.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 05:46:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2002 16:59:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2001 00:00:00
Posty: 2014
Lokalizacja: Józefów k/W-wy
Hmm Ciekawy byłem kiedy się tu pojawi kolega Bullit...fakt audica jest zajebista poprostu wypas, miałem okazje sobie ją obejrzeć(i pzypaloną osłone silnika z kevlaru), hmm 240 ps robiło swoje szkoda tylko ze Niedzwiadek w piątek szybko pojechał zanim przyjechałeś myślę zy było by ciekawie s2(nie mówie o rs2 :lol: )kontra twoja A4ka...było by ciekawie...

P.S-GrATULACJE DLA Alberta już na zawsze pokazał gdzie miesce w szeregu mojego Vikinga przy jego a3jce....pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2002 19:58:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
bedziecie 1 maja na bemowie czy nie!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2002 20:40:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2001 00:00:00
Posty: 2014
Lokalizacja: Józefów k/W-wy
Będe jak Tomi Lee Jones w Sciganym;-)))

_________________
POWER ISN'T EVERYTHING<--/---/
Obrazek
Nissan s14 sr20det/ E30 2.8 15.6 ET /FSO 1.6 one minute ET<--/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RE: AZK QUATTRO
PostNapisane: 27.kwi.2002 23:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Bullitt napisał(a):
Oto lista modyfikacji dokonanych przez niemieckiego tunera:
-Silnik zwiększona pojemność do 2-uch litrów
-Chip MTM;
-Wydech od Turbo cały z kwasówki;
-Turbo KKK K16;
-Kolektor wylotowy produkcja AZK- cena 2500 DM!
-Kolektor dolotowy - ceny nie znam
- filtr K&N wkład


Sorry, ja czegoś tu nie rozumiem. Albo ten samochód nie ma modyfikacji o których piszesz, ablo nie ma mocy o której piszesz (tylko większą) albo jest źle zestrojony.

Do osiągnięcia mocy 240KM wystarczy wymienić tylko 3 części: turbo, regulator ciśnienia paliwa i oprogramowanie komputera. Po co zatem te wszystkie pozostałe części ?

PS. intercooler możesz sobie ściągnąć ze stanów - co najmniej kilka firm je robi. Robi też je ABT - cena ok 1400EUR.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2002 00:10:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
a czy np. nie daloby sie dopasowac intercoolera od audi s2 ... jest conajmniej 3 razy wiekszy niz w a4 1,8t i duzo tanszy mozna go wyrwac w super stanie za 600 zl!!! :0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2002 07:05:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2001 00:00:00
Posty: 2014
Lokalizacja: Józefów k/W-wy
Co do pojemności owej A4ki nie wiem nie sprawdzałęm ale moc napewno...jak penwnie wszyscy wiedzą Buni minimalnie dostaje od S3y...a od Tej A4ki dostał sporo....były równiesz pomiary G-techem ale nie znam szczegółów :-x

_________________
POWER ISN'T EVERYTHING<--/---/
Obrazek
Nissan s14 sr20det/ E30 2.8 15.6 ET /FSO 1.6 one minute ET<--/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2002 19:44:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
Elberoth- wszystkie modyfikacje są potwierdzone w Briefie, i zweryfikowane przezemnie telefonicznie z AZK. Niewiem nic o regulatorze cisnienia paliwa! :0 Te modyfikacje są wynikiem ostrych obostrzeń dotyczących samochodów startujących w wyścigach DTM- wiele rzeczy nie mogło być zrobionych bo po prostu auto nie mogło by sie ścigać! np: głowica, intercooler itp. Co do intercoolera to może któryś z Was ma coś do sprzedania- ten za 1400 EUR mnie nie interersuje z wiadomych powodów :) . Niestety nie bedę na Bemowie bo nie będzie mnie w Warszawce! :placz: Spotkajmy sie w innym terminie może jutro?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2002 20:15:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Własnie przygotowuje pakiet dla chiptronica ktory będzie zawierał upgrade zawierający 2 intercooler jak w TT i s3. Rozwiązanie napewno tansze niż 1400 euro.

Mówiłem ci też o adresie do testowania srednicy opon oto on
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2002 20:26:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2001 00:00:00
Posty: 457
Lokalizacja: Warszawka
jaka integre type r objechałeś?? i czy przypadkiem nie dostałes batów o vteckillera?? :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2002 21:20:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
Niewiem nic o Vteckillerze. integra była czarna z dwoma pasami przez środek i miała jebutny spoiler z tyłu. Nawiasem wydaje mi sie że wyjątkowo musi pieprzyć aerodynamikę temu autu.
Albert- otyle o ile znam sie na intercoolerach najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie 1 dużego zamiast łączonych dwóch- powód opory i zawirowania powietrza. Oprócz tego dużo łatwiej jest wtedy owinąć przewody folią anty cieplną bo jest ich poprostu mniej i się tak nie kręcą!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2002 21:50:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Ale 1 inercooler duży to kosztuje 1400 euro i nie wszedzie wejdzie. Co do A4 to pewnie tak, ale w A3 mogły by być kłopoty. Być może udało by się jakiś intercooler z desela dopasowac ? Ale to będzie rzeźba .... :-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2002 22:34:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2002 00:00:00
Posty: 374
A moze dwa, podobno TT 225 ma takie rozwiazanie, albo mam błedne info,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2002 23:40:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Albert, najprościej bedzie chyba kupić drugi intercooler z jakiejś rozbitej TT 225 lub nawet ostatecznie nowy i zrobić sobie do niego orurowanie u tego gościa co robi rury Grabowskiemu do jego instalacji turbo.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2002 09:01:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Nie takie to proste, bo kolektor dolotowy tez trzeba wymienic i jeszcze troche gietkiej rury miec. Jest to wykonalnie, ale przy K03 to nie ma sensu bo ma za mala moc. Wartko u Bullitt lub u innych co mają K04 lub wieksze turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2002 09:14:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Przy tych modyfikacjach o których ci napisałem kolektor dolotowy będzie ci niepotrzebny.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2002 13:25:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Może być problem bo zwykły kolektor ma wlot po lewo a jak dodasz drugi intercooler po prawo to masz koniec przewodów po prawo wiec trzeba mieć inny kolektor dolotowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2002 23:50:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
Panowie, dziś wieczorem miałem okazję ścignąć się z vteckillerem. Można powiedzieć że oba auta idą jednakowo. Napewno ja mam lepszy start, ale on ma zajebistą trójkę- powyzej 170 ja jestem znowu górą.... Myślę że gdybym wywalił zbedne kilogramy z gabloty objechałbym tę honsię. Na razie bierze mnie na 400 metrów na niecałą długość maski- z tym że ja zrobiłem parę błędów. Na razie chylę czoło- AVE HONDA!

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2002 00:24:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2002 00:00:00
Posty: 108
czekam na 300hp :oko:
Trzeba zaczac myslec o jakis dalszych modyfikacjach bo pojawiaja sie zawodnicy, ktorzy zaczynaja klebic mi sie na tylnym zderzaku :-D

_________________
the way to win is to cheat
the way to cheat is to modify


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2002 06:46:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2001 00:00:00
Posty: 457
Lokalizacja: Warszawka
Sorki zatem Bulitt że wywołalem wilka z lasu i przewidziałem przyszlosc, czyli baty od vteckillera :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2002 13:21:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
Ja moze z innej beczki ma zamiar teraz w wakacje "zaszalec" z A 4 i pobawic sie w wydech, chipa,colektor wlotowy i wylotowy oraz turbinke i ztad kilka pytan:
1czy kolektor wylotowy i wlotowy z jakiejs S4 zapasuje do A4 1.8 quattro?

2Czy po zamontowaniu kolektora wydechowego i pociagniecu pozadniejszych rorek oraz calego wydechu niezakluci to pracy silnika?

3.Czy po matnieciu kolektora wlotowego poza chip tuningiem<ewentualnie montazem innego turba> Cos jeszcze bede mosial wymienic?

4Ile to mnie wyniesie
tzn.
Kolektory
turbinaka
i chip tuning w mtm-ie?

5chyba najwazniejsze :-) ile bede mial konikow???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: