Ja tyż mam takom kupeje jak MJ tylko z Quattro. co do quattro to koniecznie tylne zawieszenie i wahacze. najważnieszą sprawą som amorki. jak do dupy to niech obniża cene. s9ilkik czy nie ma wycieków. oleju czu nie bierze. a najlepiej niech ci da tydzień takiej rejkomi na sprawdzenie furki i sam sie przekonasz czu buczy, huczy, piszczy, zgrzyta........... lub wydaje jeszcze inne dźwięki niż te które znasz, a tak strasznie dokuczają w czasie jazdy. tłumik zobacz jaki ma, spytaj sie o różne nie fabryczne innowacje w pojeźdźie bo ludzie mają tyle fantazji i finezji w kostrukcjach które przeczą wszystkim prawom mechaniki że hohoho
. powodzenia w kupnie furki ........
'"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
A jak wygląda kwestia przegubów, bo domyślam się, ze z przodu są podobne do takiego z przednim napędem, antomiast tylne???
Są trwałe???
Domyślam się, ze nie mzna rwać lacza bo się pali sprzegło??
Jaki koszt sprzeęgła???
A co do innowacji to widziałem w Mercedesie W124 amorki od Zuka jak padło Nivo (hydropneumetyczne zawieszenie)
TRAFNY WYBÓR