.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.mar.2025 19:34:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wymienilem elektrozawór
PostNapisane: 27.kwi.2004 14:47:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
Jak w temacie, wreszcie zaczełem słyszeć spręzarke w aucie!!! tylko jest jedno ale, a mianowicie po wymianie auto ładnie zaczyna sie zbierać tylko jak wciskam powoli pedał gazu, gdy tylko mocniej depne zaczyna szarpać (coś na styl brak gazu LPG) tylko ze ja na benzynce latam :|
CO TO MOZE BYĆ??????????????
jakieś sugestie? Chyba Kubazak miał w swojej eSce coś w podobie.

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2004 22:51:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
I jak teraz z ładowaniem??? Jest takie jak trzeba??? Czy nadal coś nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2004 15:45:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
Kurcze ładowanie takie jak było pokazuje na kompie, ale faktycznie przeładowuje bo az przewody zwala z IC, i pracuje w trybie awaryjnym, ale chyba powoli wyczajam co jest nie tak :diabel: najprawdopodobniej mam padnięty mapsęsor, gorszy temat ze nie wiem jak to sprawdzić bez podmianki kompa. Mozw jakieś sugestie???

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2004 22:05:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
No i opowieści ciąg dalszy......

Po rozmyślaniach doszłem do wniosku ze wyświetlanie na kompie 0.1 BAR jet spowodowane padniętym mapsęsorem (wszycho juz posprawdzałem, powymienialem wszystkie przewodziki na nowe) no i faktycznie po wymianie mapsens.(milem stary komp) wyświetlanie ciśnienia wrócilo do normy czyli 0.5 BAR na postoju :diabel: :diabel: :diabel: .
No ale pozostaje dalej ten sam motyw z elektrozaworem, cały czas przeładowuje ciśnienie mi wyskakuje 2.0 BAR a to jest juz troche przyduzo :(:

No nic. patrze ze sam powoli odpowiadam na swoje pytania, jutro będe dalej rozkminiał az dojde do takiej perfekcji ze p.Koraszewski będzie do mnie dzieńdobry mówil hehe.

Jutro ciąg dalszy zmagań z 3B

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2004 22:43:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jest takie zabezpieczenie w turbosach, gdy cisnienie przekroczy jakas tam zaprogramowana w kompie wartosc, to odlaczana jest na chwilke pompa paliwa, u kolegi to testowalismy jak padla membranka waste gate

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 01:31:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Kurcze ja tez mam ten problem ze mi przeladowuje(ja mam caly czas 1,3). A najgorsze jest to ze krecenie srubka nic nie daje :/ Mechanik sprawdzal mi ten elektrozawor pradem i otwieral sie. Podlaczylismy fabryczny komputer to mialem cisnienie 0,7, ale srubka krecenie tez nic nie dawalo. Cus jest nie tak. Nie moge regulowac cisnienia. Kurcze wasegate wymieniony mam. Tez mam momentami szarpniecie jakby paliwa mu braklo. Ale ja mam tak najczesciej na trzecim biegu przy 5000-6000 obr. Kurcze moze wlasnie za duze cisnienie mi daje i pompa odcina doplyw paliwa. Samochod moj tez jakby chodzi w trybie awaryjnym, bo jego wolne obroty to tak ok. 900-1000. Rafale, tez masz taki dziwny dzwiek membrany wasegate'a jak gasisz samochod??? Tzn zgasisz i nagle plum. Ludzie pomozcie nam , co to moze byc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 06:50:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
u mnie w S4 na maxa też 2,0 ładuje ale nic nie przerywa, jednak w 200 20V to powinno być na maxa chyba 1,8. Co do problemu szarpania to się nie wypowiem...

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 11:33:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Czarek_S napisał(a):
u mnie w S4 na maxa też 2,0 ładuje ale nic nie przerywa, jednak w 200 20V to powinno być na maxa chyba 1,8. Co do problemu szarpania to się nie wypowiem...

Tylko ze moje 1,3 jest rowne twojemu 2,3. Bo ty patrzysz pewnie na fabryczny wskaznik doladowania, ktory podaje wartosc zawsze wieksza o 1bar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 13:36:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
A czy ten elektrozawor wymieniles na nowy??? Bo dzwonilem do pana Leszka Koraszewskiego z moja dolegliwoscia i powiedzial, ze to wlasnie elektrozawor padl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 15:24:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2004 00:01:47
Posty: 20
Lokalizacja: Płońsk
Ja w moim TD miałe podobne objawy:

Moje auto podczas wciśniecia gazu ponad 2/3 zaczyna jakby się "dławić"
po przekroczeniu 3300-3500 rpm (II bieg: 55 km/h, III: 75, IV: 95, V: 115).
Do tych prędkości obrotowych zap....la jak szalony, a później przydławia się
i za chwilę znów przyśpiesza, przydławia się i za przyśpiesza i tak w koło.
Muszę ująć trochę gazu albo zmienić bieg na wyższy aby obroty silnika spadły.
Robi to takie wrażenie jakby spadało ciśnienie doładowania, a po chwili znów
wzrasało. Na postuju nie słychać żadnych wydmuchów powietrza doładowanego.

Winowajcą okazała się faktycznie waste gate.
Os na której się obracają ramie do siłownika podcisnieniowego
i do zaworu spalin stała w mniejscu. Tak zardzewiała, ze musialem godzinę
nia ruszac urzywajac przy tym benzyny ekstrakcyjnej zeby zaczeło lekko chodzic.
No ale teraz jest wszystko OK i moge smigac na MAX-a.

_________________
pzdr

Marek
MB 190E, 1.8, 90' r., Sportline
Audi 80 TD, 1.6, '90 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 18:07:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
ODYSEJA TURBOWNIKA ODC.3

No dzisiaj rozkminiłem pare nowych wątków, a dokładnie to:

-elektrozawór mam na 100% sprawny,do tego zaworka dochodzi po zapaleniu napięcie i go otwiera (wtedy ma ostrego kopa) a na zamkniętym ładuje max 1.3 BAR (czyli jak nie ma fazy na nim) wszystko to zostało sprawdzone na krótko czyli kabelki do środka i test podczas jazdy. Tera został tylko jeden motyw czyli czemu dochodzi prąd a zaworek jest zamknięty (powinien chyba sie zamykać po przekroczeniu danej wartości ciśnienia) widać czujnik ciśnienia daje mu za mały prąd, dodam ze po podłączeniu do kompa mialem sporadyczny błąd Air Sensor G54 czyli prawdopodobnie on odpowiada za sterowanie zaworem i dawanie odpowiedniego napięcia potrzebnego do otwarcia.

Właśnie odłączyłem akku, myśle ze to mi skasuje błędy, i mam nadzieje ze juz wsio będzie ok :):

Mam cicho nadzieje ze MOC POWRÓCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jutro następna część zmagań... (oby to był koniec)

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 21:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Pan Koraszewski powiedzial mi, ze samo sprawdzanie pradem nic nie daje. Nalezy jeszcze dmuchac gdzies by zobaczyc czy nie ma oleju. Wiec chyba ja bede musial wymienic elektrozawor.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2004 13:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
LIPA!!!!!!!!!!!! Dalej to samo, ale pomysł z przedmuchaniem przewodów dobry
Cisne dmuchać!!!!!!!!!!

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: