.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.sty.2025 08:37:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 06:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
Ja jak zakładałem gaz do swojej niuni to przez jakiś czas robiłem rozeznanie wśród swoich znajomych którzyjuż mają taką instalkę. Potem odwiedziłem ze 6 zakładów w których montują gaz i rozmawiałem z nimi oraz poumawiałem się z ludźmi którzy zakładali w danej chwili tam instalkę. Potem odwiedziłem tych ludzi po jakichś dwóch tygodniach od założenia instalki i wtedy wyszło szydło z worka. Wiedziałem który zakład dobrze to robi i za jakie pieniądze. Wtedy dopiero zdecydowałem który zakład wybrać. Zamontowałem gaz i wszystko jest OK, byłem tam od założenia tylko raza bo tak chcieli aby po 1 tys km przyjechać na ewentualną regulację i sprawdzenie. Od tamtej pory nie byłem a przejechałem już 4 tys km i wszystko gra następnym razem będę u nich jak przejadę 20 tys na wymianę filtra gazu.

Jak Sebi napisał sekwencyjny wtrysk gazu dozuje odpowiednią dla każdego cylindra z osobna ilość gazu i podaje gaz bezpośrednio przed zawór dolotowy tak ma instalka IV generacji. V generacja podaje gaz bezpośrednio do komory spalania w tym samym miejscu co wtryskiwacze. Wszystko odbywa się w fazie ciekłej, gaz jest rozprężany w instelce IV generacji dopiero we wtryskach gazu to jest około 5-7 cm od zaworu dolotowego i dalej podawany przewodami przed zawór dolotowy, w V generacji rozpręża się w komorze spalania. To różnice między IV i V generacją oprócz ceny i z grubsza. :D

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 09:10:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
no własnie tu jest jeszcze jeden chaczyk.... jest coś takiego jak wtrysk gazu i wtrysk sekwencyjny gazu....!!!

wtrysk gazu to można powiedzieć coś na styl jednopunktowego wtrysku benzyny tak by to szlo porównać, jest jednostka centralna (jeden wtryskiwacz) i potem idą od tego rurki do kolektorów można to zaobserwować w autach gazowanych 2 lata temu niby na pełnym wtrysku...

Potem dopiero wymyślono sekwencje czyli wielopunktowy wtrysk analogiczny odpowiednik wielopunktowego wtrysku beznzyny. tu mamy już wtryskiwacze do każdego cylindra w kolektorze dolotowym dokładnie jak zwykłe wtryskiwacze benzyny. Tu już jest wieksza zabawa ze sterowaniem po krotce można powedzieć że tymi wtryskiwaczami steruje nadal komp ECU silnika tyle że po małej modulacji..

I jest jeszcze coś takiego jak pełna sekwencja płynna czyli instalka V generacji astronomicznie droga i jeszcze niedopracowana.. ale już jest od jakiegoś czasu wsumie wszystko to samo co zwykla sekfencja tyle ze wtryskiwany jest gaz w postaci płynnej a nie odparowanej ma to swoje plusy bo dodaje mocy silnikowi ale minusy też są występuje duży problem ze sterowaniem :/ no i instalki juz nie są uniwersalne a przeznaczone do konkretnych silników przynajmniej narazie...



Co do rożnic w elastyczności na LPG III generacji... z tego co zauważyłem u siebie to dużo ujmuje mieszalnik ponieważ w znaczący sposób zawęża dolot powietrza do kolektora jest to oczywiście logiczne inaczej by niezassał gazu bez podciśnienia ale faktycznie pogarsza to osiągi niestety... (tu jest pierwsza zaleta sekfencji tam niema przewężenia dolotu) zastosowanie starzka też tu niepomaga a wręcz przeciwnie jest coś takiego jak pojemność układu dolotowego co w brew pozorą jest bardzo dokładnie wyliczone przez fabryke zmiana tego parametry przeważnie pogarsza osiągi. trzecia sprawa to że przy instalce III generacji storzek może powodować gaśniecie silnika przy wyżucaniu na luz powyżej 80km/h niejest to reguła ale tak się zdaża to kwestia podciśnienia w układzie.

Mam nadzieje że nieprzynudzilem...

Dzisiaj odbiram moją niunie od gazownika sam jestem ciekawy jak to bedzie chodzić na sekwencji Landi Renzo, spewnością napisze jak mi się to sprawuje..

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 11:04:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
panowie piszecie takie bzdury, ze az nie chce mi sie tego poprawiac :(:

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 11:07:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
Ciekawe co źle napisałem :|

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 16:40:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
Robert D napisał(a):
...
Jak Sebi napisał sekwencyjny wtrysk gazu dozuje odpowiednią dla każdego cylindra z osobna ilość gazu i podaje gaz bezpośrednio przed zawór dolotowy tak ma instalka IV generacji. V generacja podaje gaz bezpośrednio do komory spalania w tym samym miejscu co wtryskiwacze.
wiekszosc wtryskiwaczy bezynowych podaje bezyne nie do komory spalania (chyba ze masz wtrysk bezposredni na przyklad CARISME GDI) ale na zawor ssacy, i tam tez jest podawany gaz w fazie cieklej w V-tej generacji
Robert D napisał(a):
Wszystko odbywa się w fazie ciekłej, gaz jest rozprężany w instelce IV generacji dopiero we wtryskach gazu
w IV-tej generacji gaz jest rozprezany w reduktorze i podawany do kolektora w fazie lotnej
Robert D napisał(a):
to jest około 5-7 cm od zaworu dolotowego i dalej podawany przewodami przed zawór dolotowy, w V generacji rozpręża się w komorze spalania. To różnice między IV i V generacją oprócz ceny i z grubsza. :D
jak napisalem wyzej w V tej rozpreza sie w kolektorze


Esperak napisał(a):

no własnie tu jest jeszcze jeden chaczyk.... jest coś takiego jak wtrysk gazu i wtrysk sekwencyjny gazu....!!!

wtrysk gazu to można powiedzieć coś na styl jednopunktowego wtrysku benzyny tak by to szlo porównać, jest jednostka centralna (jeden wtryskiwacz) i potem idą od tego rurki do kolektorów można to zaobserwować w autach gazowanych 2 lata temu niby na pełnym wtrysku... :D
bo to jest pelen wtrysk, jest tyle miejsc podawania LPG ile cylindrow, tyle ze LPG jest podawany w sposob ciagly, tak jak w k-jetronicu (to tez jest pelen wtrysk)
Esperak napisał(a):


Potem dopiero wymyślono sekwencje czyli wielopunktowy wtrysk analogiczny odpowiednik wielopunktowego wtrysku beznzyny. tu mamy już wtryskiwacze do każdego cylindra w kolektorze dolotowym dokładnie jak zwykłe wtryskiwacze benzyny. Tu już jest wieksza zabawa ze sterowaniem po krotce można powedzieć że tymi wtryskiwaczami steruje nadal komp ECU silnika tyle że po małej modulacji..

I jest jeszcze coś takiego jak pełna sekwencja płynna czyli instalka V generacji astronomicznie droga i jeszcze niedopracowana.. ale już jest od jakiegoś czasu wsumie wszystko to samo co zwykla sekfencja tyle ze wtryskiwany jest gaz w postaci płynnej a nie odparowanej ma to swoje plusy bo dodaje mocy silnikowi ale minusy też są występuje duży problem ze sterowaniem no i instalki juz nie są uniwersalne a przeznaczone do konkretnych silników przynajmniej narazie...



Co do rożnic w elastyczności na LPG III generacji... z tego co zauważyłem u siebie to dużo ujmuje mieszalnik
w trzeciej nie ma mieszalnika
Esperak napisał(a):
ponieważ w znaczący sposób zawęża dolot powietrza do kolektora jest to oczywiście logiczne inaczej by niezassał gazu bez podciśnienia ale faktycznie pogarsza to osiągi niestety... (tu jest pierwsza zaleta sekfencji tam niema przewężenia dolotu)
w trzeciej tez nie ma przwezenia
Esperak napisał(a):
zastosowanie starzka też tu niepomaga a wręcz przeciwnie jest coś takiego jak pojemność układu dolotowego co w brew pozorą jest bardzo dokładnie wyliczone przez fabryke zmiana tego parametry przeważnie pogarsza osiągi. trzecia sprawa to że przy instalce III generacji storzek może powodować gaśniecie silnika przy wyżucaniu na luz powyżej 80km/h niejest to reguła ale tak się zdaża to kwestia podciśnienia w układzie.
rozumiem ze mowisz tutaj o I-wszej lub II-giej generacji bez obwodu kompensacji??? ale co ma do tego stozek? stozek w mieszalniku nie powoduje gasniecia silnika przy predkosci powyzej 80km/h na biegu jalowym, dzieje sie tak dlatego, ze bez obwodu kompensacji napor powietrza na czolo samochodu i na (bardzo czesto) miejsce poboru powietrza przez silnik, jest tak duzy, ze powoduje spadek podcisnienia w miejscu wprowadzania LPG a zarazem sterowania reduktorem (mieszakniku), no i gaz nie wyplywa wiec silnik gasnie.

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 17:02:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 21:44:16
Posty: 67
Lokalizacja: Kraków
O raju czemu Wy nie założycie zakładów gazujących autka.?????
Wiecei wiecie o gazie niż wszyscy razem wzięci gazownicy, jak oni by tyle wiedzieli to nie byłoby problemu.
Zgłaszam sie jako pierwszy do takiego zakładu jak tylko kupię swoje cudeńko :) :)

_________________
Sebastian
www.sserafin.za.pl
ogłoszenia sprzedaży
ZAPRASZAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 06:59:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
maudi90 nie bedziemy sie przeciez bili napisałem że to po krótce więc nie dokładnie
maudi90 napisał(a):
wiekszosc wtryskiwaczy bezynowych podaje bezyne nie do komory spalania (chyba ze masz wtrysk bezposredni na przyklad CARISME GDI) ale na zawor ssacy, i tam tez jest podawany gaz w fazie cieklej w V-tej generacji

To znaczy wtrysk IV generacji podaje gaz do komory spalania przed zaworem ssącym w stanie gazowym czyli gaz przechodzi z fazy ciekłej w gazową w reduktorze a wtrysk V generacji podaje bezpośrednio do komory spalania lub na zawór dolotowy gaz w stanie ciekłym to znaczy taką mgiełkę, czyli brak reduktora, parownika. Lecz na razie w polsce nie jest popularny ze względu na cenę, dokładność wykonania instalacji konkretnie wtrysków, i brak możliwości zastosowania we wszystkich autach, instalacje są dedykowane do konkretnych typów samochodów. W IV generacji nie jest wymagana taka dokładność jak w V a wiadomo po przeczytaniu powyższych wypowiedzi jak to jest z zakładami montujacymi gaz. Nastepnym razem będę pisał o wiele dokładniej. :P

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 08:24:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2003 13:16:08
Posty: 130
Lokalizacja: katowice
maudi90 napisał(a):
Robert D napisał(a):
zastosowanie starzka też tu niepomaga a wręcz przeciwnie jest coś takiego jak pojemność układu dolotowego co w brew pozorą jest bardzo dokładnie wyliczone przez fabryke zmiana tego parametry przeważnie pogarsza osiągi. trzecia sprawa to że przy instalce III generacji storzek może powodować gaśniecie silnika przy wyżucaniu na luz powyżej 80km/h niejest to reguła ale tak się zdaża to kwestia podciśnienia w układzie.
rozumiem ze mowisz tutaj o I-wszej lub II-giej generacji bez obwodu kompensacji??? ale co ma do tego stozek? stozek w mieszalniku nie powoduje gasniecia silnika przy predkosci powyzej 80km/h na biegu jalowym, dzieje sie tak dlatego, ze bez obwodu kompensacji napor powietrza na czolo samochodu i na (bardzo czesto) miejsce poboru powietrza przez silnik, jest tak duzy, ze powoduje spadek podcisnienia w miejscu wprowadzania LPG a zarazem sterowania reduktorem (mieszakniku), no i gaz nie wyplywa wiec silnik gasnie.

Gdzie wetknac drugi koniec rurki kompensujacej ?, myslałem na poczatku ze gdzies w odcinek rury dolotowej przed filtrem powietrza, ale czy przy wysokich obrotach nie wytworzy sie znowu podcisnienie przymykajace membrane?
Czy srednica rurki ma znaczenie, moze wystarczy kapilara?

_________________
80 B3 1.8 88' (ale model 89' :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 10:05:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
mnemon napisał(a):
maudi90 napisał(a):
esperak napisał(a):
zastosowanie starzka też tu niepomaga a wręcz przeciwnie jest coś takiego jak pojemność układu dolotowego co w brew pozorą jest bardzo dokładnie wyliczone przez fabryke zmiana tego parametry przeważnie pogarsza osiągi. trzecia sprawa to że przy instalce III generacji storzek może powodować gaśniecie silnika przy wyżucaniu na luz powyżej 80km/h niejest to reguła ale tak się zdaża to kwestia podciśnienia w układzie.
rozumiem ze mowisz tutaj o I-wszej lub II-giej generacji bez obwodu kompensacji??? ale co ma do tego stozek? stozek w mieszalniku nie powoduje gasniecia silnika przy predkosci powyzej 80km/h na biegu jalowym, dzieje sie tak dlatego, ze bez obwodu kompensacji napor powietrza na czolo samochodu i na (bardzo czesto) miejsce poboru powietrza przez silnik, jest tak duzy, ze powoduje spadek podcisnienia w miejscu wprowadzania LPG a zarazem sterowania reduktorem (mieszakniku), no i gaz nie wyplywa wiec silnik gasnie.

Gdzie wetknac drugi koniec rurki kompensujacej ?, myslałem na poczatku ze gdzies w odcinek rury dolotowej przed filtrem powietrza, ale czy przy wysokich obrotach nie wytworzy sie znowu podcisnienie przymykajace membrane?
Czy srednica rurki ma znaczenie, moze wystarczy kapilara?


Mnemon musisz uważniej czytać posty i przy nich nie kombinować tu gdzie niby ja coś piszę to pisze esperak, to tylko tak w ramach porządku ... :D Powinno być tak jak jest na górze :peace:

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 17:27:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
Cytuj:
no własnie tu jest jeszcze jeden chaczyk.... jest coś takiego jak wtrysk gazu i wtrysk sekwencyjny gazu....!!!

wtrysk gazu to można powiedzieć coś na styl jednopunktowego wtrysku benzyny tak by to szlo porównać, jest jednostka centralna (jeden wtryskiwacz) i potem idą od tego rurki do kolektorów można to zaobserwować w autach gazowanych 2 lata temu niby na pełnym wtrysku...
bo to jest pelen wtrysk, jest tyle miejsc podawania LPG ile cylindrow, tyle ze LPG jest podawany w sposob ciagly, tak jak w k-jetronicu (to tez jest pelen wtrysk)


no to czyli niejest to imitacja wtrysku jednopunktowego co.???? gaz wali w sposób ciągły jedną dyszą to według ciebie do czego to porównać żeby zrozumieni do gaznika.? :D :P

Cytuj:
Potem dopiero wymyślono sekwencje czyli wielopunktowy wtrysk analogiczny odpowiednik wielopunktowego wtrysku beznzyny. tu mamy już wtryskiwacze do każdego cylindra w kolektorze dolotowym dokładnie jak zwykłe wtryskiwacze benzyny. Tu już jest wieksza zabawa ze sterowaniem po krotce można powedzieć że tymi wtryskiwaczami steruje nadal komp ECU silnika tyle że po małej modulacji..

I jest jeszcze coś takiego jak pełna sekwencja płynna czyli instalka V generacji astronomicznie droga i jeszcze niedopracowana.. ale już jest od jakiegoś czasu wsumie wszystko to samo co zwykla sekfencja tyle ze wtryskiwany jest gaz w postaci płynnej a nie odparowanej ma to swoje plusy bo dodaje mocy silnikowi ale minusy też są występuje duży problem ze sterowaniem no i instalki juz nie są uniwersalne a przeznaczone do konkretnych silników przynajmniej narazie...



Co do rożnic w elastyczności na LPG III generacji... z tego co zauważyłem u siebie to dużo ujmuje mieszalnik
w trzeciej nie ma mieszalnika


to co jest szermloku.? wtryski są od IV



Cytuj:

zastosowanie starzka też tu niepomaga a wręcz przeciwnie jest coś takiego jak pojemność układu dolotowego co w brew pozorą jest bardzo dokładnie wyliczone przez fabryke zmiana tego parametry przeważnie pogarsza osiągi. trzecia sprawa to że przy instalce III generacji storzek może powodować gaśniecie silnika przy wyżucaniu na luz powyżej 80km/h niejest to reguła ale tak się zdaża to kwestia podciśnienia w układzie.
rozumiem ze mowisz tutaj o I-wszej lub II-giej generacji bez obwodu kompensacji??? ale co ma do tego stozek? stozek w mieszalniku nie powoduje gasniecia silnika przy predkosci powyzej 80km/h na biegu jalowym, dzieje sie tak dlatego, ze bez obwodu kompensacji napor powietrza na czolo samochodu i na (bardzo czesto) miejsce poboru powietrza przez silnik, jest tak duzy, ze powoduje spadek podcisnienia w miejscu wprowadzania LPG a zarazem sterowania reduktorem (mieszakniku), no i gaz nie wyplywa wiec silnik gasnie.


tu sie zgodze tyle że to również występuje przy stożku.. a druga sprawa ze napisałeś to tak naukowo że chyba tylko ty zrozumiałeś oco ci chodziło

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 17:36:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
eeehhh cos mi te cytaty niewychodzą... :/

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 22:38:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2003 13:16:08
Posty: 130
Lokalizacja: katowice
Robert D napisał(a):
mnemon napisał(a):
maudi90 napisał(a):
esperak napisał(a):
zastosowanie starzka też tu niepomaga a wręcz przeciwnie jest coś takiego jak pojemność układu dolotowego co w brew pozorą jest bardzo dokładnie wyliczone przez fabryke zmiana tego parametry przeważnie pogarsza osiągi. trzecia sprawa to że przy instalce III generacji storzek może powodować gaśniecie silnika przy wyżucaniu na luz powyżej 80km/h niejest to reguła ale tak się zdaża to kwestia podciśnienia w układzie.
rozumiem ze mowisz tutaj o I-wszej lub II-giej generacji bez obwodu kompensacji??? ale co ma do tego stozek? stozek w mieszalniku nie powoduje gasniecia silnika przy predkosci powyzej 80km/h na biegu jalowym, dzieje sie tak dlatego, ze bez obwodu kompensacji napor powietrza na czolo samochodu i na (bardzo czesto) miejsce poboru powietrza przez silnik, jest tak duzy, ze powoduje spadek podcisnienia w miejscu wprowadzania LPG a zarazem sterowania reduktorem (mieszakniku), no i gaz nie wyplywa wiec silnik gasnie.

Gdzie wetknac drugi koniec rurki kompensujacej ?, myslałem na poczatku ze gdzies w odcinek rury dolotowej przed filtrem powietrza, ale czy przy wysokich obrotach nie wytworzy sie znowu podcisnienie przymykajace membrane?
Czy srednica rurki ma znaczenie, moze wystarczy kapilara?


Mnemon musisz uważniej czytać posty i przy nich nie kombinować tu gdzie niby ja coś piszę to pisze esperak, to tylko tak w ramach porządku ... :D Powinno być tak jak jest na górze :peace:

Dopiero siem uczę i nie chowam urazy :P :peace:

_________________
80 B3 1.8 88' (ale model 89' :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2004 06:10:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
Staramy się nikogo nie obrażać a raczej pomagać nowym grupowiczom, ale pozim wrażliwości na niektóre żarty jest u nas różny i czasami różnie też wychodzi ale dlatego są ikony emocji i chociazby po nich można wyczuć ton wypowiedzi :diabel:

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: