.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 10:36:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2,6 v6?
PostNapisane: 30.sie.2002 10:59:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
co sadzicie o tym silniku? osiągi? jak jest przy przebiegu 200kkm?
moze znacie jakies linki na necie?
thx

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2002 12:15:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
W przypadku audi 100

0-100km/h-9.5s
v max-210
sr.zuzycie-9,4l
max.mom.obr. 225/35000 obr.
moc KM-150 przy 5750

chyba lepsze 2.8 a spalanie podobne(katalgowo :-D )

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2002 12:35:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
wyczailem coupe z tym silnikiem w quattro, tabela danych widzialem na audicoupe.de.
chodzi mi o opinie uzytkownikow:
    trwalosc
    niekatalogowe zuzycie paliwa w miescie i w trasie
    czy drogie graty do silnika
    mozliwosc zagazowania (jezeli żre za duzo)
    sklonnosc do brania oleju
    no i czego mozna sie po nim spodziewac po 200 kkm

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2002 13:37:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2001 00:00:00
Posty: 197
Lokalizacja: Koszalin
Ja mam taki motor w B4 . Na osiągi nie narzekam , wprawdzie nie jest to sportowy silnik , ale za to jego elastyczność poraża - na trasie nie muszę prawie redukować biegów przy wyprzedzaniu , jazda z kompletem osób , czy samemu nie robi prawie różnicy , no i kultura pracy V-ki !! Jeśli chodzi o spalanie , to w trasie pali mi 8-9 , w mieście 12-15 . Silnik nie jest wymagający pod względem kultury obsługi ( nie ma żadnych supernowoczesnych rozwiązań ) , jest rozwiązany bezkolizyjnie , trwałość ( jak wynikało z moich rozmów z taksiarzami przed kupnem auta ) jest przy stosowaniu dobrego oleju i regularnej wymianie na poziomie nawet 500-700 kkm . Słabe punkty to : kolektor dolotowy ( plastik ) , pompa wspomagania i sprzęgło ( koło zamachowe dwufunkcyjne ) . Oleju mi nie bierze , ale mam nabite dopiero 100 kkm , natomiast zagazowanie łączy się z wymianą kolektora dolotowego na ten od 2.8 ( tu więcej powie Ci Hansik ) . Generalnie - jak dla mnie jest to dobry motorek , jest tzw. idiotoodporny , niewysilony , trwały i ma trochu koników , natomiast jako , że jest to silnik na dobrą sprawę wolnoobrotowy ( max. moment to 245Nm przy 3000 rpm ) .

_________________
B4 2,6 V6 Thiefs will be shot , survivors will be shot again !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2002 13:44:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
thx
a co dalby chip i jakim kosztem?

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2002 14:04:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2001 00:00:00
Posty: 197
Lokalizacja: Koszalin
Chipa mi proponowano za min. 1500 zł , ale raczej mnie to nie zainteresowało ( 150 KM mi na razie wystarcza ) co do poprawy osiągów , to pogadaj z LeoLepsi , on kiedyś planował wstawić turbo do swojego ( zanim mu ukradli ) ...

_________________
B4 2,6 V6 Thiefs will be shot , survivors will be shot again !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2002 14:36:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
http://www.audicoupe.de/Audi/Coupeb3/coupeb3.html

z tego co tam napisane wynika ze coupe 2,3 Q lepiej przyspiesza od 2,6 Q
pewnie dlatego ze 2,6 Q jest te 200 kilo ciezsze
pytanie tylko czy nie lepiej poszukac 2,3 Q najlepiej 20V?

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2002 03:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
wedlug mnie to najlepiej kupic 2.8 poniewaz tak jak slusznie zauwazyles 2.3 jest mocno zblizony osiagami do 2.6 tyle ze jest glosniejszy i wyzej sie kreci zeby przyspieszac ... natomiast utrzymanie takiego 10 zaworkowego 2.3 jest na pewno tansze niz 2.6 a i zagazowac 2.3 jest o wiele taniej i latwiej a nizeli V-ke ... a 2.3 20V to moim zdaniem dobre rozwiazanie ale nie wiem jak z awaryjnoscia i cenami czesci .... poza tym to 2.3 20V jest latwiej przystosowac do wtrysku gazu ... i osobiscie obok 2.8 gdzie proponuje tylko wtrysk gazu , rowniez 2.3 20V ( elektroniczny wtrysk) nadawalby sie do tego idealnie ... tak wiec :
2.8 V6 - cicho , elastycznie
2.3 20V - mocny , lekki

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2002 18:33:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Ktoś tu się pytał o chipowanie i turbo?

Ano czip założyłem do 2.6 v6, pomogło i to nieźle na średnich obrotach, ale za to obcięło moc na wysokich.

Z tego co pamiętam, bo robiłem pomiary to elastyczność pomiędzy 80-120 na 5 biegu poprawiła się o 2 sekundy, przyspieszenie średnio o 0.8 s , generalnie byłem zadowolony. Szacowana moc była gdzieś ok. 160-165 KM, moment podejrzewam, że wzrósł o jakieś 15 Nm. Muszę dodać, że miałem do tego wydech robiony. Ale to wszysto o kant d... bo na hamowni nie byłem.

A turbo, faktycznie można, tylko napewno nie da się wyciągnąć 100 KM z litra, ponieważ tłoki nie wytrzymają wzrostu temp. Można próbować tak do 200 KM spokojnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2002 20:32:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2002 00:00:00
Posty: 36
Lokalizacja: Piotrkow T.
Moge cos dodac o trwalosci...
Moja a6 ma zrobione 265.000 km i jest cool...
Jedynie po wymianie kolektorow na alu, na wolnych obrotach wydaje mi sie ze silnik troszke drga ale nie jest to uciazliwe...
Kupuj taki "motor" bedziesz zadowolony...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: