ja zjeżdżam już drugą 200 wcześniej bez Turba (silnik WC), a teraz śmigam 200 (silnik KG) z turbinką i napędem Quattro...mówię ci - auto niebo - a ziemia... nie ma co nawet porównywać...

mając tamto to myślałem że jest extra wygodne i świetnie się trzyma drogi - ale co quattro to quattro - bez dwóch zdań...
i wiem z własnego doświadczenia żeby znaleźć 200 w przyzwoitym stanie i bez dużych przebiegów to graniczy z cudem - jeśli znajdziesz takową to napewno nie włożysz w nią prawie nic tylko będziesz tłukł kiloski... oczywiście regularna wymianka oleju, filtrów i innych płynów oraz części eksploatacyjnych - no ale o tym to napewno nikomu nie trzeba przypominać - koszty porównywalne z 100 a w niektórych przypadkach i nawet taniej... (też się zdziwiłem w sklepie - ale na plus...)

, poza tym przy kupnie to musisz zwrócić na wszystko uwagę bez wyjątku - tak jak przy innych modelach...
tu masz link do strony (ogólne info na temat zakupu aut z drugiej ręki)
http://autocentrum.trader.pl/pl/motoryz ... a-reka.asp
a poza tym turbinkę dobrze oblookaj sprawdź czy nie jest zalana olejem - bo to źle wróży dla ciebie... posprawdzaj napędy czy działają - czy coś specjalnie nie tłucze przy tym... po za tym sprawdź dokładnie całą elektrykę (włącznie z klimą i ABS`em - bo to jest najbardziej upierdliwe (a części - jeśli znajdziesz przypadkiem to są w kosmicznych cenach)... do tego chłodnicę i pompkę wspomagania (bo lubią sobie ciec) aha skręcaj koła na full w prawo i w lewo i nasłuchuj czy nic nie rzęzi bo pompa może być wyrobiona lub maglownicą - i nie koniecznie będzie przeciekać - a w tedy niezabardzo będzie się nadawać do reanimacji (a koszt wymiany spory)... przy okazji zrób kilka ósemek na placu - i nasłuchuj czy nie stuka zawiecha (półośki, przeguby itp, itd...)
co jeszcze hmmm... aaaa no i co też ważne to sprawdź czy na każdym biegu się wkręca do końca zegara, do tego (jak będzie z junkersem) to sprawdź czy wszystko działa bez zarzutu - czy nie strzela gaz...
no to chyba tak z grubsza wszystko... jak chcesz bardziej szczegółowe odp. to pytaj... mam nawet rachunki za wymianę prawie połowy ważniejszych rzeczy w silniku to mogę podać dokładne ceny...
a właśnie zużycie paliwka (benzyny i gazu) około 1.5 - 2 litry więcej niż ośki (ale to wszystko zależy od sposobu jazdy i wyeksploatowania silnika)...
ps. jak będziesz kupował - a auto będzie w super stanie i z wszystkimi papierami - to specjalnie nie grymaś na zdeko wygórowaną cenę - bo naprawdę warto zainwestować w nie - bo będzie ci wiernie i bezawaryjnie służyć przez wiele lat i nie będziesz żałował (wiele nowych aut nie jest tak wyposażonych - jak stare 200...)
tak jak to już ktoś wcześniej powiedział... "jedyną wadą Audi jest jego poprzedni właściciel..." i to są prawdziwe słowa... pamiętaj sprawdź wszystko dokładnie (włacznie z właścicielem...) hehehe
pozdrawka
