.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.sty.2025 00:00:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sprzęgło - cięzko chodzi
PostNapisane: 06.lip.2004 22:00:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 22:03:07
Posty: 98
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Auto: A5 Sportback
Witojcie,

Co prawda Audiczke mam od miesiaca dopiero i może przesadzam ale mam wrażenie, że sprzegło chodzi za cięzko. Czy winą obarczać docisk? wspomaganko czy jakies inne miejsce. A moze tak poprostu ma byc?

Aha. przy okazji to ze sprzeglem jest jescze jedno co mi sie nie podoba - nie załącza się łagodnie tylko tak "twardo" a na półsprzęgle potrafi nawet charakterystycznie tłuc jakby sprężynki w tarczy były wybite - trzeba naprawde umniejetnie manewrowac pedałem sprzegla i gazu zeby ładognie załaczyc:)

Pozdrawiam

_________________
Pozi
obecnie bez Audi ale kupię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 22:34:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Sprzęgło chodzi ciężko, gdy jest zużyty docisk tj. sprężynki słoneczka są już za krótkie (spiłowane końcówki) i w związku z tym musisz używać większej siły.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 08:25:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 22:03:07
Posty: 98
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Auto: A5 Sportback
Tego się kurcze oabawiałem - dzieki za info:)

_________________
Pozi
obecnie bez Audi ale kupię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 09:48:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
U mnie sprzęgło ciężko chodzi, a docisk jest prawie nufka. Np.: w B2 podobno to normalka. Winna może być linka (nie orginał) lub tulejka przy pedale sprzęgła. U znajomka tak sie zatarła że pękła na pół i pedał odpadł :D

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 11:00:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 22:03:07
Posty: 98
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Auto: A5 Sportback
hmm, w takim układzie musze pokolei sprawdzac od pedała do skrzyni. Chciałem sie tylko zorientować czy te opory to normalka w audi czy moze starość mojemu daje w kosc:) - w astrze we firmie chodzi jak w masło i to na samej lince a w Audi mam hydrauliczne:)

_________________
Pozi
obecnie bez Audi ale kupię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 11:14:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
W audi sprzęgło tak chodzi (no chyba że musisz już wbijać się nogą w podłogę żeby wcisnąć pedał :) ). Jeżdżę kilkoma autami (stilo, seicento, hyundai accent,...) i w moim A100 jest wyraźnie twardsze, ale taka już specyfika tego auta. Musisz się przezwyczaić i wyczuć, a przestaniesz zwracać uwagę na to :)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 11:18:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 22:03:07
Posty: 98
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Auto: A5 Sportback
Wiesz. to nie wtym rzecz ze mi to jakos przeszkadza. Tylko upewniam się ze tak ma być - w moim poprzednim kadecie to jeszcze gorzej było:). Generalnie nie jest tak ze musze sie zapierac rękoma za kierownice i deptac. Poprostu jest wyczowanie ciężej niż we wspomnianej Astrze gdzie chodzi jak w masło.

Ale skora taki jego urok więc ok:)

Pozdrawiam

_________________
Pozi
obecnie bez Audi ale kupię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 18:47:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
miałem to samo winą jest zacieranie się tuleji łożyska oporowego ona jest z winduru sposób prosty wlać strzykawką rzdki olej przez otwór wziernika koła zamachowego chamski sposób ale skuteczny wytworzy się mgła olejowa i nasmaruje tuleję operację powtóżyć dwukrotnie na uruchomionym silniku bez obaw siła odśrodkowa nie pozwoli na zaoliwienie tarczy sprzęgła przykładem możę być cieknący simering na wale od strony sprzęgła a sprzęgło pracuje normalnie i się nie ślizga praktykowałem to kilkakrotnie i moi znajomi również bez efektów ubocznych

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 21:05:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 22:03:07
Posty: 98
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Auto: A5 Sportback
Witam. Czy mógłbyś bardzo łopatologicznie opisać gdzie dokładnie i jakie ilosci tego oleju wstrzyknąć?

_________________
Pozi
obecnie bez Audi ale kupię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 22:29:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
na obudowie sprzągła potrząć od przodu auta po prawej stronie jest wziernik koła zamachowego a za tym wziernikiem powinien być jeszcze jeden otwór zaślepiony gomowym korkiem ale to nie ważne sam otwór wziernika wystarczy a ile? dwie większe strzykawki starczą nie używać wd40 bo efekt będzie krótkotrwały

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: