Hansik napisał(a):
z tego co wiem to w parownikach do turbo parownik jest sterowany podcisnieniem/cisniemniem z kolektora a co do bicia z tylu to sprawdz geometrie czy idzie ustawic zeby auto prosto jezdzilo ... w przeciwenstwie do Audi z przednim napedem w quattro nie trudno zgubic geometrie ... wystarczy ze cos jest krzywo skrecone czy tez nieoryginalne elementy zawieszenia z inna tolerancja wymiarow i geometria staje sie sztuka sama w sobie zeby ja ustrawic ... nawet w nowych niebitych quattro zdaza sie ze nie mozna normalnie ustawic geometrii ... cale szczescie ze dowiedzialem sie o tym jak juz oba moje samochody pomyslenie przeszly geometrie ... :0 ... co do mocowania kol to kazde turbo mialo ocowanie na 5 srub oraz typ 44 sport
http://www.kolaschnik.de/
Wiec to uderzenie z tylu to bylo nieznaczne, jakies 20 z jednej i 10cm z drugiej strony(tyle jest wymiene). Moglo to oczywiscie wplynac na geometrie. To jest do sprawdzenia.
Wnetrze samochodu jest w drewnie, board comp dziala, woz sprawia niezle wrazenie ze srodka, z zewnatrz jest juz troche gorzej, drobne otarcia, wgniecenia karoserii.
Wlaczalem blokade ukladu roznicowego, zadnych halasow(jedno juz takie widzialem, cos tak strzelilo przy ruszaniu ze od razu wysiedlismy).
W komorze silnikowej wszystko jest lekko zasniedziale, wykwity na aluminium ale to ze wzgledu na pogode bo tu caly czas pada i wilgoc w powierzu.
Pytanie na temat blendy, czy wszystkie 200tki mialy czerwona blende?