Mam trochę fotek, trochę w akcji
,ale nie mam stronki, żeby zarzucić. Może ktoś mi udostępni ciut miejsca. Co do rajdówki to miała iść na sprzedaż więc taki mały opisik był stworzony:
Audi 90 QUATTRO.
-silnik KV 2.2 136KM-robiona głowica(rok temu)-rozkręcone paliwko-ile KM teraz nie mam pojęcia, bardzo dobrze idzie z dołu.
-odchudzone koło zamachowe
-wydech totalna A grupa(dźwięk morderca)
-niskie i twarde zawieszenie(bardzo dobrze się trzyma)
-płyta pod silnikiem, skrzynią i chłodnicą
-klatka bezpieczeństwa (zgodna z załącznikiem J)
-hebel (przełącznik odcinający prąd w samochodzie z wewn. i z zewn.)
-odchudzony(brak tapicerki z tyłu i wytłumienia)-waga około 1100kg
-dwa fotele kubełkowe Bimarco
-dwa pasy czteropunktowe Sabelt
-sportowa kierownica
-zapinki na klapach
-centralny zamek
-szyberdach
-białe alufekgi 15"x7" od B4 z oponami 195/50R15 + białe alufelgi 15"x6" pełne od audi z oponami zimowymi
-atrakcyjnie polakierowany w tym roku
-włożone dużo pracy i $$$
W tej chwili trwają poszukiwania silnika 2.2 turbo typ 1B lub 2B w dobrym stanie technicznym, aby nieco nadać mocy temu pojazdowi. 200KM przy tej masie powinno dać wystarczające osiągi dla moich potrzeb. Wiecej nie wykorzystam. A ciut mi brakuje, żeby zdobyć tytuł mistrza polski rajdów amatorskich w przyszłym roku. W tym roku ciołem się o jakies sekundy z subaru WRX i sobie odpuściłem, bo nie było sensu. Brakło mocy.
mam też fajny filmik na kamerze z ostatniego rajdu może go wrzucę na kompa i jakoś się udostepni przez FTP.
Jest taka opinia, że wszytkie koła powinny mieć ta samą średnice, czyli opony ten sam rozmiar. Ale ostatnio przejechałem około 100 kilometrów z oponkami 195/50R15 z przodu i 195/55R15 z tyły i nic się nie stało.
Nie wiem jak przy większych różnicach. Generalnie, aby auto dobrze się prowadziło powinny byc w tym samym rozmiarze. Przepisy nakazują, aby takie same opony były na jednej osi. Ja na rajdy typowo ciasne sprawnościowe zawsze zakładałem bardzo dobre opony na przód i jakieś wyjątkowo śliskie gówna np. Dunlop SP Sport 2000 na tył, żeby lepiej nawracać. Jednak wtedy przy starym typie skrzyni po nawrocie auto przez chwilę mieli jednym kołem tylnim, a kiedy stanie idealnie równo dopiero odpala z czterech kół, a ta chwila razy kilka to już strata więc teraz staram się zakładać sobre opony na wszystkie koła. Zawsze ten sam rozmiar, ale zawsze też inne z przodu inne z tyłu. Sponsor użycza mi opon uzywanych i pomimo 20 tyś. używek na placu ciężko znaleźć cztery takie same w takim samym rozmiarze i stanie. Więc wybieram perełki parami. A ścierają się naprawdę szybko. Co miesiąc przynajmniej trzeba zmieniać