.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 18:30:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.0 16V ACE
PostNapisane: 14.lis.2002 11:21:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
czy ktos ma doswiadczenia z tym silnikiem?
buda b4, przebieg 180 tys.
chodzi mi o wrazenia z jazdy
spalanie
przyspieszenie znam
trwalosc
chip tuning
czy graty sa jakis specjalnym problemem
itp

pozdrawiam

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2002 11:36:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jak nie quattro to szukaj dalej ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2002 11:39:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
bardzo fajny silniczek 150 km ... ladnie sie zbiera .. pali ok 12-13 po miescie .. o chiptuningu zapomnij ...
czesci ogolnie sa dostepne ...

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2002 12:29:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
wlasciwie to audicoupe.de podaje dla ACE 140 KM (103 KW)
do tej pory 16 V jezdzilem w pojemnosciach 1.4 i 1.6 i ch..wo sie jezdzilo
mam nadzieje ze 2.0 robi swoje
pytanie czy tez trzeba wkrecic na obroty zeby sie obudzil czy jest bardziej elastyczny od 4zaworow w mniejszej pojemnosci?

a quattro znalezc w akceptowalnym stanie sie nie da w warszawie.
jezdzic dalej juz nie zamierzam

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2002 21:32:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2001 00:00:00
Posty: 300
Lokalizacja: Bytom
A ja wiem ,że 2.0 16V to

137KM silnik 6A
i
140KM silnik ACE

......ale moge się mylić......
Pozdrawiam

_________________
krisB3 2.0 Fajne Audi miałem ale sprzedałem.... :-(((((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2002 23:36:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2001 01:00:00
Posty: 46
Lokalizacja: Opole
Ja mam 2.0 16V ACE zajebisty silnik b.dobrze sie sprawuje mam go 2 lata i nic sie nie dzieje ma kopo pali benzyny 10 lit na miescie spokojnej jazdy,a gdy zapierdalasz 13-13 litrow.Polecam

_________________
Czarna Owca!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2002 22:42:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2002 00:20:58
Posty: 395
Lokalizacja: Stolnica
ACE to oczywiście 140kM (competition) ale on wyżyłowany był i trzeba uważać na przebieg. przy 16V 115 koników uprawniało do jeżdzenia aż do sądnego dnia ale 140 to już trzeba o niego dbać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2002 16:04:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
no dobra znalazlem quattro, teraz dalsza czesc pytan:

1. jakie obroty na jalowym biegu powinien miec ten silnik?
2. ile kosztuja kierunki w zderzaku i halogeny do competition?
3. ile kosztuje dorobienie elektryki szyb z przodu?

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2002 16:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Obroty na jałowym jak zagrzany to 800-900 jak zimny to więcej.
Kierunek, 30 zł, Halogeny po 150 zł.
Elektryka to nie tania i łatwa sprawa ale do zrobienia :)
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2002 16:12:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
zimny wiecej tzn 1100? przejechalem sie nim ze 3 km tem silnika wzrosla do 70 st C a obroty nie zeszly ponizej 1000.

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2002 16:19:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
No to trochę dużo, może ma podciągnięte obroty na jałowym ???
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2002 12:27:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
???????????????? pojade z tym do mechanika

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: 2,0 16v ACE HELP!!!
PostNapisane: 12.gru.2002 19:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
CZY KTOS WIE:
CZY TEN SILNIK CHODZI DOSC GLOSNO?

FURA NAD KTORA SIE ZASTANAWIAM GRZECHOCZE JAK DIESEL, CZY POWODEM MOZE BYC LUZ NA JAKIMS LANCUCHU? TAKIE PRZYPUSZCZENIE MA MECH.

CZY TO MOZE BYC JEDYNY POWOD CZY TEZ SA JAKIES JESZCZE?

NP. ZJEBANA GLOWICA INNE

PLS HELP ZALEZY MI NA CZASIE, JEZELI KTOS SIE Z WAS ZNA TO CHETNIE BYM ZADZWONIL
THX

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2002 21:44:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Może nie wszystkie cylindry pracują ?? Może zapłon daje dupy !! Jest wiele przyczyn !!
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2002 21:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
tam jest jakis łancuch??? :0 :0
moze szumiec rozrzad,ale jezeli piszesz ze jak diesel to stawiam na hydrauliczne regulatory luzu zaworowego,czy jak to sie zwie :-P
a po nagrzaniu przechodzi mu czy nie?

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2002 21:54:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
nie przechodzi, na kompie zero bledow, a lancuch spina chyba naped przedni i wal czy jakos tak.
podobno jest to dzwiek spowodowany luznym lancuchem

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2002 21:56:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
sam lancuch 60 pln ale robocizna ze 400 z wymiana uszczelek, jezeli to nie lancuch to ch** wie co a wtedy moga byc spore koszty. wiec mam problem czy to sprawdzac przed kupnem

_________________
B4 2.6Q avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2002 22:00:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
raczej mało mozliwe
jezeli to jest takie klekotanie/cykanie jak w typowym dieslu to napewno to co wspomniałem,tylko ze przewaznie ustaje na ciepłym silniku,no chyba ze juz sa az tak wywalone,koszt.od.50-100zł/szt x 16, :-(

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2002 23:07:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2002 00:20:58
Posty: 395
Lokalizacja: Stolnica
a może poprostu sprawdź poziom oleju
wiesz mi że czasem tak proste rzeczy skutkują
a w podobnym przypadku stukanie nie ustaje nawet na ciepłym silniku
czasem nawet się nasila
a przyczyna?
być może uszczelniacze zaworów
to cię trochę będzie kosztować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,0 16v ACE HELP!!!
PostNapisane: 14.gru.2002 11:44:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2002 00:00:00
Posty: 441
Lokalizacja: Ostrzeszów
maagog napisał(a):
CZY KTOS WIE:
CZY TEN SILNIK CHODZI DOSC GLOSNO?

FURA NAD KTORA SIE ZASTANAWIAM GRZECHOCZE JAK DIESEL, CZY POWODEM MOZE BYC LUZ NA JAKIMS LANCUCHU? TAKIE PRZYPUSZCZENIE MA MECH.

CZY TO MOZE BYC JEDYNY POWOD CZY TEZ SA JAKIES JESZCZE?

THX


des zwrócił uwage ze mogą nie wszystkie gary chodzic - ale tylko wtedy, gdy całe auto sie trzęsie - to oznaka ze nie chodzi jeden lub dwa gary. ale wcale nie musi wtedy chalasowac jak deasel, szczególnie jak jakis starszy model deasla

jesli chodzi ci tylko o odgłosy jak w deaslu, bez trzęsienia autem, to mogą to byc popychacze hydrauliczne na zaworach. Jesli to stukanie naslila sie wraz z dodaniem gazu i ten dzwiek jest "troche metaliczny" to bardzo prawdopodobne ze to są popychcze. po przejechaniu 20 km i przy dobrym oleju, powinny ucichnąć. jesli tak to funkcjonuje,to tym objawem nie ma sie co przejmowac za bardzo.

_________________
silver fire B4 2.0 ....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: