.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.kwi.2025 13:35:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 12:00:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Ktoś musi być pierwszy komu silnik wybuchnie :P kupić mogę kupić ale kto mi to zamontuje :D być może to prosta rzecz ale nie mam w tym temacie doświadczenia ..... ktoś może ma tam konto i mógłby ewentualnie dokonać zakupu, kase zwracam of kors ;)

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 14:25:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Ciekawe czy to naprawdę działa. Chociaż najpierw wolałbym zobaczyć na jakimś przykładzie. A pytaliście Goguli co ma do powiedzenia w temacie. On chyba troche wie o elektronice.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 15:07:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A moze ktos wie czy sa jakies cipki do 2.8 :D ??

Kurcze calkiem sporo mocy jak na wolnossacy to dodaje....wydaje sie malo prawdopodobne. Pewnie i tak zeby to poczuc trzeba jezdzic na koncu obrotomierza...no i ciekawe jak wplywa to na spalanie...

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 15:46:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
0,3-0,4 l /100 km więcej więc można przeżyć :P , Zuru a tobie co już mocy za mało :D do 2.8 nie ma bo to takie wyżyłowane 2.6 :P

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 12:18:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
Leo napisał(a):
Niemcy robili 2.6 z powodów progów podatkowych w związku z mocą silnika. Osobiście miałem 2.6 i szczerze wolałbym mieć 2.8 bo różnicy w eksploatacji ŻADNEJ .

Leo, nie zgadzam sie z Toba co do roznic w eksploatacji. Po pierwsze 2.6 jezdzi na 95 a 2.8 powinien na 98 i pali dobrego litra wiecej wiec to proste ze jest drozej nim jezdzic. Moment i jego przebieg daje sie odczuc ale jesli troszke sie pojezdzi tymi dwoma autkami. Ja mam 8 lat 80 2.6 i moge z cala pewnoscia powiedziec ze autko jest totalnie bezawaryjne. Uzupelnialem tylko klime i w zeszlym roku zrobilem cale zawieszenie co w sumie zamknelo sie ponizej 2 tys zl na amorach Sachsa. Autko licznikowo pokazuje 235 a jazda ok. 200 moze byc predkoscia podrozna, czego nie polecam na naszych drogach :)Prosze sie nie sugerowac tym, ze chwale autko poniewaz chce je sprzedac. Powodem tego jest jedynie posiadanie S2 :)

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 16:46:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
tylko że 2.6 w porównaniu do 2.8 praktycznie nie jedzie. Różnica jest kolosalna. Do pierwszych 100km/h 2.3 może sobie poradzić, tyle że wiadomo V6 jest bardzo elastyczna. Co do zasilania 2.8 w PB98 to w zasadzie różnicy nie ma bo wg katalagu moc jest taka sama, tyle że na PB98 moment jesty wyższy o 5Nm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2005 12:56:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
"tylko że 2.6 w porównaniu do 2.8 praktycznie nie jedzie. Różnica jest kolosalna. Do pierwszych 100km/h 2.3 może sobie poradzić",

może masz rację ale wczoraj miałem "okazję" z passatem 2,8 30 v (193 km) i do "setki" traciłem do niego naprawdę niewiele - a przy wyłączonej klimie nawet mi nie odjeżdzal

dopiero powyżej 130 widac bylo, że trace dystans

kolega był zdziwiony że to tylko 2,6 - a cudów pod maska niemam żadnych dodam, ze jechałem na LPG! a on na Pb

z danych w istrukcji obsługi wynika, że różnica o-100 wynosi 1 sek.

pisanie że 2,6 w porównaniu do 2,8 i to 174 km jest więc w moim przekonaniu drobnym nadużyciem

co nie zmienia faktu, że szukałem 2,8 i dziś też szukałbym 2,8 ale 30 v

ale moim zdaniem wieszanie psów na 2,6 i wychwalanie pod niebiosa 2,8 nie ma merytorycznego uzasadnienia bo to ta sama konstrukcja -

BTW - v6 audi są słabsze od archaicznych jednostek bmw i to właśnie jest porażka m20 2,5 miało 171 koni a m50 vanos 192 też z 2,5 litra

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2005 18:49:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Słabsze... fakt... ale trwalsze... i mniej wyżyłowane... drugi fakt...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2005 19:23:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
reasumujac , 2.6 i 2.8 niewiele sie roznia ale ten drugi daje z siebie ciut wiecej ale jezeli nie ma mozliwosci wyboru to tragedii nie ma ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: