.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 09:51:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 07:51:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.lut.2004 11:28:44
Posty: 123
Lokalizacja: śląsk
a czy ktos to montowal w silnikach v8??

_________________
FSO Polonez 1.6GLI 94r-był 1997-1998
FIAT 126 P 78r-był 1998-1999
AUDI 80 B3 1.8 89r-bylo 1999-2004
AUDI S4 4.2 QUATTRO MANUAL 6 B. 93r.Piękna niunia aczkolwiek do dopieszczenia...;)-było 2005-2007
Peugeot 406 2.0hdi 140ps(chips) 00r. -byłby nadal gdyby nie crashhboombang 2007-2008
Yamaha Grizzly 660 4x4 - jest 2007-?
Audi A8 D3 4E V8 TDI -jest 2008-?
Honda X11 2010-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 08:39:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ruffi22 napisał(a):
a czy ktos to montowal w silnikach v8??


jak dotychczas nikt sie tu na forum nie chwalil :)

osobiscie wątpie czy jeden blos wyrobi z dawkowaniem gazu dla takiego potwora ~300KM. Zeby to dzialalo to trzeba by chyba ze dwa reduktory 140kW i ze dwa blosy rownolegle.

Albo probować z blosem z dyszą na max wydajność i jakis jeden ogromny reduktor, np. landirenzo, mają chyba na 250kW (~500zł+ ??). Chociaz trzeba sie liczyc z pewnym spadkiem mocy, bo tu juz sa wieksza przeplywy, szacuje ze ze 30-50 kusiek ucieknie ;) ale to i tak duzo lepiej niz na zwyklym mieszaczu, bo i są tacy agenci :D

Uwazam, ze dla takiego silniczka jesli juz lpg, wypadaloby zafundowac wtrysk gazu ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 05:41:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
Własnie kiedys widziałem w BMW 3 litrowym dwa reduktory(bez blosa) ale czy to zdawało egzamin to sie nie pytałem. Ale mysle ze w V8 4.2 to chyba juz trzeba sekwencje. Zresztą "małyV8" chyba ma taka założoną.

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 18:28:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
hej hej hej. Witam wszystich z usmieszkiem na twarzy. Przymierzałem sie przymierzałem no i dokonałem. A mianowicie wyjełem dzis parownik 100kw wiertarka w reke i pojechałem wiertłem 4mm po jednej dyszy zamontowałem spowrotem no i 100% lepiej tzn zapierdala bez ograniczen. sorki za określenie ale tylko tak to mozna opisać. Patrzac na tego kompa od gazu to mieszanka ok. Chociaz musze powiedziec ze wczesniej miałem parownik rozkrecony na maksa a terac to go mocno ale skreciłem :) . Nie wiem jeszcze jak ze spalaniem ale to sie jutro okarze . pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 18:29:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Aha napisałem to w nawiazaniu do tego ze wczesniej mi auto zamulało tak przy 5000tyś. pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 18:34:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Szycha parownik to podstawa ja miałem w swojej 136konnej 2,3ng tez 100kw przeliczajac na konie to by sie zgadzało a i tak niewystarczało na blosie. Teraz to juz sam nie wiem ile kilowatów ma ten parownik he he. ale sie super sprawuje.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 06:29:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sebo > ktora dyszke rozwierciles i jaki reduktor?

musze u siebie przytuningowac. Juz ostatnio wymienilem cala rurke na 8mm i teraz nie mam problemu z brakiem gazu, bo potrafie uzyskac wzbogacona mieszanke do 7tys obr , jednak mam problem ze "zwłoką", reduktor potrzebuje 2-3 sekundy po wcisnieciu gazu do dechy aby zwiekszyc swoj wydatek i sie ustalic (musi sie napelnic najpierw czy co??) , i tak samo w drugą stronę, przy gwaltownym zdjeciu nogi z gazu on dalej pompuje.

moze po tuningu zacznie szybciej reagować?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 12:31:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2006 12:48:13
Posty: 7
Lokalizacja: Wroclaw
mam pytanie czy ktos we wroclawiu lub okolicach ( jakis gazownik) jest w stanie to zrobic ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 12:52:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Z Blosem to jest tak, że w praktyce żaden warsztat tego nie montuje i trzeba dłubać samemu. Jedynym który robi to już niemal taśmowo (chyba 3 zrobione i do kolejnej instalacji się przymierzał) jest kuki23 ale gdzieś zniknął z forum i go od paru dni nie widać.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 14:56:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
ramon jestem hi hi :D nie było mnie bo zaczeła mi sie robota po zimie i tak to bywa ,to prawda juz 4 furki zablosowane i pozytywnie same audi :diabel: z tego co widać to wy wszyscy macie zajebiscie daleko do mnie i ja tego sam nie robie, jak pisałem na począdku z wujkiem on jest złota rączka w spawaniu toczeniu i wogule w rezaniu ja mu tylko mowie co i jak co gdzie ma być i patenty na to wszystko a on reszte wykonuje i ja montuje w samochodzie ,a na odległosć tego sie nie da zrobić czeba wszystko rozebrać i wtedy sie robi

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 16:02:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Parwonik to jest firmy brc ma 100kw jakis AT90e czy cos takiego. Ogólnie to dwie dysze rozwierciłem ale fotek nie ma. Jedna przeleciałem wiertłem 4mm a dróga chyba coś około 5,5mm. Spalanie jak narazie bez zmian tak na oko.Jedna jest na wlocie do parownika z tak klapka. Druga troche dalej tzncta tez ma klapke która ja przysłania.Jak cos to rozbierz i zapodaj fotki to ci pomoge.pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 16:05:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Sorki dróga to była przeleciana wiertłem 7mm bo jeszcze mam to zamontowane na wiertarce. pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 06:20:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
no dobra... mam kase i nie zawacham sie jej użyć na blos'a :P
są jakieś leprze i gorsze blosy?
http://allegro.pl/item97247607_niech_pr ... y_brc.html
ten jest ok?

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 07:11:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
papaj masz tu numer do maupa z Tarnowa jest sprawdzony gosciu ja od niego biore blosy osobiscie jezdze powiedz za ja cie przysłałem powołaj sie na mnie to kupisz za 320 zł może nawet taniej u niego masz gwarancje i i wszystko jak by cos sie spiepszyło numer 602796599 dzwoń po 16 stej

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 10:33:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
Ja brałem BLosa od tego gościa co Papaj dał linka i wydaje sie byc wporząku!
Co do parownika to bede go wymieniał na 140kw koszt to 180 zł + 30 zyli wymiana.
Narazie jeszcze nie ustawiałem blosa ma spaliny bo nie miałem czasu ale spalanie 12- 13 wydaje mi sie byc rozsądne.
Mam jeszcze jeden problem - auto przestało chodzic na wolnych obrotach na benzynie po przełożeniu węzyka od krokowca miedzy blosa a przepustnice. Czy moze dac jakis trójnik dodatkowy aby powietrze dodatkowo ssało z gumy na przepływce?
Dodam że jak zdejme ten wąż to auto utrzymuje wolne obroty(na benzynie).
Jakies propozycje w tym temacie panowie rezacze :D :?:

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Ostatnio edytowano 11.kwi.2006 10:51:06 przez szycha, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 10:40:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
nowy parownik 140kW za 180zł??? gdzie można kupić?

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 10:48:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
U gazownika pod Łodzia tak mi powiedział jak bym chciał wymienic.....

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 11:25:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
szycha napisał(a):
Mam jeszcze jeden problem - auto przestało chodzic na wolnych obrotach na benzynie po przełożeniu węzyka od krokowca miedzy blosa a przepustnice.


troche dziwne :) nie powinno nic sie istotnie zmienic na benzynie!

a stara dziurke na pewno zaslepiles dokladnie. nie ssa lewizny moze masz poza tym nieszczelnosc, bo tak mi to wyglada.?

P.S. nie rob zadnych rurek 3-nikow sprzed-za blosa bo wogole ci przestanie dzialac blos.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 11:48:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
coś nie tak masz ja 4 audice zrobiłem i krokowca pomiedzy blos a przepustnica i pieknie chodzą na wolnych na lpg i bp ani niedrgną tak jak by podpar kołkiem przepacz tak jak lukasik powiedział może gdzies nie szczelny masz dolot

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 12:47:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
Krokowca mam wpiętego miedzy blos a przepustnice! Na benzynie chodzi na wysokich ok nieszczelności raczej nie mam nigdzie bo przeglądałem ten układ!
Na gazie mi chodzi ok nie drga i trzyma równe obroty, dodam ze jak na benzynie wypne tą rure od krokowca i ssie powietrze z atmosfery :D to chodzi jak trzeba!

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: