.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 00:15:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: czasem mam okolo 1800 RPM na wolnch zamias ponizej 1000.
PostNapisane: 10.gru.2002 09:23:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
w związku z powyzszym pytanko: w którym miejscu jest w moim aucie komputer wtrysku?
(przypuszczam ze albo mam uszkodzony regulator wolnych obrotow, któreś złącze, albo zimnego luta w kompie. )

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 10:55:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
wiesz czasami mam ten sam problem ale tylko przy odpaleniu............... a jak wyłącze i jeszcze raz odpale to jest już dobrze
może ktos wie w czym tkwi szkopuł :grin:

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 11:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Tez miałem cosik takiego. Przy filtrze powietrza, lub pod nim juz dokładnie nie pamietam jest wkret regulujący położenie jakiejs przepustnicy, która lubi sie odkształcać, szczególnie przy jeździe na gazie.
Dokładnie ci nie powiem bo robil mi to elektryk, a juz nie mam tego autka zeby zerknąc. Mozesz podjechac do kazdego elektryka aby ci to sprawdzil. Zapłacisz grosze, na przysłowiowego browara.
Aha i jeszcze zapłon.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 12:15:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
nie nie to nie jest zaplon ani regulacja przeputnicy. to jest na pewno cos z regulatorem wolnych obrotow, jest tak jak u lightmena czasem obroty wskoczą na jakies 1800 i wtedy musze go zgasic i odpalic jeszcze raz zeby bylo O.K. lub na chwile zdjąć wtyczke z silnika krokowego (kiedy ja zdejme to obroty dalej wynoszą 1800, a kiedy ja zakladam od razu spadaja, wniosek: cos nie łaczy w kabelkach a zaczyna łączyć jak wepne wtyczke lub zapale silnik ) komputer tez "mowi" ze uszkodzony jest obwód silnika krokowego regulacji wolnych obrotów.

pytank: GDZIE JEST KOMPUTEREK WTRYSKU I JAK SIE DO NIEGO DOBRAC???

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 17:00:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
i co? nikt nie wie kdzie jast komputerek sterujący praca silnika? :placz: :placz: :placz:

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2002 19:23:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
w 2.3 jest po lewej i prawej stronie z przodu na slupkach przy nogach kierowcy i paszera
tak jest u Hansika w coupe

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2002 22:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
to z tymi obrotami to silnik krokowy ustalajacy dawke powietrza na wolnych obrotach ... jest z lewej strony z przodu zaraz przy silniku .. i faktycznie wystarczy wylaczyc silnik , ..upnac w ten silniczek czyms i odpalic silnik jeszcze raz ... co prawda mozna ten silnik wymienic i wtedy bedzie klo0pot z glowy na nastepne 10 lat ale to kosztuje cos kolo 1000 pln

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2002 06:33:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
znalazlem kompa (u mnie jest nad nogami pasazera prawie na przegrodzie czolowej) ale nie znalazlem tam nic do czego mozna by sie przyczepic.
Hansik czyli wg. Ciebie to na bank ten regulator. (czasem cos w nim nie lączy albo sie zawiesza) mialem nadzieje ze to jakies zlącze miedzy kompem a nim.

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2002 09:19:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie wiem czy na bank ale zarowno w cygarze jak i teraz w Coupe jest taki sam silnik i ten sam problem ... tyle ze w cygarze problem pojawial sie raz na 3 razy jak silnik schodzil na wolne obroty ... w Coupe zas stalo sie tak dopiero raz ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2003 23:45:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2003 14:08:38
Posty: 360
Lokalizacja: USTKA
Tez mnie sie zaczelo to ostatnio przytrafiac ale usuwanie tego problemu u mnie jest nieco prostsze, poprostu dodaje gazu i przy opadaniu z obrotow wskakuje juz na normalne. Czestotliwosc wystepowania usterki to raz na 2 tygodnie lub na tydzien, wiec chyba sie nie ma czym martwic zwlaszcza przy tych temperaturach. :P

_________________
All yoU neeD Is
80 B4 2.0 90KM
www.forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=25205


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2003 13:00:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2002 22:12:49
Posty: 176
Lokalizacja: Jelenia Góra
pierwsze co mogę doradzić to wymontowanie regulatora obrotów i wstawienie go do benzyny ekstrakcyjnej na noc, a na drugi dzień dobrze przedmuchać sprężonym powietrzem i włożyć spowrotem. to powinno rozwiązać problem

_________________
AUDI 200 Turbo Quattro - kiedyś było
KUPIĘ B4 2,6 2,8, B3 20V, koniecznie QUATTRO, a najchętniej 2,0 16V do 94 roku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2003 14:13:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
Też mam ten ból od czasu kiedy załóżyłem gaz. Troche denerwujące, ale co zrobić. Nie moge znaleźć przyczyny. Natomiast na benzynie silnik chodzi jak rasowa rajdówka obrotu skaczą od 1000 do 1600 w dość szybkim tempie jak na rajdowym wałku. :-D

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2003 17:00:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2002 19:16:54
Posty: 331
Lokalizacja: Wawa
A u mnie po zalozeniu gazu cos sie popieprzylo z benzyna - przy szybkim wdepnieciu w podloge silnik przez jakies 1-1,5 sek dlawi sie a dopiero potem wkreca sie na obroty.To samo sdzieje sie po zmianie biegow na wyzsze w czasie jazdy- 1-2 sek kotlowania a potem normalnie sie wkreca
Zielonego pojecia nie mam co to jest:(

Neme

_________________
Coupe 2.3 Quattro
*** Nobody is perfect. So call me Nobody ***


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2003 17:47:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
powodów może być kilka .Na początek wymontuj mikser i zobacz co się będzie działo.

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: