.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 17:28:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2002 19:38:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2001 00:00:00
Posty: 197
Lokalizacja: Koszalin
Ja miałem ostatnio identyczny problem - po sprawdzeniu VAG-iem ( dzięki za wujka mojej panny !!! :-)) okazało się , że walnął czujnik temperatury zapodający do kasety ( patrząc od przodu to jest po prawej stronie z tyłu i bardzo zły dostęp ) . Obroty zamiast ok 650 ( takie powinny być !!! ) na jałowym , były ok 1000 - 950 . Czujnik kosztuje 25 zeta , ale wymontuj najpierw i zawieź do porównania ( oryginały maja stałą aluminiową podkładkę , zamiennki luźną mosiężną ) . Walnięty czujnik powoduje , że silnik jest cały czas w trybie awaryjnym .

_________________
B4 2,6 V6 Thiefs will be shot , survivors will be shot again !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2002 20:01:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Zolar - sprawdziłem - na 5 biegu przy 4000/min miałem 145 km/h. 8-) , no i jak się okazuje tarcza jest za przyzwoite pieniądze.

Dzięki Bigfood - w sobotę sprawdzę czujnik. :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2002 20:21:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2002 16:04:24
Posty: 205
Lokalizacja: Łuków
Dzięki Jajek2, no to wszystko się zgadza ja mam tak samo, sprzęgło mam raczej dobre bo obroty idą w parze z prędkością niezależnie czy jadę pod górkę czy nie :-D , to te nasze skrzynie sa tak słabo zestopniowane że jazda powyżej 160 km/h jest bardzo męcząca (powyżej 5 tys. obrotów), AUDI się nie popisało w tym modelu :placz: , mógłbyś mi jeszcze podać ile ci maksymalnie pali bo mój raczej nie jest ekonomiczny, przy takich słabych osiągach spalanie strasznie duże, jednym słowem czołg :) inne marki samochodow (Alfa,Ford) z takimi silnikami oferują o wiele więcej. Pozdrawiam

_________________
........ B4 Quattro 2.6 V6 ........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2002 06:46:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Nareszcie w domu. I tak z tym spalaniem:
10.5/100km Pb95
11.7/100km LPG (stara instalacja - już jej nie mam, z nową jeżdżę dopiero parę dni i jeszcze nie spaliłem całego zbiornika).
Uważam się raczej za spokojnego kierowcę.
A zestopniowanie skrzyni wynika chyba z faktu, że taka maszyna powinna mieć siłę do np. ciągnięcia przyczepy - a do tego duża prędkość maksymalna nie jest potrzebna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2002 08:05:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2002 16:04:24
Posty: 205
Lokalizacja: Łuków
No to super, chciałbym żeby mój tyle palił, niestety spalanie to chyba kolejna zaleta Quattro (oprócz 2x droższych części) :-D.... Jajek2 a twoje audi to quattro? .... Acha, więc muszę kupić przyczepę żeby docenić zalety mojego audi :grin: a może lepiej sprzedać i kupić traktor :) ten to ma przełożenia, a prędkość maksymalna nie jest ważna :-P .... To oczywiście żarty, bez obrazy
Pozdrawiam

_________________
........ B4 Quattro 2.6 V6 ........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2002 08:31:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
^zoltar^ napisał(a):
Inne marki samochodow (Alfa,Ford) z takimi silnikami oferują o wiele więcej. Pozdrawiam


Jak maja blache cienka jak papier, korodujaca przy pierwszej okazji (tu mam na mysli przede wszystkim Forda) to masa pojazdu mniejsza i moze maja lepsze osiagi... 8-) Sorry, dziekuje, zostaje przy Audi...

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2002 10:26:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Zoltar, od miesiąca mam Avanta Quattro, nie jeżdzę za często po mieście i nie jestem ścigantem. No może czasem - jak w czasie wyprzedzania klient naciśnie na gaz żeby zrobic mi na złość (nie wiem gdzie takich sieją i czemu na to oprysków nie ma, bo guma chyba za słaba) - to cegła i oglądam gościa w lusterku. Nie wiem, czy oni myślą, że jak Avant ich wyprzedza to jakiś wstyd? I wiecie co najlepsze, że najczęściej im ktoś ma szybszą brykę tym mniej takich bezmyślnych zabaw (szczególnie niebezpieczne na drogach jednojezdniowych o jednym pasie w każdym kierunku).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2002 10:32:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Aha, Hansikowi też dużo palił - wymienił sondę lambda i przeżył szok - pisał nie tak dawno o tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2002 14:51:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2002 19:16:54
Posty: 331
Lokalizacja: Wawa
Apropos VAGu...:)
Mam problem z wkrecaniem sie na obroty przy starcie i zmianie biegow - auto dlawi sie przez 1-2s a potem juz normalnie wkreca - do nastepnego przelozenia - but- sek dlawienia i juz normalnie...Na gazie tego nie ma.
Postawilem na filtr paliwa-niestety to nie to
I teraz pytanie - czy Coupe 2.3 89 Q mozna postawic na VAG?
Jestem lajkonikiem jeszcze w Audi wiec prosze sie nie dziwic :)
Czy moze jest to wtyczka ktora gdziestam sobie pieknie spoczywa w okolicy pedalu sprzegla?
Ile taka przyjemnosc kosztuje?
Bo moze sie okaze,ze pojade do jakiegos magika od Audi i za ta kase on bedzie w stanie zdiagnozowac mi problem?

pzdrw
Neme

_________________
Coupe 2.3 Quattro
*** Nobody is perfect. So call me Nobody ***


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2002 15:15:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2002 16:04:24
Posty: 205
Lokalizacja: Łuków
Fuck, wczoraj udało się zrobić moje autko :-D , okazało się że od momentu jak go kupilem (od 4 miesiecy) jezdzilem z wyjetym wezykiem podcisnienia (wezyk odlaczony byl przy kompie) przez co VAG wskazywał mi ciagle blad, teraz jest wszystko w porzadku :D myślę że spadnie mi teraz spalanie (ostatnio powyzej 20 l)...... poza tym odczulem znaczna poprawe osiagow, silnik rowniej pracuje .....
... pozdrawiam wszystkich mechanikow do ktorych jeździłem przez 4 miesiące :-x :x :bardzozly: ..... no comments ..... szkoda ze sam do tego nie doszedlem, ale jestem poczatkujacym uzytkownikiem i dopiero sie ucze :zakrecony: ....
..... koszt uslugi 70 zł (sprawdzenie sond lambda i szczelonosci kolektora + VAG) ....
NemeretH sprawdź wężyk :D podłaczenie pod VAG - 30 zł
Pozdrawiam

_________________
........ B4 Quattro 2.6 V6 ........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2002 08:50:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Mam te same objawy co NemeretH w mojej 2.8 V6. Silnik dławi się przez moment, a po chwili pracuje jak trzeba. Mechanik powiedział, że może pompa paliwa źle je podaje, lub trzeba wyregulować wtrysk. Ja jeszcze tego nie sprawdziłem bo wciąż mam auta u blacharza - to już miesiąc.
Jak znajdziesz przyczynę to daj znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: