Norbik napisał(a):
No napewno w jeden dzies sie tego nie zrobi ale ja pym wolal nawet wydac 5k i miec jak fabryka dala
A 5k to mozna bardzo szybko wydac na silnik ostatnio wydalem 500zł za sam napincz paska wierowkowego , wczesniej prawie 1,3 za zmiane paska w ASO wiec sie szybko uzbiera.
A ile kosztuja wtryskiwacze to juz sie w glowie przewraca , a wystarczy wlac pare razy na nie odpowiedniej stacji paliwo.
Jest jeszcze sprawa psychologiczna , ja bym sobie w brode plul gdybym wydal na chipa 1k i za 2 miesiace wypalilo mi dziore w bloku ( tak sie moglo by zdarzyc i bez chipa no ale bym tego nie wiedzial i by byl wciekly na własna głupote) a tak jak sie cos zwali to nie moja wina
I jeszcze jedno przeciez ten silnik ktos wymyslil i nie byl to bezmózgowiec tylko porzadny inzynier .
Silnik napewno byl testowany na róznych softach i chyba producent ne zrezygnowal by z 30 KM tylko dlatego zeby ludzie wolniej jezdzili.
soft w silniku "na ulice" jest optymalizowany pod średniego kierowce ktory
moze nie za czesto zmieniac olej itp. itd. - margines jest tu tak duzy ze
tunerzy maja pole do popisu... w kazdym razie ja z przebiegiem
ponad 200.000 mam czip od paru tysiecy a jezdze z pedalem w podlodze
i jak na razie nic - co bedzie dalej obaczym...
w kazdym razie jakbym zapodal 150PD to i tak zaraz by byl czip :twisted: