.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 00:32:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: B3 - VS - B4
PostNapisane: 02.lip.2002 23:49:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2002 18:09:30
Posty: 20
Czesc wszystkim!
Mam pytanko (moze troche glupie... :) )
Czym rozni sie b3 od b4???
Nie chodzi mi o o wyglad a o sprawy techniczne, a glownie chodzi mi o zawieszenie bo niestety nie mialem okazji jezdzic b4

_________________
b3 1.8S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2002 06:45:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
:grin: :grin: :-P WSZYSTKIM!!!!!!!!!!!!!! :-P :-P :-P

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2002 11:50:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2002 18:09:30
Posty: 20
a moze bardziej konkretnie... :-?

_________________
b3 1.8S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2002 12:26:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2002 00:00:00
Posty: 441
Lokalizacja: Ostrzeszów
ja osobiscie nie widze konkretniejszej odpowiedzi niż "wszystko" na tak konkretnie postawione pytanie

_________________
silver fire B4 2.0 ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2002 12:38:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2001 01:00:00
Posty: 520
Lokalizacja: głogów
wybaczzcie lightmanowi jest z glogowa.

_________________
www.audimania.of.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2002 00:04:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2002 18:09:30
Posty: 20
ja rozumiem ze te pytanie jest troche zbyt ogolne ale ja naprawde nie wiem zbyt wiele na temat b4-ek, a od dluzszego czasu zastanawiam sie czy zamienic swoje b3 na b4 czy moze zostac przy b3 ale je ladnie zrobic...
co wy o tym myslicie???

_________________
b3 1.8S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2002 12:39:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
zmieniaj i nawet się nie zastanawiaj. Różnice są naprawdę duże, i wymienianie ich byłoby zwykłym gwałtem na wolnym czasie :oko:

Jak chcesz wiedzieć dokładnie to spotkaj się z kimś, kto takie ma i porównaj.

Co B4 to nie B3. I ładniejsze i technologia już inna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2002 13:47:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
b3 tez mozna bardzo ladnie zrobic, zalezy jak twoje aktualne b3 jezdzi i wyglada. jezeli nie jest to rewelacja to zmieniaj, bo technika istotnie poszla naprzod


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2002 11:41:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2002 18:09:30
Posty: 20
moje b3 wyglada bardzo dobrze jak na swoje latka, jezdze nim od 1,5 roku i nie mialem zadnej powaznej awarii wiec nie moge na niego nazekac a jezdzi tez nie najgorzej :)
tylko ze najwiekszym minusem tej furki jest to ze to skladak :( i w sumie to jest glownym powodem mysli o sprzedazy mojego autka

_________________
b3 1.8S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2002 14:25:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2002 00:00:00
Posty: 441
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pawel Pac napisał(a):
tylko ze najwiekszym minusem tej furki jest to ze to skladak



mój B4 to też składak z prostej lini - sprowadzony w 1995 roku. Ja tego nie uważam za największy minus. Mam pewność, że nie był mocno bity i to mi starczy.

Ten minus pewnie sie zminusuje przy ewentualnej sprzedaży - trudniej bedzie sprzedać, no i po niższej cenie. Ale splusowało sie na początku jak kupowałem - bardzo tanio w porównaniu z sprowadzonymi w całości.

Jak masz dobrą fure to sie grubo zastanów nad tą sprzedażą. B4 są na rynku, ale jak w dobrym stanie i w całości to tez z początku produkcji grubo powyżej 20tysPLN, ale spotkać takiego dobrego - też niełatwo....

dobrze to przemyśl,

_________________
silver fire B4 2.0 ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2002 15:35:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
tomecz napisał(a):
B4 są na rynku, ale jak w dobrym stanie i w całości to tez z początku produkcji grubo powyżej 20tysPLN, ale spotkać takiego dobrego - też niełatwo....


nie przesadzaj, to nie jest juz grubo powyzej 20k, mozna wyrwac znacznie taniej. a ze znalezc dobry jest trudno to fakt


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2002 01:07:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2002 18:09:30
Posty: 20
w sumie tak jak juz pisalem nie mam ze swoim b3 wiekszych problemow i nie moge na niego narzekac...
hmmm moze go zostawic i zamiast dokladac kase do nowej fury zrobic b3 na gaz...?
ciekawe jak by to jezdzilo??
i moze by starczylo kasy na jakis maly tuning :-D

_________________
b3 1.8S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2002 06:17:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2001 01:00:00
Posty: 118
Lokalizacja: Tychy
a jak B4 chodzi na gaz? czy do wszystkich silników mozna wsadzic gaz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2002 08:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2001 00:00:00
Posty: 197
Lokalizacja: Koszalin
Do 2,6 V6 nie mozna bez wymiany kolektora dolotowego ( w tym silniku jest plastikowy i szlag go trafia po krótkim czasie ) . Wyjściem jest wstawienie kolektora od 2,8 . Co do innych silników , to chyba nie powinno być problemu , ale spytaj Hansika - on jest specem :-)

_________________
B4 2,6 V6 Thiefs will be shot , survivors will be shot again !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2002 14:31:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2001 01:00:00
Posty: 118
Lokalizacja: Tychy
oki rozumiem ze do 2,6 sie nie da , a czy do 1,8. 2,0 i 2,3 moge bez problemów i prosze mi napisac jaka jest sumka takiej insalki gazu i jakie przeciwskazania? przebuieg? czy cos innego ?

dzienks


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2002 21:02:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
1.9 tdi tez odpada :lol:

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 00:30:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
do wszyskich silnikow oprocz diesla jak narazie mozna zalozyc gaz ....kwestia jest tylko ceny ... bo wiadomo ze jezeli mowimy o zwyklym gazie za 2500 pln to nie wszedzie bedzie chodzil , a malo gdzie bedzie chodzil idealnie .... bezkompromisowym rozwiazaniem ktore mozna montowac praktycznie w kazdym silniku jest wtrysk gazu ... jedynie cena ... od 5000 pln w zwyz w zaleznosci od silnika ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 06:27:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2001 01:00:00
Posty: 118
Lokalizacja: Tychy
Panowie , Panowei ze w dieslech nie można to wiem bardzo dobrze,
ale czemu gaz za 2500 bedzie szwankował, przeciez pare lat temu tylko takie zakładali?
czyli co kupie B4 z gazem ze stara konstrukcja, to bedą problemy?
musze mieć instalacje za 5000zl?? he?
pzdr i dzieki za posty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 09:33:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
problemy na pewno jakies bedziesz mial ... pytanie tylko czy beda one duze czy male ... bo im bardziej zaawansowany silnik tym wieksze sa problemy z zaadoptowaniem do niego zwyklej instalacji gazowej ... moga sie pojawiac takie problemy ... nierowna praca na wolnych obrotach , moze gasnac na wolnych obrotach, problemy z odpalaniem zima i na zimnym silniku , moze gasnac w momencie kiedy szybko jedziesz i nagle wcisniesz sprzeglo i odpuscisz noge z gazu ... fatalne w skutkach jak dojezdzasz do skrzyzownia i ginie ci wspomaganie hamulcow czy kierownicy ... owszem takie instalacje maja duze szanse poprawnego dzialnia przy silnikach gaznikowych i z jednopunktowym wtryskiem , natoniast w ukladach z wielopunktowym wtryskiem jest za duzo elektroniki ktora trzeba oszukac zeby silnik pracowal prawidlowo na gazie i wtedy zaczynaja sie problemy ... elektronika silnika chce swoje a gaz chce swoje ... natomiast w instalacjach wtrysku gazu komputer gazu scisle polega na sterowaniu z komputera silnika i dlatego wszystko sie "dogaduje" i nie ma problemow , a jezeli sa to bardzo latwo je usunac

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 13:40:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2001 01:00:00
Posty: 118
Lokalizacja: Tychy
dzieki Hansik za wyczerpująca odpiwedz, jak bede na etapie kupna to napisze do Ciebie , ale jeszcze jedna sprawa, wynika z tego ze jak z kasa nie chce sie szalec, to nalezy szukac Audi z silnikiem na gazniku lub na 1 punkcie i wlozyc prosta instalacje ......
mam racje?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: