.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 18:39:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 200!!
PostNapisane: 12.lut.2004 11:47:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2004 00:55:34
Posty: 21
Lokalizacja: Wawa
Mam pytanie. Czy ktoś kto ma styczność lub miał z tym samochodem mógłby mi powiedzieć coś na jego temat. Jeszcze do niedawna miałem Audi 100 '86 z silnikiem KZ,
a teraz czaje sie na dwusetke. Myślałem o 20 V chyba 3B silnik, ale równie dobze może być inny model ważne by był po '88, tylko nie mam żadnych informacji o tym modelu. Najbardziej mnie interesuje Czy duże są wkłady finansowe w ten samochod czy przez turbine dużo więcej pali niz zwykłe 2.2 i jakie są najważniejsze elementy na które zwrócić uwagę przy kupowaniu go.

_________________
Where is my Audi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2004 13:03:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
ja zjeżdżam już drugą 200 wcześniej bez Turba (silnik WC), a teraz śmigam 200 (silnik KG) z turbinką i napędem Quattro...mówię ci - auto niebo - a ziemia... nie ma co nawet porównywać... ;) :!!: mając tamto to myślałem że jest extra wygodne i świetnie się trzyma drogi - ale co quattro to quattro - bez dwóch zdań... :diabel:
i wiem z własnego doświadczenia żeby znaleźć 200 w przyzwoitym stanie i bez dużych przebiegów to graniczy z cudem - jeśli znajdziesz takową to napewno nie włożysz w nią prawie nic tylko będziesz tłukł kiloski... oczywiście regularna wymianka oleju, filtrów i innych płynów oraz części eksploatacyjnych - no ale o tym to napewno nikomu nie trzeba przypominać - koszty porównywalne z 100 a w niektórych przypadkach i nawet taniej... (też się zdziwiłem w sklepie - ale na plus...) :P , poza tym przy kupnie to musisz zwrócić na wszystko uwagę bez wyjątku - tak jak przy innych modelach...

tu masz link do strony (ogólne info na temat zakupu aut z drugiej ręki)

http://autocentrum.trader.pl/pl/motoryz ... a-reka.asp

a poza tym turbinkę dobrze oblookaj sprawdź czy nie jest zalana olejem - bo to źle wróży dla ciebie... posprawdzaj napędy czy działają - czy coś specjalnie nie tłucze przy tym... po za tym sprawdź dokładnie całą elektrykę (włącznie z klimą i ABS`em - bo to jest najbardziej upierdliwe (a części - jeśli znajdziesz przypadkiem to są w kosmicznych cenach)... do tego chłodnicę i pompkę wspomagania (bo lubią sobie ciec) aha skręcaj koła na full w prawo i w lewo i nasłuchuj czy nic nie rzęzi bo pompa może być wyrobiona lub maglownicą - i nie koniecznie będzie przeciekać - a w tedy niezabardzo będzie się nadawać do reanimacji (a koszt wymiany spory)... przy okazji zrób kilka ósemek na placu - i nasłuchuj czy nie stuka zawiecha (półośki, przeguby itp, itd...)

co jeszcze hmmm... aaaa no i co też ważne to sprawdź czy na każdym biegu się wkręca do końca zegara, do tego (jak będzie z junkersem) to sprawdź czy wszystko działa bez zarzutu - czy nie strzela gaz...

no to chyba tak z grubsza wszystko... jak chcesz bardziej szczegółowe odp. to pytaj... mam nawet rachunki za wymianę prawie połowy ważniejszych rzeczy w silniku to mogę podać dokładne ceny...

a właśnie zużycie paliwka (benzyny i gazu) około 1.5 - 2 litry więcej niż ośki (ale to wszystko zależy od sposobu jazdy i wyeksploatowania silnika)...

ps. jak będziesz kupował - a auto będzie w super stanie i z wszystkimi papierami - to specjalnie nie grymaś na zdeko wygórowaną cenę - bo naprawdę warto zainwestować w nie - bo będzie ci wiernie i bezawaryjnie służyć przez wiele lat i nie będziesz żałował (wiele nowych aut nie jest tak wyposażonych - jak stare 200...)

tak jak to już ktoś wcześniej powiedział... "jedyną wadą Audi jest jego poprzedni właściciel..." i to są prawdziwe słowa... pamiętaj sprawdź wszystko dokładnie (włacznie z właścicielem...) hehehe :P ;)

pozdrawka :peace:

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200!!
PostNapisane: 12.lut.2004 15:07:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Karoloos napisał(a):
Mam pytanie. Czy ktoś kto ma styczność lub miał z tym samochodem mógłby mi powiedzieć coś na jego temat. Jeszcze do niedawna miałem Audi 100 '86 z silnikiem KZ,
a teraz czaje sie na dwusetke. Myślałem o 20 V chyba 3B silnik, ale równie dobze może być inny model ważne by był po '88, tylko nie mam żadnych informacji o tym modelu. Najbardziej mnie interesuje Czy duże są wkłady finansowe w ten samochod czy przez turbine dużo więcej pali niz zwykłe 2.2 i jakie są najważniejsze elementy na które zwrócić uwagę przy kupowaniu go.


Najlepiej jakbys kupil turbo 20v z silnikiem 3B. Tam jest juz wtrysk elektroniczny. Bedzie z glowy duzo problemow :peace: . Przetestuj silnikna rozgrzanym na 3 biegu przeciagnij caly zakres obrotow do 7tys i sprawdz czy nie szarpie itp i kreci do konca. Posluchaj silnika na wolnych obrotach czy nie klekocze :) . Zreszta wszystko trzeba sprawdzic. I pamietaj wszystko da sie naprawic :D

Koszty utrzymania sa moim zdaniem jednak troche wyzsze, z tego wzgledu ze jest to dosc zaawansowany technicznie pojazd i jest w nim duzo dupereli, ktore czasem trzeba naprawic :D Trzeba lubic ten samochod i majsterkowanie przy nim :) Ale odwdzieczy ci sie, pieknym smiganiem !! Goraco polecam ten model.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2004 21:44:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj ja od siebie dodam tyle ze wtrysk elektroniczny to duza wieksza wygoda
jest duzo metod regulacji itp

wtrysk mechaniczny to duzo roznych rodzajow regulacji jest malo ludzie ktorzy umieje sie tym bawic trudno zlokalizowac problem itp itd

do 7 tys to chyba przesada go przeciagac

ale np sprawdz przyspieszenie do 100 i porownaj z fabryka


pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2004 22:53:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
genarelnie temat rzeka. był juz wałkowany mase razy na forum dlatego przyda Ci sie opcja szukaj.
to po primo.
po drugie jeżeli nie masz zawsze co miesiąc luźnej kwoty którą bedziesz mógł włożyc w takie auto (mowa o 20V) to lepiej sobie daruj bo nie jest auto tanie w uzytkowaniu. jest to zwyczajnie S2 tylko w wydaniu czterodrzwiowym. pali powyżej 10litrów. jak chcesz podam Ci przykładowe ceny części.
-świece (5 sztuk)-dobre nie jakies barachło-450pln komplet
-kable równiez dobre coby auto jeździło a nie toczyło sie-850pln
-pompa wspomagania uzywana (lubi paść) około 350pln
-pompka wody w układzie 250 (używka) w 99% przypadków aut jest do wymiany
-wachacz przedni 280pln.
-chłodnica (taka upgradowa cała metalowa) 800pln
-IC uzywany (bardzo cieżko znaleźć) około 500pln

200 to auta które kiedyś były autami z wyższej półki, ze wzgledu na koszta ekspoatacji ludzie teraz o te auta nie dbają. nie sa one drogie w zakupie stąd taka rotacja właścicieli, kupia pojeżdżą troche, zobacza że to jednak kase trzeba pchac w to auto i sprzedaja zaniedbane.
ale wybór należy do Ciebie.
jak bedziesz miał cos na oku w oklicach wawy do obejrzenia to moge pomóc.

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2004 23:16:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Migel napisał(a):
.....200 to auta które kiedyś były autami z wyższej półki, ze wzgledu na koszta ekspoatacji ludzie teraz o te auta nie dbają. nie sa one drogie w zakupie stąd taka rotacja właścicieli, kupia pojeżdżą troche, zobacza że to jednak kase trzeba pchac w to auto i sprzedaja zaniedbane........


święte słowa Migel, święte słowa :)

PS Ale jaka frajda z jazdy :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2004 08:26:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
kristof200 napisał(a):
a poza tym turbinkę dobrze oblookaj sprawdź czy nie jest zalana olejem - bo to źle wróży dla ciebie...

nie trzeba nawet rzucać się pod auto by sprawdzić czy turbinka jest sprawna - wystarczy odkręcić opaski i zdjąć rurę gumową pomiędzy intercoolerem a kolektorem dolotowym - jeśli z rury wylewa się olej to turbina już zajeżdżona i puszcza olej (a to drogi element w tym silniku)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 01:53:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2004 00:55:34
Posty: 21
Lokalizacja: Wawa
Dzięki za odzew!!
Rady sie przydadzą i chetnie skorzystałbym z pomocy przy zakupie ale to dam znac pewnie. Właśnie się zastanawiam czy nie zaczekac do maja i taniej czy nie sprowadzic jakiegos 20V. Ostatnio odwiedziłem strone niemiecką i jak zobaczyłem 200 20V w full opcji z '91 roku z przebiegiem 130tyś. to aż mną tompneło. Swoją drogą ostatnio ostatnio koleś chce sprzedać 200 full opcja mówi że 2.3T ale chyba nie było 2.3 z turbiną?? W każdym razie jest z '89 i ceni ją sobie na 14 kafli wiec moze jakas warta tej ceny.

_________________
Where is my Audi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 09:04:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Znalazłem takie coś niedawno - może ktoś by chciał?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=20257178

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 14:14:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
2.2T 20V ma pojemność 2226 cm3, więc co poniektórzy stosując zasadę zaokrąglenia w góre (jak we większości aut) mówią 2.3T...spotkałem sie z tym parę razy. ale audi nazwało to 2.2T :)

A ile wolali za to A200 20V z przebiegiem 130tkm? Wszystko się i tak rozbija o opłaty jakie będą po 1 maja :(

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 14:28:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
To na papier taką tylko wżucić.Po co płacić dla złodzieji ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 23:11:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2004 00:55:34
Posty: 21
Lokalizacja: Wawa
chcieli coś koło 2700 ojro więc sporo, ale jak spojrzałem na zdjęcie to mówie wam aż dzwonić chciałem mimo że po niemiecku to nie fersztejen nic.

A wracając do wtrysku tez mi sie wydaje że Motronic jest lepszy ale troche się boje czy mocno to nie wplywa na podniesienie kosztów w razie awarii??
Bo należe do osób które mają większą satysfacje jak sami coś naprawią zanim oddadzą do naprawy komuś, a do tego raczej bym się nie zabierał z zamiarem naprawy :)

_________________
Where is my Audi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 23:21:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
ja też lubię sam wiele rzeczy zrobić w moim aucie, ale w sprawie silnika 2.2T 20V jeżdżę do specjalistów.... zbyt wiele rozwiązań innych niż w standartowych autach... a ludzi znających ten silnik nie jest za dużo ( dzięki Niedźwiadek :D )

a 2700E trochę dużo jak na obecne stawki celne. ale pewnie w super stanie... ehh, gdyby opłaty były małe to do przełknięcia... zobaczymy co zmieni wejście do zakichanej UE.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 10:32:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2004 00:55:34
Posty: 21
Lokalizacja: Wawa
a tak z ciekawości jakie osiągi ma A200 2.2T 20V sedan i kombiak i jakie ma "nie 20V" :) ??

_________________
Where is my Audi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 18:37:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
200 20V sedan - 6.6s do 100 km/h
200 20V Avant - 6.7s do 100 km/h

tak przynajmniej wynika z mojego katalogu :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 19:02:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2004 00:55:34
Posty: 21
Lokalizacja: Wawa
no i jak można nie kochać tego samochodu :):

_________________
Where is my Audi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 21:59:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Jak juz jest temacik o A220v... Ilo biegowa skrzynia siedzi w tej audiczce 5 czy 6?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 22:13:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Lukasik napisał(a):
Jak juz jest temacik o A220v... Ilo biegowa skrzynia siedzi w tej audiczce 5 czy 6?


niestety 5. dopiero w S4 byla 6.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 23:08:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
dla chcącego niz trudnego. mozna wsadzić "6".
a co do osiągów, to takie miały egzemplarze wypuszczane z fabryki. teraz to trzeba sie troche postarać żeby doprowadzić auto do serii...Piotrek chyba coś o tym wiesz :): a z tego co słyszałem jest jeszcze pare rzeczy do poprawek... :peace:

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 23:17:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Migel, chłopaki przecież pytali o parametry fabryczne... i rozmowa ma sens o takich, jeżeli mówimy ogólnie o modelu, a nie o konkretnym egzemplarzu :D wiadomo, że jeden będzie miał lepsze, inny gorsze, wszystko zależy od zasobności portfela i co za tym idzie stanu auta. A ja napisałem tylko ile ma w katalogu.

A mierzyłeś Migel swojej przyspieszenie w Bydzi? Bo moja coś się potwornie zamula na 1 i 2 biegu.... na 3 i 4 idzie ok... więc elastyczniość dobra, ładnie wgniata.... ale starty zatrzymane średnio....


PS. wg katalogu 200 sedan MC (165KM) ma 8.0s do 100km/s

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: