.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.gru.2024 22:07:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zapieczony ręczny
PostNapisane: 23.sie.2004 08:58:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
czy ktoś to naprawiał w warsztacie? Jaki jest przybliżony koszt takiej naprawy? Muszę to w końcu zrobić, a nie chcę, żeby koleś zdarł ze mnie za bardzo ;-)

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 11:16:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
zalezy co to znaczy zapieczony. Szczeki kolo 100 zl, a ich wymiana ok. 40 zl przy okazji czyszczenie i smarowania calosci w tyle. Koszt linki nie jest szczegolnie duzy wiec nie ma czym sie przejmowac.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 11:27:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
Spoko. Rozmawiałem z gościem. Za oczyszczenie i smarowanie bierze 100. Muszę jutro zrobić, bo nie przeszedłem badańtechnicznych :-(

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 15:07:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Hmmmmmm, jak jesteś z Wawy to przyjedź do okręgówki na Wał Miedzeszyński - nie miałem ręcznego i bez wspomagacza (znaczy się $$$) bez problemu podbili - podobno ręczny to TWOJA INDYWIDUALNA SPRAWA. BYŁA TO OKRĘGOWA STACJA KONTROLI, więc pewnie wiedzą co mówią... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 20:52:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 21:59:08
Posty: 103
Lokalizacja: wawa
W moim tez jest zapieczony, ale ja mam z tyłu tarcze. Linke przesmarowalem, ale trzyma cos jeszcze z prawej strony. Przy wymianie kolcków w zeszłym tygodniu powiedzieli (Norauto), że to linka. A jednak nie. Trzyma cos innego. ten Twoj mechanik to jakis dobry fachman?

_________________
Audi 90 quattro 2,3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 22:44:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
AFAIK - ręczny powinien być, ale jak nie ma innych usterek, podbiją bez problemu (3 lata - 3 rozne stacje). Ale warto zrobić : na jesień i śliskie nawroty :D
Nie wiem jak przy szczekach z tylu, ale przy tarczach zaciski sie nie zapiekają :-)
Wymieniasz te linki ktore skorodowały (od wajchy + dwie do zacisków: +- 45 zł/sztuka ), regulujesz na zaciskach (gruby wkretak w sprezyne i 20 mocnych depnięć na właczonym silniku), albo same sie reguluja z czasem - w trakcie uzywania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 22:49:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 21:59:08
Posty: 103
Lokalizacja: wawa
Nie wiem jak przy szczekach z tylu, ale przy tarczach zaciski sie nie zapiekają :-)

W takim razie co sprawia,że reczny z jednej stgrony nie działa, a nawet po przesmarowaniu linki - po zaciągnięciu trzyma i buczy? Puszcza po kilku chwilach, ale nie chcę ryzykowac jazdy z czerwoną tarczą

_________________
Audi 90 quattro 2,3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 22:58:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
u mnie byly tylko linki. a reczny nie dzialal przez 3 lata :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 15:31:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
U mnie linki były OK. Zardzewiały za to ośki w zaciskach. Po kompletnym rozebraniu zacisków, wyczyszczeniu, nasmarowaniu u mnie ręczny już działa. :-)
Tylko słabo odpowietrzyli mi hamulce i pedał mam trochę za nisko będę musiał sam poprawić...

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 17:18:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
scob napisał(a):
u mnie byly tylko linki. a reczny nie dzialal przez 3 lata :)


A jak mam nasmarować linke. Czy mam cos robierać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 17:35:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Krysti napisał(a):
scob napisał(a):
u mnie byly tylko linki. a reczny nie dzialal przez 3 lata :)


A jak mam nasmarować linke. Czy mam cos robierać

NIe wiem czy to ma znaczenie i czy jest jakaś różnica.
Ale np sa linki których nie wolno smarowac (spodkałem sie z takimi w fordzie). gdzie po nasmarowaniu linka była nie do ruszenia i trzeba bylo zmienić na nową.
Także polecam sie upewnić czy tą linke mozna nasmarowac ;)

A jeśli chodzi o smarowanie to normalnie, tak jak lańcuch w rowerze :):

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 22:11:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
ja wymienilem na nowe, wole nie smarowac. Skorodowana linka i pancerz kiedys wreszcie "walnie" mimo odblokowania i smarowania przeciez. A nie jest to majatek: ja placilem 40 czy 45 / sztuke

Jesli na sile chcesz je odblokowywac i smarowac, metody znam dwie:
1: wyjmij taką i powieś w pionie, od góry powolutku wsączaj jakis dostępny w handlu penetrator - chocby WD40 przez słomkę
2: wyjmij, i zanurz całą w płynie hamulcowym m- nic tak nie odrdzewia.. co prawda rozpieprzy to plastikowa osłone linki i pozniej bedzie jeszcze szybciej korodowac, ale...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 07:04:42 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
No właśnie nie wolno smarować linki żadnymi smarami ani olejami. Linka powinna być sucha i czysta. A to co zwykle blokuje linkę to syf który się do niej dostał. Przy zastosowaniu smaru będzie taki efekt zimą że nie ruszycie ręcznego bo smar tak zgęstnieje.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: