.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 13:21:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Branie oleju?
PostNapisane: 25.lis.2002 10:17:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
Mam problem! Jak kupiłem samochód brał ciutke oleju. Wymieniłem szklanki i uszczelniacze zaworów. Przez kilka czy kilkanaście tysięcy km nie brał prawie nic. Przez 10 tysięcy między wymianami oleju nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby. Potem był mały incydent z przegrzaniem silniczka do jakichś 120 stopni. Po tym ciśnienie na cylindrach jest takie samo jak przed tym. Dokładnie nie pamiętam jakie, ale niezłe. Stąd moje pytanie czy po 20 tyś. km i takim przegrzaniu uszczelniacze mogą ponownie nadawać się do wymiany???
Motor NG

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 10:22:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Nie znam sie za bardzo ale myśle że tak. kumpel w Golfie miał to samo.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 10:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
tak ... sprawdz jeszcze uszczelke pod glowica ... tez mogla sie odksztalcic i olej moze przedmuchiwac do ukladu chlodzenia

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 10:42:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
A jak sprawdzić uszczelkę czy tam własnie nie przedmuchuje?

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 10:51:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
rozmawialem z Bigfootem i wedlug niego w ASO maja taki przyrzad do sprawdzania zawartosci oleju w plynie chlodniczym ... czy jakos tak .... nigdy tego nie widzialem ale Bigfoot u siebie tak sprawdzal uszczelki

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 11:00:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
Wiesz u mnie płynik jest czyściutki więc raczej jest ok. A olej wpieprza niecały litr na 1000 km. Więc coś jest nie tak. Może te uszczelniacze od wysokiej temp. przy przegrzaniu szlag trafił?

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 11:09:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
dokładnie tak jak mówisz, przy przegrzaniu silnika gumki uszczelniaczy zaworów sie odkształcaja i tamtędy olej wciąga do cylindrów miałem to samo jak wymienieniłem było wszystko spoko
moim zdaniem to som napewno te uszczelniacze
pozdro lightmen

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 11:11:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
Mam nadzieję bo wymiana z robocizną to jakieś dwa litry oleju. Więc powinno się momentaklnie wrócić. Lightmen a przed wymianą brał ci olej, a teraz nic nie bierze czy ciut?

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 11:15:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
Stary silnik wiec zawsze cos łyknie!!!
teraz to po 10 000 km wlałem pół litra, ale nie że brakowało tylko tak kontrolnie by sprawdzić czy bierze..
Napisze jak bedom jakieś zmiany
mam przejechane juz 12 000 km i nic

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 11:17:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
No własnie mój zaraz po wymianie tych uszczelniaczy nie brał ani grama przez 10 tyś. Aż dziwne. Czyżby oznaczało to wspaniały stan techniczny tej jednostki napedowej? :-D

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 11:20:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2002 19:16:54
Posty: 331
Lokalizacja: Wawa
Cholera a ja nie mam pojecia jak jest u mnie - jak kupilem auto to zjadalo jakis litr/1500-2000km.
Teraz cisza...ile wleje - tyle mam.

CO do uszczelki pod glowica to z poprzedniego auta (Opel Manta)wynioslem taka wiedze,ze w momencie kiedy siada uszczelka pod glowica,z silnika wydobywa sie delikatny pogwizd narastajacy wraz z rozwalaniem sie uszczelki,a w plynie chlodniczym pojawiaja sie babelki i piana.W Audi nie da sie zajrzec bezposrednio w chlodnice wiec nie mam pojecia jak sprawdzic czy te babelki sie pojawiaja :)
+oczywiscie odczuwalny byl spadek mocy:)

pzdrw
Neme

_________________
Coupe 2.3 Quattro
*** Nobody is perfect. So call me Nobody ***


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 11:50:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
jak ktoś wie niech powie jaki spręż powinienem mieć w cylindrach czy w każdym taki sam i jaki jest fabryczny a jaki jest dopuszczalny??????????
silnik NG 10V

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 12:12:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Ciśnienie sprężania 10-14 bar, minimalnie 8 bar dotyczy wsztstkich silników 2.3 oczywiście Audi.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Branie oleju?
PostNapisane: 25.lis.2002 20:22:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2001 00:00:00
Posty: 300
Lokalizacja: Bytom
koprass napisał(a):
Mam problem! Jak kupiłem samochód brał ciutke oleju. Wymieniłem szklanki i uszczelniacze zaworów. Przez kilka czy kilkanaście tysięcy km nie brał prawie nic. Przez 10 tysięcy między wymianami oleju nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby. Potem był mały incydent z przegrzaniem silniczka do jakichś 120 stopni. Po tym ciśnienie na cylindrach jest takie samo jak przed tym. Dokładnie nie pamiętam jakie, ale niezłe. Stąd moje pytanie czy po 20 tyś. km i takim przegrzaniu uszczelniacze mogą ponownie nadawać się do wymiany???
Motor NG


Ja też raz!!! przegrzałem auto (120C) i nic :zakrecony: Trzyma poziom od wymiany do wymiany :grin: :grin: :grin: Śmigam na Lotosie ,Synteic
A oleju przypadkiem nie wymieniałeś na jakiś super dobry,tani i nieznajomego pochodzenia.....?
To normalne ,ze z wzrostem przebiegu auto może brać olej,ale takie ilości!!!I w tak krótkim czasie?Twoje obawy są uzasadnione....coś jes nie tak....
Zanim wyźniesz sie za rozbieranie głowicy spróbuj przejśc na inny olej.. :zakrecony:
Pozdrawiam...
Ps
Wykrycie uszkodzonej uszczelki wcle nie jest taką łatwą sprawą!!!Nie mówię tu o takim uszkodzeniu ,że kompresja bokiem ucieka!CZasami jet to bardzo trudne ,wręcznie możliwe do wykrycia,nieszcelności bowiem mogą być bardzo niewielkie i występować przy mocno obciażonym silniku....

_________________
krisB3 2.0 Fajne Audi miałem ale sprzedałem.... :-(((((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 22:10:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
Zalewałem go Aralem 5W40 jak się przegrzał i zaczął brać przeszedłem na Castrol RS 10W60 o jak go reklamują racingowej lepkości :lol: Bierze tak samo może ciut mniej. Dzwoniłem do mojego mechanika stawia na uszczelniacze i obiecał zrobić za 120 zeta + uszczelki i uszczelniacze.

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: