.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 00:09:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gazik w V6
PostNapisane: 06.mar.2003 12:51:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Właśnie wróciłem od gazownika. Umówiłem sie na montaż instalki na środe 12-03-2003. Instalacja z kompem i pełną elektroniką za 2000zł.
Proszę o uwagi i wskazówki jakie moge przekazac gazownikowi w celu jak najlepszego zestrojenia instalacji - mysle ze on wie, ale ja chciałbym tez wiedziec za nim oddam mu auto. Chodzi o to aby osiągi za bardzo nie ucirpiały.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 15:33:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2002 12:15:14
Posty: 239
Lokalizacja: Kalisz
Kubazak ma w swoim Coupe wtrysk LPG a przedtem miał normalną instalkę więc pytaj jego to powie ci z doświadczenia co i jak.
Pozdro.

_________________
Audi 80 B4
2.0 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 15:54:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Jak dobrze rozumiem to instalacja oparta na mieszalniku, więc najlepiej zamontuj go bezpośrednio przed przepustnicą - gazownik powinien mieć mieszalnik w takim samym kształcie jak przepustnica (takie jajko). Mam nadzieję, że zamontuje Ci także takie rozwiązanie, które po odcięciu dopływu gazu do reduktora (przed wyłączeniem silnika) pozostawi silnik na chodzie aż wypali gaz z przewodów i kolektora ssącego - moze to byc taki automat jaki stosuje się w silikach z turbo, albo dodatkowy zawór, którym odetniesz gaz ręcznie i poczekasz aż silnik sam zgaśnie. :zakrecony: :D

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gazik w V6
PostNapisane: 06.mar.2003 17:19:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
wowo77 napisał(a):
Właśnie wróciłem od gazownika. Umówiłem sie na montaż instalki na środe 12-03-2003. Instalacja z kompem i pełną elektroniką za 2000zł.
Proszę o uwagi i wskazówki jakie moge przekazac gazownikowi w celu jak najlepszego zestrojenia instalacji - mysle ze on wie, ale ja chciałbym tez wiedziec za nim oddam mu auto. Chodzi o to aby osiągi za bardzo nie ucirpiały.

Witam.Po pierwsze musisz zapobiec wystrzałom gazu.W tym celu kup nowe przewody WN i to najlepiej odrazu zeby regulacje przeprowadził już na nowych, do tego swiece też.Nastepnie upieraj sie że mikser chcesz przy przepustnicy (jajowaty k-jetronik 30mm lub więcej)a nie na plastikowej obudowie przepustnicy.Montuj największy reduktor najlepiej ok 250 km, jak najbliżej miksera (w lewym górnym rogu komory silnikowej)A co do regulacji to nie wiem jakiej firmy oprogramowanie ci zainstalują bo u mnie było landi renzo.
No i nie zdziw sie ze po zamontowaniu instalacji auto jakoś "nie jedzie"

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 22:49:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2003 14:56:31
Posty: 122
Lokalizacja: Świebodzin
witam ja zakladalem gazik miwsiac temu gazownik wyciagnol mi ta puszke przy przepustnicy z napisem v6 i zalozyl na przepustnice jakis gumowy gruby waz i w niego wbudowal mikser wymienilem odrazu swiece i przewody autko chodzi ladnie ale jak zgasnie mi silnik puki jest zimny to nie moge go odpalic tak jakby byl zalany musze dlugo krecic na rozrusznik bez deptania na pedal gazu co wy na to jest jakas rada??????????????????????????????????????????????????????????/

_________________
100 2.8E,tunning S4,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2003 09:51:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Taxi Bartek^^ napisał(a):
witam ja zakladalem gazik miwsiac temu gazownik wyciagnol mi ta puszke przy przepustnicy z napisem v6 i zalozyl na przepustnice jakis gumowy gruby waz i w niego wbudowal mikser wymienilem odrazu swiece i przewody autko chodzi ladnie ale jak zgasnie mi silnik puki jest zimny to nie moge go odpalic tak jakby byl zalany musze dlugo krecic na rozrusznik bez deptania na pedal gazu co wy na to jest jakas rada??????????????????????????????????????????????????????????/


Odpalasz na benzynie czy na gazie?

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2003 10:09:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2003 14:56:31
Posty: 122
Lokalizacja: Świebodzin
oczywiscie ze na benzynie ale przegladam inne posty i widze ze u mnie powinne byc podlonczone 2 sondy lambda a jest tylko jedna

_________________
100 2.8E,tunning S4,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2003 10:32:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Dzięki chłopaki.
Na świecach zrobiłem coś ok 3tys. km więc obejdzie sie bez zmiany.
Jakiej firmy przewody WN proponujecie.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2003 11:19:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2002 16:04:24
Posty: 205
Lokalizacja: Łuków
Właśnie co z tymi przewodami, sprawdzałem je u elektryka i podobno są dobre, mimo tego jak silnik schodzi mi z obrotów czasami potrafi wykonać sobie "serię strzałów z rurki wydechowej" na benzynie, co się dzieje na gazie to lepiej nie mówic szczególnie jak hamuje silnikiem, czy to przez to ze mam przelotowy układ wydechowy to znaczy, zamiast katów rury i sportowy remus na końcu :-? Wymieniać te kable czy nie ?? No i jakie kupić, w sklepie francuskie 260 zł za komplet, w ASO 200 zł za sztukę czyli x6 :0) Poradźcie....
Pozdrawiam

_________________
........ B4 Quattro 2.6 V6 ........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2003 11:58:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2002 11:51:35
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa
Strzaly z rury masz przez wydech. Kupilem auto bez katow, strzelalo jak dobre WRC. Ostatnio zalozylem katalizatory metalowe i strzaly ustaly. Co do kabli to podobno Janmor jest niezly, kupilem QH i to nie jest to co powinno byc.

Pozdrawiam

_________________
Audi Coupe 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2003 15:08:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
polecam janmor cena ok 160 zł

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2003 16:00:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Też mam pusty wydech i po ostrym gazowaniu jak schodzi z obrotów jest seria strzałów z wydechu, ale moim zdaniem to jest ok. Jeśli chce sie miec cichsze autko trzeba założyć tłumiki i katy.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2003 17:45:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
No i stało się. Mam w autku instalkę gazu z pełną elektroniką za 2tys. zł.
Wbrew temu co niektórzy zapowiadali śmiga aż miło. Przed założeniem gazu wykonałem pomiary czasów przyspieszeń na poszczególnych biegach i porównałem je z tymi po założeniu gazu. Rezultat: nie wiem co oni tem zrobili ale chodzi jak poprzednio.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2003 23:29:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
To widocznie coś auto nie chodziło za dobrze przed założeniem gazu :D :-D :-D

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2003 02:03:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2003 00:09:53
Posty: 12
Strzały z wydechu jeżeli występuja na gazie mogą być spowodowane (90%) nie zmniejszaniem dawki paliwa przez komp gazu przy schodzeniu silnika z obrotów. Funkcja CUT-OFF nie jest standardowo włączona w kompach gazowych a niektóre silniki tego wymagają. Podczas hamownaia silnikiem na benzynie wtrysk nie podaje wogóle paliwa a na gazie paliwo gazowe jest wysysane z miksera jeżeli nie ma włączonego cut-off, ale jest w niedużej ilości i nie jest przepalane w cylindrach natmiast zbiera się w wydechu....tam co chwilę się spala. Efekt jest bardziej zauważalny jak nie ma kata bo jeżeli jest to kat na bieżąco dopala resztkę.

/DRL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2003 10:25:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2002 16:04:24
Posty: 205
Lokalizacja: Łuków
Hej, kupiłem kable firmy Janmor (dzięki za radę są naprawdę dobre, polecam zadzwonic do tej firmy przed zakupem, technolog produkcji dobierze sam odpowiednie kable do silnika np. do 2.8 sa inne niz do 2.6 :0 ,zależy to od ciepłoty silnika od tego czy mamy gaziki itp. :oko: ). Po zmianie kabelków niestety nie przestało strzelac, widocznie musi byc tak jak pisze DRL, jednak jestem zadowolony bo widac poprawę np podczas odpalania autka, silnikiem przestało potrząsać na wolnych obrotach ....... :grin:
Pozdrawiam

_________________
........ B4 Quattro 2.6 V6 ........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2003 21:29:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2001 00:00:00
Posty: 197
Lokalizacja: Koszalin
Zapodaj jakiś link do owego janmoru ...

_________________
B4 2,6 V6 Thiefs will be shot , survivors will be shot again !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2003 21:35:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
http://www.janmor.pl/

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2003 01:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2001 00:00:00
Posty: 197
Lokalizacja: Koszalin
THX !!!

_________________
B4 2,6 V6 Thiefs will be shot , survivors will be shot again !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2003 10:53:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Cytuj:
To widocznie coś auto nie chodziło za dobrze przed założeniem gazu

:-D :-D :-D
Dobry żart.
Autko chodzi ok, a co do strzałów z wydechu przy hamowaniu silnikiem to faktycznie na gazie jest ciut więcej niz na paliwku, ale to wina braku katów.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: