.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 16:45:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2002 20:24:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2002 00:00:00
Posty: 315
Lokalizacja: Wrocław
Może mi ktoś powiedzieć które wersje silnikowe setki c3 były robione z wydłyżoną deską (trzy dodatkowe zegary). No i jakby ktoś wiedział to co trzeba wymienić żeby zrobić taką z wersji krótkiej (bez tych zegarów) :)5 :)5 :)5

_________________
--== AUDI było, jest i będzie! ==--
-=Audi 100-->A6 C4 2,0=-
-=Następny sezon chyba na suzuki GS500E =-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2002 22:40:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
uuu bracie :uśmiech: ... przeba przede wszystkim miec caly licznik z tymi dodatkowymi zegarami , a poza tym trzeba miec czujniki temperatury i cisnienia oleju w silniku ktore sa wyprowadzone na deske rozdzielcza , malo tego , do cisnienia oleju jest potrzebny jakis uklad przekaznika , ale w to jush sie u mnie nie bawilem ... dopiero w C4 ( tam to jush bylo fabrycznie) podejzalem jak to jest zrobione .... jednym slowem: bez schematu elektrycznego i bez odpowiedniego osprzetu silnika nie mash szans

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2002 23:04:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2002 00:00:00
Posty: 315
Lokalizacja: Wrocław
Właściwie to barziej chodziło mi o to czy wystarczy że będę miał ten cały licznik z dodatkowymi zegarami, czy jeszcze coś w desce będzie trzeba zmienić. A z czujnikami jakoś dam sobie radę, bo już troszkę się tym bawiłem w typ43.

_________________
--== AUDI było, jest i będzie! ==--
-=Audi 100-->A6 C4 2,0=-
-=Następny sezon chyba na suzuki GS500E =-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2002 09:52:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jezeli chodzi ci o wymiary licznika to niczym sie nie roznia, wyciagash stary licznik , wkladash nowy ( ten z dodatkowymi zegarami) i jush ci dziala wszystko oprocz cisnienia i temperatury oleju .

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2002 10:48:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2002 00:00:00
Posty: 315
Lokalizacja: Wrocław
Wielkie dzięki za pomoc :uśmiech:. Jakoś zawsze miałem wrażenie, że deska z dodatkowymi zegarami jest dłyższa :uśmiech:. Teraz planuje sobie sprowadzić coś z Niemiaszków, a jeśli się nie mylę to te wozy z silnikami 2,0 (akcyza) nie miały tych zegarów. Jeszcze raz THX :D.

_________________
--== AUDI było, jest i będzie! ==--
-=Audi 100-->A6 C4 2,0=-
-=Następny sezon chyba na suzuki GS500E =-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2002 12:09:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2001 00:00:00
Posty: 197
Lokalizacja: Koszalin
OOooooo , słuchajcie fachowcy : u mnie w B4 2,6 nie działa zegar ciśnienia oleju ( jak zmieniam biegunowość to albo jest wychylony na max , albo minimum ) , czyli sam zegar jest sprawny . Czy to jest walnięty czujnik i jaki można zamiennie wstawić ( nie mogę znaleźć oryginalnego od Audi :-( ).

_________________
B4 2,6 V6 Thiefs will be shot , survivors will be shot again !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2002 14:54:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jezeli to jest B4 to te zegary pewnie mash w poblizu popielniczki ( na dole) nie wiem jak dokladnie to u ciebie wyglada ale jezeli dzialalo i przestalo dzialac to lepiej sprawdz czujnik cisnienia oleju ( omomierzem powinien miec, mi nieznana, opornosc a przy probie dmuchania w niego opornosc powinna sie zmieniac) a co do kupowania czujnika, to odpusc sobie podrobki bo one z reguly sa zle skalibrowane i pozniej mozesh sie niepotrzebnie pocic jak ci cisnieniomierz bedzie pokazywal jakies nienormalne wskazania

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2002 14:56:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
eventualnie sprobuj na shrotach

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2002 09:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2001 00:00:00
Posty: 197
Lokalizacja: Koszalin
THX , jak mówisz , Hansik - zegary mam nad popielniczką . Spróbuję gdzieś pakupić oryginała , ale słyszałem , że od Mera 124 pasuje czujnik i ma właściwą kalibrację - co Ty na to ?

_________________
B4 2,6 V6 Thiefs will be shot , survivors will be shot again !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2002 00:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
hmm :uśmiech: ... sprobuj ... jak mash taki czujnik pod reka to nic nie tracish w razie czego . Ja mam teraz podobny problem z podpora walu napedowego .... oryginal dostepny jest tylko w komplecie z calym walem za jedyne 5500 PLN a z tego co wiem to mozna sama podpore walu wymienic bo pasuje od innego woozka :uśmiech: i kosztuje okolo 100 PLN :uśmiech:

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: