Rozwiazłame problem błedu, trzeba się dostać do przekaznika umiejscowionego pod deską rozdzielczą, który odpowada za alarm o niskim cisnieniu oleju, badz w autach z AC, czyli takim jak moje za kontrole swiatel
Wywalamy owy przekaznik, suzakmy jakiegos starego, spalonego przekaznika o 4 wyjsciach, tak zeby pasowal w gniazdo.
Nastepnie wybebeszamy go, wywalamy wszytsko co w srodku (warto zachowac sobie obudowe) pozostawiajac jedynie wtyczki. Nastepnie łaczymy ze sobą oba styki oznaczone jako R i oba oznaczone jako L, uzywajac do tego kawalkow kabelków i lutownicy oczywiscie, calosc przykrywamy obudową i montujemy w danym gniezdzie
I na tym koniec problemów z wyswietlajacym sie bledem, oczywscie wszystkie pozostaly elementy w AC dzialaja jak nalzey, lacznie z kontrola zarowek w tylnych lampach
Aha, w oryginalnym przekazniku jest 6 wtyczek, 2 male i 4 duze, i wlasnie te 2 male odpowiadaja za wyswiretlanie bledu, dlatego ich w naszym nowym, zrezanym "przekazniku" nie stosujemy