.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 20:47:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Omijać Neste i ich Opałowy Napęd (przykład Olsztyn)
PostNapisane: 15.kwi.2006 14:27:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Z konieczności musiałem zajrzeć do baku i to co wypompowaliśmy stamtąd mój mechanio przyuważył i powiedział do mnie tak : (cytat) a co Ty qrw... Marcin opał od Ruskich tankujesz"? Rzeczywiście to co zobaczyłem przeszło wszelkie normy "przyzwoitości" mieszania paliwa. Ludzie!

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 16:18:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
...dlatego jeśli lać opał to z pewnego źródła. :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 17:43:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
baskecik napisał(a):
...dlatego jeśli lać opał to z pewnego źródła. :D


Hehe, dobry opał nie jest zły ;)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 18:34:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
...

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Ostatnio edytowano 15.kwi.2006 18:40:54 przez Migel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 18:34:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
tez mnie to neste zastanawiało zimą bo przy tych najwiekszych mrozach dwie cięzarówki mi zamarzły a tankuje własnie na neste bo jest taniej. jak odmroziłem to zatankowalem na statoil i dolałem sobie pb95 i bylo juz ok. neste niby renomowana firma, ale wiadomo ze i tak wszyscy maja praktycznie jednego dostawce, to juz w hurtowniach musza byc przewały, chociaz te paliwa to temat rzeka!

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 18:43:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
Najgorsza jest ta bezsilnosc, nigdy nie wiadomo co sie leje do baku.
Ja sie ostatnio przekonalem do paliwa z Bialorusi, znajomy ma kolege, ktory robi testy paliwa i wyszlo, ze to z bialorusi jest lepsze niz paliwo ze stacji typu no name. Nawet opal z pewnego zrodla byl lepszy niz paliwo z tej stacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 19:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
mój znajomy tez przywozi zza wschodniej granicy paliwo, ma w mascocie dwa baki do 300ltr, ma stałych klientów ktorzy biora praktycznie wszytkie ilosci od niego.

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 20:09:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Migel napisał(a):
tez mnie to neste zastanawiało zimą bo przy tych najwiekszych mrozach dwie cięzarówki mi zamarzły a tankuje własnie na neste bo jest taniej. jak odmroziłem to zatankowalem na statoil i dolałem sobie pb95 i bylo juz ok. neste niby renomowana firma, ale wiadomo ze i tak wszyscy maja praktycznie jednego dostawce, to juz w hurtowniach musza byc przewały, chociaz te paliwa to temat rzeka!

Rozumiem że na OO diesel zimą nie odpali ?
Chyba mam wyjątkowe szczęscie skoro przy -24 moj traktor odpalał bez najmniejszego problemu, a parkowałem tej zimy przed domem.
Nie dorabiajcie ideologii opałówce, tylko dbajcie o silniki, m in stosując depresatory. Zresztą poczytajcie 10 przykazań, wszystko co tam zawarte zapewne się przyda.
Co do jakości naszych tzw "paliw" to prędzej diesel nie odpali na mrozie na kiepskiej ropce niż na kiepskim opale ...
Faktem jest że w ON`ie jest sporo wody i prawdą jest że gorzej odpalało mi się na mrozie gdy w baku miałem ON z Jet`a. Później już tylko Ekoterm i spokój do końca zimy.
Ale co tam ... najlepiej zwalić winę na opałek ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 21:45:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
wiecie co? naprawdę jestem zdruzgotany. A najgorsze jest to że niedługo na wszytskie stacje paliwo będzie zapodawała jedna- góra 2 stacje (orlen i lotos)
a może by tak jak we Francji? Ludzie wytąpili przeciwko zmianom w prawie o zatrudnieniu! Może w końcu Polacy coś zorganizują że zamiast kar 500- 5000 za dziwne paliwo rzucic od razu zakaz handlu w/w towarem?
O szczerze powiedziawszy baskecik to nawet nie opałek! to jakiś rozpuszczalnik pomieszany z opałkiem

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 00:08:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 14:03:41
Posty: 365
Lokalizacja: Lublin
Mój kolega ma garaż obok Passata Tdi Afn, ja miałem golfa z tym silnikiem. Laliśmy rope ukraińską-silnik troche bardziej basowo chodził miał dużo siły dziwnie wchodził na obroty, białoruską troszke inna praca silnika więcej siły. Golfem wykręciłem około 30 tys km na załatwianym paliwie i nic mi nie siadło. Przy mrozach -30 zaplał na dotyk, nie raz wyjeżdżałem z garażu, spod bloku i ciągałem 6-8 aut na szose w zimie żeby zapaliły. Wymianiełam co jesień filtr paliwowy Knecht z podgrzewaczem, i w okresie zimowym lałem uszlachetniacz do ropki. Teścio mój jeździł na opale i bardzo mi go polecał ale nie mogłem się jakoś przekonać i nie próbowałem. W tej chwili mogę mieć opał po 2zł myśle czy by się nie przerzucić:).Ropa na lotosie jest byle jaka, na Jecie, Shelu, Statoilu i Orlenie jest ok. Przynajmniej w lublinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 05:14:01 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Migel napisał(a):
tez mnie to neste zastanawiało zimą bo przy tych najwiekszych mrozach dwie cięzarówki mi zamarzły a tankuje własnie na neste bo jest taniej. jak odmroziłem to zatankowalem na statoil i dolałem sobie pb95 i bylo juz ok. neste niby renomowana firma, ale wiadomo ze i tak wszyscy maja praktycznie jednego dostawce, to juz w hurtowniach musza byc przewały, chociaz te paliwa to temat rzeka!


Ja też leje na Neste.Przy -30" po staniu 8 godzin na parkingu pod pracą odpalał bez najmniejszych problemów i nic nie zamarzło , chociaż w baku nie było za dużo ropki.Kilku znajmonych taknkuje na Neste swoje dieselki i nigdy nie mieli problemów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 06:25:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Hugo napisał(a):
Migel napisał(a):
tez mnie to neste zastanawiało zimą bo przy tych najwiekszych mrozach dwie cięzarówki mi zamarzły a tankuje własnie na neste bo jest taniej. jak odmroziłem to zatankowalem na statoil i dolałem sobie pb95 i bylo juz ok. neste niby renomowana firma, ale wiadomo ze i tak wszyscy maja praktycznie jednego dostawce, to juz w hurtowniach musza byc przewały, chociaz te paliwa to temat rzeka!


Ja też leje na Neste.Przy -30" po staniu 8 godzin na parkingu pod pracą odpalał bez najmniejszych problemów i nic nie zamarzło , chociaż w baku nie było za dużo ropki.Kilku znajmonych taknkuje na Neste swoje dieselki i nigdy nie mieli problemów

AWX odpali przy każdej tempetarurze i na każdym paliwie, wiesz dobrze ze ten motor to klasa sama dla siebie ... :D
Co innego starsze generacje tudzież silniki w starszych ciężarówkach, tutaj nie ma tak lekko ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 20:00:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Shell z lotosa wyjeżdza ostatnio przelatujac przez gdansk widziałem cysterne opuszczająca rafinerie gdańską :):

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2006 17:33:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Wiedziałem że Lotos będzie zaopatrywał topowe stacje,ale nie myślałem że to już nastąpiło.
Ale lepszy lotos niż Neste! O!

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 20:40:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2006 19:21:52
Posty: 69
Lokalizacja: DC / Gocław
Do Ryżu leję 98 z neste, bo jest tańsza i ciszej silnik chodzi niż na 95 ze statoila. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z ropką z warszawskich neste?

_________________
:: 100 C4 '93 AAT AT Avant - dużo tego A :) ::


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: