Juz o tym kiedys wspominalem ale coz... Qpilem B4 z zepsutym zamkiem centralnym:( - zamki tylko sie zamykaly, nie chcialy sie otwierac. Przy zakupie nowej instalacji alarmowej podlaczylem centralny do alarmu (pilot), znajomi i facet od alarmow mowili ze pompka jest popsuta i trzeba qpic nowa (stara uzywana, aprawna:)) Tu zaczely sie schody bo okazalo sie ze tych pompek to na rynku wturnym jest troche wiecej typow, do tego u mnie w aucie zamontowana byla taka ktora niekoniecznie powinna sie w nim znalezc. Dokladnie: Mialem w samochodzie pompke 4AO czyli najprawdopodobniej od C4 z dwoma wejciami - osobno zasilanie i starowanie 12pinowe. Nie wiem czy taka wogole moze poprawnie pracowac w moim samochodzie. Elektryk pokazal mi taka sama ale z innym oznaczeniami i bebechami(niestety uszkodzona rowniez) , ktora podobno jest do b4. 2 tygodnie temu we Wrocku na gieldzie probowalem jeszcze taka sama jak mialem (czyli od c4) ale ta dla odmiany auto tylko otwierala:) Na gieldzie w Lubinu byly pompki ponadto z trzema wejsciami nie wiem do czego... i takie ktora wiekszosc sprzedawcow poleca do b4 tj. z jednym wejsciem podluznym. Aktualnie pompke mam zdemontowana bo kiedys zaciela mi sie w pozycji "zamykaj" i musialem czekac az sie wylaczy ok. 20 min. (wczesniej udalo mi sie wysprzeglic drzwi od strony kierowcy

)
Prosze jezeli ktos sie orientuje w tym temacie niech napisze co z tym wszystkim zrobic?
Jak sprawdzic instalacje?
Jaka pompke dopkupic?