ODYSEJA TURBOWNIKA ODC.3
No dzisiaj rozkminiłem pare nowych wątków, a dokładnie to:
-elektrozawór mam na 100% sprawny,do tego zaworka dochodzi po zapaleniu napięcie i go otwiera (wtedy ma ostrego kopa) a na zamkniętym ładuje max 1.3 BAR (czyli jak nie ma fazy na nim) wszystko to zostało sprawdzone na krótko czyli kabelki do środka i test podczas jazdy. Tera został tylko jeden motyw czyli czemu dochodzi prąd a zaworek jest zamknięty (powinien chyba sie zamykać po przekroczeniu danej wartości ciśnienia) widać czujnik ciśnienia daje mu za mały prąd, dodam ze po podłączeniu do kompa mialem sporadyczny błąd Air Sensor G54 czyli prawdopodobnie on odpowiada za sterowanie zaworem i dawanie odpowiedniego napięcia potrzebnego do otwarcia.
Właśnie odłączyłem akku, myśle ze to mi skasuje błędy, i mam nadzieje ze juz wsio będzie ok
Mam cicho nadzieje ze MOC POWRÓCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jutro następna część zmagań... (oby to był koniec)