zaraz po kupnie mojej 100ki okazalo sie ze ma sporo wyciekopw z silnika. Okazalo sie ze jakis magik , wczesniej zdejmowal glowice i zalozyl je na stare uszczelki ( naprawa zaworu olejowego w jednej z glowic ) . Z tego powodu silnik byl caly mokry , nawet u gory pod kolektorem i nie tylko olej ale i woda .... ale samochod jezdzil wiec spokojnie sie przygotowywalem do generalnego uszczelniania ... oczywiscie na samym poczatku wymienilem pasek rozrzadu i napinacze ....u jednego mechanika ktory slynal z fachwosci , ale jego pracownik nie zauwazyl ze pompa wody cieknie i nawet mi nic nie powiedzial ... niedlugo po tym pompa wody padla ....( plama wody pod samochodem) ....szybko do kumpla , w koncu pracowla kidys w ASO Audi to przeciez wie o co chodzi .... wymienil mi pompe ... bylo ok ...tyle ze ten dziwny srodek ktory byl wlany do ukaldu chlodzacego .... tlumaczylem sobie to w ten sposob ze poprzedniemu wlascicielowi ubywalo wody , nie wiedzial co jest , wlal srodek i sprzedal auto ..... no niewazne .... pozornie ... bo nikt nie wpadl na to ze przeciez jak bylo cos takiego wlane to przeciez chlodnica moze byc zapchana ..... jakis czs pozniej u wspomnianego kumpla zaczalem robic owe wielkie uszczelnianie .,... wygladalo to tak ze kupilem wszystki uszczelki w ASO ....lacznie z uszczelniaczem na wal od strony sprzegla (wystepuje jako odlaw z siemeringiem - koszt 240pln) takze za czesci zaplacilem ponad 1100 PLN ... miedzy innymi byly sciagniete glowice splanowane i wymienione gumki na zaworach w "renomowanym" zakaldzie szlifierskim z doswiadczeniem w modyfikacjach (psuciu ...chyba) silnikow.... cale szczescie ... pomimo moich obaw nic nie stalo sie z glowicami ...bo po odpaleniu wogole nie maial mocy , ale okazalo sie ze zawory musialy sie ulozyc .... ufff odetchnalem z ulga ... no nic ... ale to dopiero wstep do tego co bylo dalej ....po 2 tygodniach postoju samochodu .... zaczalem jezdzic , zadowolony ze jest wszystko OK ....ale .... no i kur!#%$^%&^&^^ ..... wody ucieka mi tyle jakbym jezdzil na wode a nie na gaz .... 1 litr na 500km ... cholera ...co jest ? ... pojechalem do kumpla , poogladal i ze stoickim spokojem stwierdzil ze to chyba cieknie ten uszczelniacz na wale .... no to ja do niego ze to jego wina , ale on mowi ze zdaza sie ze uszczelniacze sa wadliwe .... niewytrzymalem .... zrzadzeniem losu poznalem goscia ktory pracuje w jedym z wiekszych warsztatow w bydgoszczy i wstepnie zaczalem sie z nim umawiac na naprawe tego co zrobil moj "poprzedni mechanik" .... akurat pech chcial ze po jedym z szalenstw na pasie koronowskim padla mi poma wspomagania !!!!!!!!! i okazalo sie ze mam pekniete mocowanie listwy kierowniczej i niezbedne jest wyciagniecie silnika zeby to pospawac ... tak sie skadalo ze warsztat w ktorym pracuje moj, niedawno poznany kolega , to wlasnie warsztat blacharsko lakierniczy i po rozmowie z szefem uzgodnilismy ze naprawa bedzie kosztowac 700 PLN ...przy okazji kolega zrobil mi ten uszczelniacz i zasugerowal mi zebym zawiozl ta chlodnice do czyszczenia .... zawiozlem ..... okazalo sie ze pol chlodnicy bylo zapchane !!!!!! silnik sie przegrzewal i dzialy sie cuda ( slabl , bral olej ) ... niestety , po zlozeniu samochodu okazalo sie ze silnik nie pali na 2 gary . Usiwadomilo mi to ze wczesciej zadazalo mu sie nie palic na 1 gar , ale uspokoili mnie fachowcy ze w tych silnikach trudno na sluch wyczuc brak pracy jednego gara .... wiec wymienilem kable WN ... przez to ze kupilem jakies gowna(260PLN) , a samochod dalej nie chodzil na 2 gary , zdecydowalem sie w koncu postawic samochod do ASO ........................................... moral jest taki , ze cokolwiek ktokolwiek bedzie robic w Audi , to jezeli nie ma doswiadczenia , to predzej czy pozniej skonczy w ASO .... w sumie samochod stal prawie 1,5 miesiaca z przerwami .... a wystarczylo ze oddalem samochod na pol dnai do ASO okazalo sie ze przewody od 2 wtryskow byly przetarte ( nie palil na 2 gary ) i rozrzad byl zle ustawiony !!!!!!!!!!!!!!!!!! ( nierowno chodzil ) .... w tej chwili jestem szczesliwy ze zostalo mi tylko do zrobienia : napelnienie klimy i w pozniejszy terminie wymiana wahaczy z tylu i amortyzatorow z tylu .... poza tym wszytko jest juz okej i niech tak juz zostanie na wieki wiekow AMEN ...... Audi bylo , jest , i bedzi ...quattro