.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 07:29:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Obrotomierz w C 3 Jak ?
PostNapisane: 05.mar.2004 15:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2003 11:25:33
Posty: 128
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam
Mam pytanie . Czy w C 3 do podłączenia obrotomierza jest jakaś specjalna kostka bo kupiłem sam obrotomierz a ja mam u siebie budzik . Czy ktoś z szanownych forowiczów wie jak to podłączyć ? Może jakis schemacik
Pozdrawiam !!

_________________
cygaro 1.8 DS + LPGas
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2004 17:27:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a w tym co kupiles jest miejsce na jakaś wtyczkę? :P

w b4 jest w C3 pewnie tez zobacz czy cos wolnego Ci sie nie pałęta...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2004 18:08:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Musisz wymienić moduł zegara/obrotomierza. Reszta musi pasować :!:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2004 18:23:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2003 11:25:33
Posty: 128
Lokalizacja: Kwidzyn
co za moduł ? :galy:

_________________
cygaro 1.8 DS + LPGas
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2004 18:24:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Rozkręcasz obudowę, wyciągasz budzik, wkładzasz obro no i skręcasz. :!!:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2004 18:34:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2003 11:25:33
Posty: 128
Lokalizacja: Kwidzyn
A co z impulsami ? Myślicie ze są podpięte standardowo w każdym modelu ?

_________________
cygaro 1.8 DS + LPGas
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2004 12:36:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2003 11:25:33
Posty: 128
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam !
Okazuje się ze w desce z zegarkiem nie ma instalacji na obrotomierz >A z obrotomierza wychodzą trzy wyjścia które nie są opisane gdzie + , a cała reszta . Może ktoś to już przerabiał ? . Dzięki za wszystkie odpowiedzi !.
pozd.

_________________
cygaro 1.8 DS + LPGas
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2004 14:20:35 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak ci obrotomierz nie pasi do plyty glownej licznika to musisz zmienic plyte glowna ... a impulsy sa jezeli jest to C3 po liftingu czyli po 88

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2004 16:42:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2003 11:25:33
Posty: 128
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam !
To jest cygaro z roku 85 '. To co nieda się tego zrobić bez wymiany całeł płyty , a tak wogóle to ciekawe czy impuls idzie z cewki czy z modułu .

_________________
cygaro 1.8 DS + LPGas
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2004 19:51:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
Ja poszedłem na łatwizne i kupiłem całe zegarki z obrotomierzem i działa a cygarko jest z 87 r.
Pozdrawiam!

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2004 01:18:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
edek napisał(a):
Witam !
To jest cygaro z roku 85 '. To co nieda się tego zrobić bez wymiany całeł płyty , a tak wogóle to ciekawe czy impuls idzie z cewki czy z modułu .


Modul steruje cewka wiec sie do niej podlaczasz.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2005 01:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Witam Wszystkich ;-) .Chcialem dzisiaj podlaczyc sobie zegary z obrotomierzem do swojego cygara (2.3 87r) no i podlaczylem ale wskazówka obrotomierza zostałą w miejscu . Dodam ze zegary mam z cygara po liftingu. Czy jest możliwość sprawdzenia czy wogóle jest podłaczenie do obrotomierza przyt układzie zapłonowym tzn. czy wogóle obrotomierz ma skad brac impulsy.Jeżeli orientuje sie któs w jaki sposób mozna sprawdzić połaczenia z ukł. zapołonowym i gdzie one sie dokładnie znajdują to bede bardzo wdzieczny za jakąkolwiek pomoc . z Góry wszystkim dziękuję i POZDRAWIAM

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 01:40:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
nie wiem jak to w benzynie jest rozwiazane lecz chyba z cewki to leci , w dieslu odpowiada za to wyjscie W na alternatorze.

Nie rozpoczynajac nowego watku przylaczam sie do tego w sprawie plytki w alternatorze ( dzielonej) na ktorej jest owo wyjscie ... u mnie niestety nie ma.
Plytke taka np od benzyny z checia nabede.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 22:01:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
SIMSOFT napisał(a):
nie wiem jak to w benzynie jest rozwiazane lecz chyba z cewki to leci , w dieslu odpowiada za to wyjscie W na alternatorze.

Nie rozpoczynajac nowego watku przylaczam sie do tego w sprawie plytki w alternatorze ( dzielonej) na ktorej jest owo wyjscie ... u mnie niestety nie ma.
Plytke taka np od benzyny z checia nabede.


Obawiam się, że musisz kupić alternator z diesla - w benzyniakach nie ma wyjścia W. Podobno jakieś magiki są w stanie wyciągnąć zacisk W z wnętrza alternatora...

Co do starego cygara - ja mam '84 i w instalacji już mam oryginalny kabelek (zielony) z zacisku W pociągniety do zegarów (a zegary miałem bez obrotka). Przy zmianie dechy i zegarów - obrotek zadziałał (źle bo uszkodzona płyta ale jednak :) )

O ile pamiętam, w starych zegarach obrotek nie był podpięty bezpośrednio do płyty licznika. Mój kolega miał dostawiany oryginalny obrotek w miejsce zegarka i działało mu to (1,8) ale jak - nie pytajcie...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2005 00:52:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Kto orientuje się czy jest właśnie jakaś złaczka , wtyczka czy pojedynczy kabelek odpowiadajacy za obrotmierz ?? Zebym mógł chociaż sprawdzić czy autko jest przystosowane do podlaczenia obrotomierza

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2005 01:26:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
R@bert napisał(a):
Kto orientuje się czy jest właśnie jakaś złaczka , wtyczka czy pojedynczy kabelek odpowiadajacy za obrotmierz ?? Zebym mógł chociaż sprawdzić czy autko jest przystosowane do podlaczenia obrotomierza


W zielonej (zegary z diesla) albo brązowej (z benzyniaka) wtyczce (26 pinowa) 12 pin odpowiada za zasilanie obrotomierza. Kolor kabla biało-niebieski albo fioletowo-czarny. Natomiast u mnie kabel idący fabrycznie od alternatora ma kolor zielony.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2005 02:06:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
bardzo dziekuję ;)

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: