(a):
jak kompensacje wepne wtedy trzeba parownik rozkrecic ,rozkrecony masz,a jeszczeluknijcie n alegro jest blos jedyny na aukcji z kompensacją ma wkrecone zamiast sruby do podparcia przepustnicy w blosie kruciec na kompensacje co wy o tym myclicie


jak sie wepnie kompensacje to troche zmniejszy sie roznica cisnien pomiedzy dwiema stronami membrany w reduktorze (bo w dolocie za filtrem panuje delikatne podcisnienie) i trzeba bedzie podkrecic dawke. Tylko ciekawe teraz czy lepiej rozkrecic reduktor czy samego blosa ?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 07:35:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
mi koles powiedział w czakramie ze czeba bedzie wtedy rozkrecic reduktor

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 09:47:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kuki23 napisał(a):
mi koles powiedział w czakramie ze czeba bedzie wtedy rozkrecic reduktor


ok. jak wczepisz i przeregulujesz to tez napisz co i jak, jestem ciekawy.

P.S. odnosnie wczepiania kompensacji zamiast srubki regulacji wolnych obr to wydaje mi sie ze to nie jest najlepszy pomysł, bo to juz jest punkt w zwezeniu blosa. ja bym probowal wpiac gdzies wczesniej na odcinku przeplywka-blos.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 09:48:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
no i pięknie czyli wniosek z tego że kompensację trzeba podpinać jednak

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 10:09:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
link do tematu o blosie i turbo:

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=13765&start=0

moze do mojego 2.2 turbo wcisne tego blosa :> ciekawe czy wytrzyma 0,8 bara doladowania.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 10:13:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Traker napisał(a):
no i pięknie czyli wniosek z tego że kompensację trzeba podpinać jednak


w k-jetach wyglada na to ze jednak pomaga.
***
dodane:
przy k-jetach i ke-jetach podpiecie kompensacji pomaga
przy silnikach z wtryskiem elektronicznym kompensacjia nie jest potrzebna
***



Od osob z ktorymi kiedys rozmawialem, ktore maja blosa w silnikach z wtryskiem elektronicznym (glownie golfy 1.8 gti i gti 16V) slyszalem ze kompensacji nie podpinają, moze dlatego, ze nie ma tam klapy przeplywomierza.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 25.maja.2006 06:27:09 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 10:17:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Tak ogólnie chciałbym się spytać użytkowników "BLOSA" Czy wszyscy sa zadowoleni z jego użytkowania ? Czy są problemy podczas jego eksploatacij ?
Czy efekt jest miarodajny do sumy którą trzeba zapłacić za ten element ?
Z tego co wyczytałem to sam z wielką chęcią założyłbym coś takiego do swojego cygara tylko głównie chodzi mi o pieniądze żeby nie zostały wydane na marne. Będę bardzo wdzięczny jeśli użytkownicy "BLOSA" wypowiedzieli się w sposób podsumowujący to urządzenie . Z góry serdecznie dziękuje za pomoc .

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 12:42:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
dzis zaczelismy montowac do ABT zobaczymy jaki bedzie efekt koncowy ,a co do blosa to ja jestem zdowolony warto wydać te kase troche schodzi na regulacjach ale warto

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 13:34:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
kuki23 -czekam w napięciu na wyniki Waszych prac! no i zdjęcia, panie dzieju, zdjęcia. :) Powodzenia!

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 16:05:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
witam to ja wam powiem po krótce ze niczym sie jeszcze nie bawiłem oprócz blosa nie dotykałem sie parownika ale zaraz jak znajde chwilke czasu to to zrobie.Rozkreciłem tylko blosa i tyle ale zaraz spróbuje pobawic sie parownikiem.pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 16:17:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Aha no trzeba podziekowac Lukasikowi za załozenie tematu, bo pewnie wiekszosc z nas dalej by tłukała sie swoimi cudenkami udajac ze ma silnik pod maska. Teraz dopiero mozna zauwazyc ze sie ma silniczek co chłopaki?

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 16:58:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
To nie ja wymyslilem blosa takze nia ma co dziekowac :) Poprostu zauwazylem, ze ten mieszacz nie ogranicza osiagow auta. A zainteresowalem sie szczegolnie jak VW golf 1.8 gti na gazie z blosem z łatwością zbatował audi 90 2.3 na zwęzaczu. Poza tym rozmawialem z gosciem ktory ma golfa 2 gti 16V z blosem i do tego ma intalacje NOS :evilbat:

wydaje mi sie ze jak ktos juz ma instalacje na zwezaczu i musi smigac na gazowni z wiadomych wzgledow, to warto przerobic to na blosa, to jest najtanszy tuning jaki widzialem +25% mocy albo wiecej za 400zł :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 17:51:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
oto zdjecia zablosowanego ABT 90km chodzi jak na benie zobaczymy na spalanie bo na mixerz paliła do 20 literek nie zeszła poniżej 15 i ustawiali kombinowali i nic zobaczymy na blosie

http://i21.photobucket.com/albums/b271/ ... CN4107.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b271/ ... CN4106.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b271/ ... CN4105.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b271/ ... CN4104.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b271/ ... CN4103.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b271/ ... CN4102.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b271/ ... CN4101.jpg

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 19:11:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
ze tak sie spytam - od czego ten czajnik jest ? :D
ewentualnie do ABT moznaby przypasowac oryginał z
monotwrysku 2,0 [AAE] stosowanego w C4.
oryginalnie nie bylo tam filtra nad wtryskiem (jak to w ABT jest)
tylko normalny mały czajnik z rura do filtra obok

aha oryginalnie rura z "czajnika" ;) skierowana jest do tylu pojazdu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 19:35:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
bardzo zgrabnie i mało części, tylko BLOS strasznie w poziomie mogą sie dziać jaja podczas gwałtownego przyspieszania i hamowania (przeciążenia działające na przepustnicę w BLOSIe)

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 21:41:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 550
Lokalizacja: LBI
a jednak da się i do ABT blosa załadować :D

dobra robota

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: