Hejka.
A3 az takim silniczkiem w serii przyśpiesza w coś poniżej 10ciu sekund. Jak dołożysz chipa to schodzimy poniżej 8miu. Zużycie - cóż, Passat mojego ojca z TDi 110 km po chipie (obecnie coś ponad 140 km) pali w Wawie do 8miu litrów. A ojciec go nie oszczędza. Co do głośności, no to trzeba przyznać że common rail są cichsze. TDi klekocza tuż po odpaleniu, potem zaś cichną. Ale nadal da się usłyszeć że to diesel.
Elastycznośc - myślę że jest podobna do Passacika o którym wspomniałem - podobny moment i moc (niewiele niższa) - po prostu poezja.
Dziś np. ojciec ścigał się z nową Avensis 2.0 w benzynce i mówi że na przygazówkach tak od 60ciu wzwyż widac było że tamten jest cieńszy (ach ten momencik obrotwy). Co więc będzie jak zrobisz 170 kucy i ok 400 Nm w A3.
Co do wyposażenia, to zdziwiłbym się jakby trafiło się jakieś 130 Km bez klimy. Do najtańszych to nie należało więc jak już ktoś kupował to i dowalał klimę. Gorzej już ze skórą, ale przynajmniej w moim przypadku, nie jest to element konieczny.
Przebiegi - jeżeli nie zarżnięty to 350 tyś lub więcej.
Nie wiem jak w tym silniczku 130 km ale piętą achillesową 110 km były przepływomierze - jak to padnie to tobi się taki klekot że hej. Ale nie jest to akurat jakaś bardzo kosztowna impreza.
reasumując - wózek szybki, ekenomiczny, łatwy do podkręcenia, wygodny i...Audi
Pozdrawiam