.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 11:15:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2002 22:36:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2002 00:00:00
Posty: 59
Lokalizacja: giżycko
a ja dzisiaj wzielem z wypozyczalni punto!! i teraz nareszcie wiem jak piekna sprawa jest quatrro!!!!!!!!!!!!!!!calkiem inna jazda.nastepne tez bedzie quatrro!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2002 22:48:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
A czy to mit czy prawda, że w quattro powinno się stosować oponki o tym samym rozmiarze (przyczepności, zużyciu itp.) na obu osiach? Kiedyś coś takiego usłyszałem. W terenówkach to chyba norma, a w quattro?

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 00:13:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
Mam trochę fotek, trochę w akcji :-D ,ale nie mam stronki, żeby zarzucić. Może ktoś mi udostępni ciut miejsca. Co do rajdówki to miała iść na sprzedaż więc taki mały opisik był stworzony:
Audi 90 QUATTRO.
-silnik KV 2.2 136KM-robiona głowica(rok temu)-rozkręcone paliwko-ile KM teraz nie mam pojęcia, bardzo dobrze idzie z dołu.
-odchudzone koło zamachowe
-wydech totalna A grupa(dźwięk morderca)
-niskie i twarde zawieszenie(bardzo dobrze się trzyma)
-płyta pod silnikiem, skrzynią i chłodnicą
-klatka bezpieczeństwa (zgodna z załącznikiem J)
-hebel (przełącznik odcinający prąd w samochodzie z wewn. i z zewn.)
-odchudzony(brak tapicerki z tyłu i wytłumienia)-waga około 1100kg
-dwa fotele kubełkowe Bimarco
-dwa pasy czteropunktowe Sabelt
-sportowa kierownica
-zapinki na klapach
-centralny zamek
-szyberdach
-białe alufekgi 15"x7" od B4 z oponami 195/50R15 + białe alufelgi 15"x6" pełne od audi z oponami zimowymi
-atrakcyjnie polakierowany w tym roku
-włożone dużo pracy i $$$
W tej chwili trwają poszukiwania silnika 2.2 turbo typ 1B lub 2B w dobrym stanie technicznym, aby nieco nadać mocy temu pojazdowi. 200KM przy tej masie powinno dać wystarczające osiągi dla moich potrzeb. Wiecej nie wykorzystam. A ciut mi brakuje, żeby zdobyć tytuł mistrza polski rajdów amatorskich w przyszłym roku. W tym roku ciołem się o jakies sekundy z subaru WRX i sobie odpuściłem, bo nie było sensu. Brakło mocy. :-(
mam też fajny filmik na kamerze z ostatniego rajdu może go wrzucę na kompa i jakoś się udostepni przez FTP. :-D

Jest taka opinia, że wszytkie koła powinny mieć ta samą średnice, czyli opony ten sam rozmiar. Ale ostatnio przejechałem około 100 kilometrów z oponkami 195/50R15 z przodu i 195/55R15 z tyły i nic się nie stało. :D Nie wiem jak przy większych różnicach. Generalnie, aby auto dobrze się prowadziło powinny byc w tym samym rozmiarze. Przepisy nakazują, aby takie same opony były na jednej osi. Ja na rajdy typowo ciasne sprawnościowe zawsze zakładałem bardzo dobre opony na przód i jakieś wyjątkowo śliskie gówna np. Dunlop SP Sport 2000 na tył, żeby lepiej nawracać. Jednak wtedy przy starym typie skrzyni po nawrocie auto przez chwilę mieli jednym kołem tylnim, a kiedy stanie idealnie równo dopiero odpala z czterech kół, a ta chwila razy kilka to już strata więc teraz staram się zakładać sobre opony na wszystkie koła. Zawsze ten sam rozmiar, ale zawsze też inne z przodu inne z tyłu. Sponsor użycza mi opon uzywanych i pomimo 20 tyś. używek na placu ciężko znaleźć cztery takie same w takim samym rozmiarze i stanie. Więc wybieram perełki parami. A ścierają się naprawdę szybko. Co miesiąc przynajmniej trzeba zmieniać :-D

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 12:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2002 19:16:54
Posty: 331
Lokalizacja: Wawa
Koppras jezeli potrzebujesz miejsca na serverze to nie widze problemu.
Gorzej bedzie z domena bo moge to wrzucic gdzies na swoje konto:
www.ika.lublin.pl/~nemereth/kopprass np:)
Ale miejsca ile chcesz :)

pzdrw
Neme

_________________
Coupe 2.3 Quattro
*** Nobody is perfect. So call me Nobody ***


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Wtrysk gazu
PostNapisane: 10.gru.2002 20:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2002 00:00:00
Posty: 121
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
kubazak napisał(a):
Martini ja mam już założony gaz mieszalnikowy(mikser) z komputerem ale chcę przejść na wtrysk gazu.A te wartośći są podane na paliwie gazowym.A pozatym ogromnie czuć różnicę gaz-benzyna mimo że mam dobrze wyregulowaną instalację i nie da się już wiecej wycisnąć z niej .Spróbuj sobie wyjąć mikser i przejedż się na benzynie , zobaczysz jaka różnica.Mikser ogranicza osiągi na PB o ok 10% niemówiąc o gazie.Chodzi to bo chodzi ale myślę że mam ok 150 KM (174 seria)na gazie.Różnica benzyna przed instalacją a gaz jest miażdżąca choć może normalnie(wolno)jeżdżący kierowca nie poczuje tego za badzo.

:0 Mikser od LPG ogranicza osiągi na benzynie ? Jestem w szoku. A jakim cudem ? Kurczę nie jestem mechanikiem ale ni jak nie rozumiem jak to jest możliwe. Napisz bo bardzo mnie to zmartwiło :( Może twój gazowanik coś ci skopał bo ja takiej różnicy nie odczułem żeby po założeniu gazu spadły osiągi auta na benzynie. Z tego co wiem to jakiś wpływ może mieć miejsce zamontowania miksera. Rozmawiałem z moim gazownikiem który pochwalił się że montował gaz prawie we wszystkich silniczkach Audi (prócz turbo) i powiedział mi że problem niższych osiągów na benzynie po założeniu LPG może wystąpić w 4.2 V8 gdzie przepływomierz jest umieszczony w kolektorze ssącym czy cóś takiego :zakrecony: Zresztą ja się nie znam.

_________________
Audi B4 Coupe 2.3 10V Powered by Chojnacki 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wtrysk gazu
PostNapisane: 10.gru.2002 22:04:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
Hmm... jak ci to wytłumaczyć
zadam ci dwa pytania:1)czy miałeś kiedyś mikser w ręce?
2)po co w rajdach stosuje się 34 mm zwężki?

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 23:11:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2001 00:00:00
Posty: 62
Lokalizacja: KROTOSZYN
gdzie to sprawdzić jakiej firy=my czy rodzajau ma sie QUATTRO

_________________
A4 1.9 TDI AVANT QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 23:18:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
JUNIOR napisał(a):
gdzie to sprawdzić jakiej firy=my czy rodzajau ma sie QUATTRO


śpij spokojnie albo może lepiej idź pojeździć - masz TORSENA! :D

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 23:29:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2001 00:00:00
Posty: 62
Lokalizacja: KROTOSZYN
pawlo na jakiej podstawie to stwierdzasz

_________________
A4 1.9 TDI AVANT QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 23:35:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
na podstawie tego pięknego zdjęcia :D
Obrazek

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 23:46:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
NemeretH to daj jakiegoś maila to ci wrzuce jakieś fotki. A filmik z czasem zgram.

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: