.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 05:30:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2003 16:01:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2003 19:34:16
Posty: 134
Lokalizacja: Warszawa
tez ma chipa i tylko moge polecic Tobie odwiedzenie forum TDI na forum.streetracing.pl
czesto tam walkowalismy ten temat, mozesz sie tam bardzo duzo na temat chipowania dowiedziec.
a w tej chwili mam u mnie 160 KM i 410 Nm, autko pieknie przyspiesza, jestem naprawde zadowolony.
Pozdrawiam
Maciek

_________________
www.vtg.pl
www.tdiracing.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 02:14:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 17:44:44
Posty: 21
Lokalizacja: LUBLIN
Jeżeli to mam być fachowo to jest tylko jeden adres: www.tdi-tuning.pl
reszta to no..... różnie z nimi bywa :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 07:18:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Wydaje mi się, że nie ma o czym dyskutować. Jeżeli Cię stać na to, to do dzieła. A silnik z turbo to nawet z fabrycznym softem mozna zajeździć.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 08:14:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
Wydaje mi się, że nie ma o czym dyskutować. Jeżeli Cię stać na to, to do dzieła. A silnik z turbo to nawet z fabrycznym softem mozna zajeździć.


mnie sie z fabrycznym nie udalo...
teraz probuje z mastersowym :twisted: :twisted:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 12:27:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2003 23:54:20
Posty: 165
Lokalizacja: Sandomierz
A moze wiecie za ile mozna kupic 1,9tdi 150Km z osprzetem i skrzynia bez papierów?

_________________
Audi A4 1,9TDI---BYLO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 12:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
pewnie z 2000-3000 zł wystarczy :)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 13:13:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
pewnie z 2000-3000 zł wystarczy :)


bez papierów to może ale wątpię w 150 za tę cenę...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 14:35:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2003 23:54:20
Posty: 165
Lokalizacja: Sandomierz
to ja nie wide sensu chipownia
porzadnie to zrobic to 1k
do tego niech nawali turbina ( nie koniecznie od wiekszego cisnienia) tylko poprostu taki pech to 2k i juz ma sie silniczek 150 co go wcale nie trzeba chipowac bo bez quattro to na 2 mieli
No tak ale zaraz mnie najedziecie ze nie na tym tuning polega ale ile z Was uzrzywa samochodów tdi tylko na zloty????

_________________
Audi A4 1,9TDI---BYLO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 14:41:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Norbik napisał(a):
to ja nie wide sensu chipownia
porzadnie to zrobic to 1k
do tego niech nawali turbina ( nie koniecznie od wiekszego cisnienia) tylko poprostu taki pech to 2k i juz ma sie silniczek 150 co go wcale nie trzeba chipowac bo bez quattro to na 2 mieli
No tak ale zaraz mnie najedziecie ze nie na tym tuning polega ale ile z Was uzrzywa samochodów tdi tylko na zloty????


kilka spraw:

- dopasowanie innego typu silnika do osprzętu samochodu moze pochlonac
na prawde znaczne sumy i czas (kolektory, łapy, elektronika itp.)
- numery silnika (cena była bez papierow a i tak w nia wątpię)
- konieczność dopasowania np hamulców lub sprzegla przy jakiejś radykalnej przekladce

a czip to część tej kasy i kilka minut roboty :)

PS a gdzie robia czipy za 1k pln?
PS2 na 2 to mieli i mój 1.9 90PS po czipie :) (na 3jce po deszczu) :wink:

kuba

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 14:53:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2003 23:54:20
Posty: 165
Lokalizacja: Sandomierz
Elektronika zgoda moga byc schody ale do przejscia (mowa byla o silniku z osprzetem wiec z kompem i instalka)
Łapy nie sprawdzalem ale bloki sa te same wiec nie powino byc wielkich róznic
szękle zostawiasz i stare półosie najwyzej przeguby czesciej zminienisz a nie kosztuja tyle co turbina czy remont silnika.
Numery -majac tez tdi wczesniej to chyba trzba by miec duzego pecha zeby sie czepili mozna to tez zalatwic ze sie blok wymienialo i jest to do zrobieia mialem taki przypadek ze 3 lata temu ze zmiaialem blok i jest to do obejscia bez faktury za niego i jest ful legal

_________________
Audi A4 1,9TDI---BYLO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 14:59:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Norbik napisał(a):
Elektronika zgoda moga byc schody ale do przejscia (mowa byla o silniku z osprzetem wiec z kompem i instalka)
Łapy nie sprawdzalem ale bloki sa te same wiec nie powino byc wielkich róznic
szękle zostawiasz i stare półosie najwyzej przeguby czesciej zminienisz a nie kosztuja tyle co turbina czy remont silnika.
Numery -majac tez tdi wczesniej to chyba trzba by miec duzego pecha zeby sie czepili mozna to tez zalatwic ze sie blok wymienialo i jest to do zrobieia mialem taki przypadek ze 3 lata temu ze zmiaialem blok i jest to do obejscia bez faktury za niego i jest ful legal


pewnie ze z osprzetem ale i tak trzeba dopasowac sporo rzeczy...
wez na ten przyklad 1.9 TDi 1Z 90PS i 1.9 TDi AFN 110PS
niby podobne a ile jest zabawy z kolektorem i innym umiejscowieniem
wlotów powietrza... a drobna roznica tez potrafi byc upierdliwa...

turbina tez nie jest strasznie kosztownym elementem...

ja z checia zrobilbym u siebie przekladke ale jest za duzo rzeczy do
zrobienia po drodze w porownaniu do czipa.... kiedys moze...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 15:10:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Macius kolega jeszcze zapomniał o tym, że 150-ka chodzi po CAN-BUSACH więc z elektroniką bedzie bardzo duży problem......

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 15:12:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
Macius kolega jeszcze zapomniał o tym, że 150-ka chodzi po CAN-BUSACH więc z elektroniką bedzie bardzo duży problem......


w sumie nie napisal co jest baza moze jaki inny PD... :)
mozesz dryndnac do mnie na biurko 4131892?

dzieki

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 15:13:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2003 23:54:20
Posty: 165
Lokalizacja: Sandomierz
No napewno w jeden dzies sie tego nie zrobi ale ja pym wolal nawet wydac 5k i miec jak fabryka dala
A 5k to mozna bardzo szybko wydac na silnik ostatnio wydalem 500zł za sam napincz paska wierowkowego , wczesniej prawie 1,3 za zmiane paska w ASO wiec sie szybko uzbiera.
A ile kosztuja wtryskiwacze to juz sie w glowie przewraca , a wystarczy wlac pare razy na nie odpowiedniej stacji paliwo.
Jest jeszcze sprawa psychologiczna , ja bym sobie w brode plul gdybym wydal na chipa 1k i za 2 miesiace wypalilo mi dziore w tloku ( tak sie moglo by zdarzyc i bez chipa no ale bym tego nie wiedzial i by byl wciekly na własna głupote) a tak jak sie cos zwali to nie moja wina :)
I jeszcze jedno przeciez ten silnik ktos wymyslil i nie byl to bezmózgowiec tylko porzadny inzynier .
Silnik napewno byl testowany na róznych softach i chyba producent ne zrezygnowal by z 30 KM tylko dlatego zeby ludzie wolniej jezdzili.

_________________
Audi A4 1,9TDI---BYLO


Ostatnio edytowano 02.wrz.2003 16:44:05 przez Norbik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 15:20:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Norbik napisał(a):
No napewno w jeden dzies sie tego nie zrobi ale ja pym wolal nawet wydac 5k i miec jak fabryka dala
A 5k to mozna bardzo szybko wydac na silnik ostatnio wydalem 500zł za sam napincz paska wierowkowego , wczesniej prawie 1,3 za zmiane paska w ASO wiec sie szybko uzbiera.
A ile kosztuja wtryskiwacze to juz sie w glowie przewraca , a wystarczy wlac pare razy na nie odpowiedniej stacji paliwo.
Jest jeszcze sprawa psychologiczna , ja bym sobie w brode plul gdybym wydal na chipa 1k i za 2 miesiace wypalilo mi dziore w bloku ( tak sie moglo by zdarzyc i bez chipa no ale bym tego nie wiedzial i by byl wciekly na własna głupote) a tak jak sie cos zwali to nie moja wina :)
I jeszcze jedno przeciez ten silnik ktos wymyslil i nie byl to bezmózgowiec tylko porzadny inzynier .
Silnik napewno byl testowany na róznych softach i chyba producent ne zrezygnowal by z 30 KM tylko dlatego zeby ludzie wolniej jezdzili.


soft w silniku "na ulice" jest optymalizowany pod średniego kierowce ktory
moze nie za czesto zmieniac olej itp. itd. - margines jest tu tak duzy ze
tunerzy maja pole do popisu... w kazdym razie ja z przebiegiem
ponad 200.000 mam czip od paru tysiecy a jezdze z pedalem w podlodze
i jak na razie nic - co bedzie dalej obaczym...

w kazdym razie jakbym zapodal 150PD to i tak zaraz by byl czip :twisted:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2003 16:41:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2003 23:54:20
Posty: 165
Lokalizacja: Sandomierz
W terminach wymiana oleju nie jest znowu punktem 1 zywotnosci silnika.
Nie mowie ze nie jest wazna ale jak sie lekko przeciagnie to nic tak zlego sie nie dzieje.
Gorzej jest jak poziom schodzi ponizej min i spada cisnienie.
Ale najlepszy olej wymieniany co 1k km nie pomoze na wyższa temperature spalania albo na zawczesny zapłon.
Ja osobiscie jestem przeciw chip ale to tylko moje nic nie znaczace zdanie chialem tylko przedstawic dlaczego tak mysle a nie inaczej.

_________________
Audi A4 1,9TDI---BYLO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2003 12:33:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Jaką wyższą temperature spalania, jaki inny kąt wtrysku :!: ..... masz racje ja tez nigdy nie zrobie czipa, za duże ryzyko....

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2003 12:52:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:37:25
Posty: 140
Lokalizacja: wawa
:roll: :shock: :roll: :shock: :roll:

proponuję Ci poczytać archiwum TDI na http://forum.streetracing.pl/viewforum.php?f=8l

kopalnia wiedzy :!: a Tobie jej ewidentnie potrzeba :shock:



za 5k 150PD poprzeczne do starego A4 :lol: :lol: :lol:

_________________
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: szklarz!
PostNapisane: 16.lis.2003 01:57:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 01:22:10
Posty: 10
Lokalizacja: Łódź, Wwa
k3 napisał(a):
Sam jezdze A3 tdi (110 KM) i jakies 13 tys km temu sie zachipowalem.
Akurat wybralem Masters'a i nie zaluje. Mam dosc lekki programik (125 KM, 310 NM) i auto jest zauwazalnie zwawsze. Sądze, ze czas 0-100 wynosi u mnie ok. 8,5 - 8,9 (zaleźnie od pogody ;))
A co do trwalości silnika po chipie - wszystko zależy od traktowania, wiadomo, że o turbo trzeba dbac i dać mu odetchnąć, a jak ktoś sie uprze to nawet w 2 tygodnie może zajechać nowiutki, seryjny silnik.
Po prostu wszystko trzeba robić z głową - również korzystać z takiego "wzmocnionego" silnika

Pozdrawiam i polecam

nie, stary, uczciwie- jeżelibyś miał 125KM to byś ledwo mógł jechać 9,7-10+s/100kmh. Trochę realizmu. Poza tym- co to za dziwna firma, ten Masters, nie słyszałem jeszcze o czipach +15 KM do 110...

_________________
-=części Audi, VW, Seat, Skoda=-
Projekt Multiporter
Jedyny słuszny adres dizlowy: www.tdiracing.pl
Obrazek
'People pay for horsepower, but drive on torque.'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szklarz!
PostNapisane: 16.lis.2003 09:50:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
kteino napisał(a):
k3 napisał(a):
Sam jezdze A3 tdi (110 KM) i jakies 13 tys km temu sie zachipowalem.
Akurat wybralem Masters'a i nie zaluje. Mam dosc lekki programik (125 KM, 310 NM) i auto jest zauwazalnie zwawsze. Sądze, ze czas 0-100 wynosi u mnie ok. 8,5 - 8,9 (zaleźnie od pogody ;))
A co do trwalości silnika po chipie - wszystko zależy od traktowania, wiadomo, że o turbo trzeba dbac i dać mu odetchnąć, a jak ktoś sie uprze to nawet w 2 tygodnie może zajechać nowiutki, seryjny silnik.
Po prostu wszystko trzeba robić z głową - również korzystać z takiego "wzmocnionego" silnika

Pozdrawiam i polecam

nie, stary, uczciwie- jeżelibyś miał 125KM to byś ledwo mógł jechać 9,7-10+s/100kmh. Trochę realizmu. Poza tym- co to za dziwna firma, ten Masters, nie słyszałem jeszcze o czipach +15 KM do 110...


Whata ??? :570:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron