Co do Michelin Pilot Primacy, to bardzo szybko sie zuzywaja jak rowniez szybko staja sie glosne. Nowe B6 (8E) w Stanach sa dostarczane wlasnie z tymi oponami albo z SP9000 albo z Conti Sport Contact 2. Wlasciciele B6 uwazaja ze SP9000 sa znacznie lepsze od Primacy.
Osobiscie, rozmawiajac z wieloma uzytkownikami SP9000 i czytajac setki recenzji, az mi sie wierzyc nie chce ze SP9000 sa "twarde". Wrecz przeciwnie, sa ta jedne z bardziej komfortowych opon sportowych, wlasnie dobre na ulice, a nieco za miekkie na rajdy, itp. Jak sie bardzo rozgrzeja, to sie z nich robi guma do zucia. I dopiero jak sie robi bardzo zimno na dworze (w okolicach 0) to twardnieja - tak samo jak wszystkie inne opony letnie zreszta...
Jesli masz te dwie opony do wyboru, do definitywnie bym bral SP9000.
2
Sam jezdze na Bridgestone S-03 - bardzo dobre na suchej i mokrej nawierzchni, ale troche twardawe jak na zwykla uliczna jazde z powodu bardzo sztywnych scianek bocznych. Troche przerastaja moje obecne potrzeby. Nastepnym razem chyba zaloze cos w stylu Falken ST-115 - bardzo ciche, komfortowe, i dlugowieczne (w rozm. 225/45/17). Przyczepnosc na pewno gorsza od S-03, ale to poczatkowe wariactwo z Audi i quattro juz mi troche przeszlo, wiec bedzie OK.
Tak przy okazji, szukalem kiedys Felken'ow w Polsce - bez skutku. Czy sa dostepne?